LG G4 – תקלה עם אתחול מחדש?

תומר צין
28-01-2016 10:30

פגם חומרה במכשירי LG G4 גורם למכשיר להיכנס להפעלה ואתחול מחדש, החברה הודיעה כי מכשירים תקולים יתוקנו במסגרת אחריות יצרן.

בעלי LG G4 מתלוננים מזה מספר חודשים, על תקלה החוזרת על עצמה והגורמת למכשיר להיכנס להפעלה ואתחול מחדש. מתברר שמדובר בתופעה רחבה, המתרחשת לפתע ללא כל אזהרה וכי היא צצה במכשירים שנמכרו הן בעולם והן בישראל. למשתמש אין דרך לפתור אותה פרט ללכת למעבדה או לחנות שבה נרכש המכשיר ושם יבוצע תיקון מקומי, או יוחלף לוח האם.

תגובת אל.ג'י ישראל:
"אל. ג'י מודעת לעובדה כי בעיית אתחול הופיעה במספר מצומצם של מכשירי LG G4. לקוחות אשר נתקלים בתקלה זו במכשירי ה- G4 מכוסים באופן מלא במסגרת אחריות יצרן ועליהם לפנות ליבואן ממנו רכשו את המכשיר לשם תיקונו. במהלך הימים הקרובים יצא עדכון תוכנה ב FOTA (עדכון דרך האוויר), אשר פותר בין השאר את תקלת האתחול. אל.ג'י מחויבת לספק מוצרים ושירות לקוחות עם הסטנדרטים והאיכות הגבוהים ביותר. אל.ג'י מתנצלת על אי הנוחות".
 LG G4
לדעתנו, מפעילות הסלולר וכן החנויות המוכרות את המכשיר באחריות היבואן הרשמי, יחלו לקבל את המכשירים התקולים, כאשר תיקונם צפוי להתבצע תחת כיסוי אחריות היצרן וללא כל תשלום נוסף. לפני מספר חודשים החברה ביטלה את השקת שעון ה-LG Watch Urbane 2 LTE ברחבי העולם, בעקבות תקלת חומרה קריטית שהתגלתה כחלק מתהליך בקרת האיכות של מוצריה.

מעבר לתגובות בפורום