YI Camera - מצלמות אקסטרים של Xiaoyi הושקו בארץ

ליאור קורן
09-02-2016 17:54

מותג המצלמות הסיני Xiaoyi YI מציע מצלמות אקסטרים וגם אבטחה במחירים זולים שנעים בין 280-600 ₪, ישווק על ידי רשת באג.

מותג המצלמות הסיני Xiaoyi (שִיוהֶיי), המוכר בשם YI מגיע רשמית לישראל וישווק על ידי רשת באג. לחברה הסינית יש מרכז מחקר ופיתוח בעיר רחובות המתמקד בנושאי ראייה ממוחשבת (זיהוי פנים) ואינטליגנציה מלאכותית.  מצלמות האקסטרים של החברה מזכירות בצורתן החיצונית את אלו של גו פרו, אבל נמצאות בקטגוריית מחיר שונה לגמרי, עם מחיר מקסימלי של כ-600 ₪ לדגם הבכיר.

YI Smart Camera – מצלמת אבטחה

המצלמה במחיר של 279 ₪ מאפשרת צילום וידאו ברזולוציית 1280x720 פיקסלים, יש לה צמצם F2.0 וגם אפשרות צילום לילה באור אינפרה אדום (באורך גל שאינו חודר את הבגד ומפר פרטיות). אפשר להגדיר קבלת התראות בעקבות זיהוי תזוזה בחדר וגם לדבר דרך המצלמה (צליל דו כיווני).
האפליקציה YI Home אותה מתקינים בטלפון החכם (כרגע אין גרסה למחשב) מאפשרת שליטה מרחוק על המצלמה: צידוד, זום וצילום. המידע נשמר על כרטיס זיכרון מיקרו SD וגם מגובה על שרת מאובטח במשך 7 ימים, ונגיש דרך האפליקציה במקרה שהכרטיס ניזוק או נגנב. עבור האפליקציה, צריך לפתוח חשבון משתמש בעזרתו ניתן לשלוט על מצלמה אחת או כמה. המצלמה לא ניתנת להזזה מרחוק ויש לה זווית רחבה שאמורה לכסות חלק ניכר משטח החדר. היא דורשת חיבור לחשמל.

YI Smart Camera – מצלמת אבטחה
המצלמה בייבוא של באג מגיעה בגרסה בין לאומית, עם מטען מקורי, ממשק קולי באנגלית ועובדת עם שרתים ייעודיים באירופה וארה"ב.

YI Action Camera – מצלמת אקסטרים

מצלמת האקסטרים מאפשרת לצלם סרטוני וידאו ברזולוציית 1080/60p או 720/120p, תמונות סטילס 16 מגה פיקסל (חיישן של סוני), בעלת עדשה עם זווית של 155 מעלות וצמצם F2.8, צילום סטילס רציף בקצב של 7 תמונות בשנייה, קישוריות WiFi/BT, כרטיס זיכרון מיקרו SD, סוללה המספיקה ל- 95 דקות צילום וידאו 1080/60p. משקל המצלמה: 76 גרם. מחיר: החל מ- 399 ₪ (ללא אביזרים).

YI Action Camera
אפליקציית השליטה במצלמה מאפשרת להקליט בזמן אמת ולהעביר תמונות וסרטונים לטלפון החכם באמצעות קישוריות ה-Wi-Fi המובנית. ניתן לשלוט בזמן אמת במצלמה דרך הטלפון. במצלמה עצמה אין מסך מידע, כך שהטלפון נדרש לשם השליטה.


באג מציעה אביזרים מקוריים כמו מוט סלפי, נרתיק, אביזרי עגינה לאופניים, לקסדה, מארז לצילום מתחת למים (עד עומק של 40 מטרים) ועוד.
רון פרידנטל, מנהל XIAOYI MULTIMEDIA ISRAEL הצהיר באירוע ההשקה כי "מטרתנו להצליח ולספק מוצרים באיכות גבוהה במחירים נגישים במיוחד". אמיר מודן, סמנכ"ל באג: אמר כי "מותגים סיניים מובילים הצליחו לגרום לשינוי תפיסה בארץ בשנים האחרונות בתחומי הסלולר, מדובר במענה איכותי, מתקדם במחירים אשר נמוכים בחצי ואף יותר ממוצרים אחרים שקיימים בשוק הישראלי".

מעבר לתגובות בפורום