HUAWEI משיקה את ה- MateBook

ליאור קורן - ברצלונה
22-02-2016 19:25


חברת וואווי משיקה את מייטבוק - מחשב נייד דקיק מתחרה ב- Surface של מיקרוסופט, עם מסך 12״, עט מגע וסוללה תשע שעות עבודה.

ה-MateBook פועל עם מערכת ההפעלה Windows 10 ומגיע עם חבילת Ofiice. יש לו מעבד מסדרת Core M מהדור השישי של אינטל ואפשרות עד 8 ג'יגה בייט זיכרון מסוג LP DDR3 וכונן SSD עם קיבולת של עד 512 ג'יגה בייט. לטענת וואווי, מנגנון הקירור אינו דורש מאוורר ולכן המכשיר שקט לגמרי בזמן הפעולה. סוללת הליתיום מאפשרת עד תשע שעות עבודה רצופה, תשע שעות של גלישה באינטרנט ו- 29 שעות האזנה למוזיקה. סוללת ה-MateBook מגיעה לטעינה מלאה תוך שעתיים וחצי בלבד. כאשר אין זמן לטעון את הסוללה במלואה, המכשיר יכול להגיע ל-60 אחוזי טעינה תוך שעה אחת.

Huawei Matebook
המסך הוא חלק עיקרי בחווית העבודה עם מחשב, ל- MateBook יש מסך LCD IPS  רב מגע בגודל 12 אינץ׳ בעל מסגרת דקה במיוחד ויחס מסך/גוף מכובד של 84 אחוזים בלבד. רזולוציית המסך גבוהה עם 2160x1440 וזווית צפייה של 160 מעלות. עט הסטיילוס מכונה MatePen והוא מאפשר לצייר עם 2048 דרגות רגישות ללחיצה והוא גם יכול להפוך למצביע לייזר עבור מצגות.

Huawei Matebook
נרתיק הנשיאה למקלדת ה-MateBook עשוי עור מצופה פוליאוריתן ומשטח המגע תומך ברב מגע. וואווי שילבה במייטבוק חיישן טביעות אצבע שאמור להיות רגיש גם אם נגענו בו בזווית שאינה בהכרח ישרה. ה-MateBook במגיע בשני גוונים: זהב שמפניה וכסוף ״חלל״ והוא שוקל רק 640 גרם.

Huawei Matebook
Huawei Matebook
את ה-MateBook ניתן יהיה להשיג באסיה, אירופה וצפון אמריקה, בחודשים הקרובים.

מעבר לתגובות בפורום