אודיו Hi End בתערוכת CES 2016 - חלק אחרון

אלי כרמי
12-01-2016 20:37

אלי כרמי מסיים את המסע שלו בממלכת האודיו בתערוכת CES 2016 עם עוד חדרים, תמונות ורשמים, היכן היתה ההדגמה הטובה ביותר בתערוכה?

תערוכת האודיו ב- CES ממוקמת בסוויטות של מלון Venetian בעיקר בקומות הגבוהות בבניין: 29, 30, 31 ויש אף כמה תצוגות בקומות הגבוהות יותר. לפעמים, כאשר החלונות פתוחים אפשר היה לראות נוף מדהים של לאס וגאס וההרים מסביב לה, אבל אף אחד לא ממש התעניין בנוף אלא התעמק באיכות הצליל בתוך החדרים.

VTL

 

החדר של Nola: עם הגברה של VAC היה צליל מאוד פתוח עם באס הדוק, הרבה אוויר ורגש בקפה בלו של פטרישה ברבר שהתנגן באותו הזמן. המציגים היו חמים ונחמדים, הרגיש כמו חברה משפחתית, הציעו לי קפה וישמחו למצוא נציג בארץ.

Nola

CES2016

 

Thiel: רמקולים מדפים חדשים עם סאב חדש שחבל שלא עבדו טוב יחד, הסאב היה דומיננטי והורגש מידי.

Thiel

CES2016

 

Martin Logan Renaissance: הגברה של Consteletion ומקור של berkeley audio design. במה גדולה, טונים גבוהים ומיד עם הרבה אוויר, באס הדוק ומשתלב יפה, יוצר צליל מאוזן וגדול מאוד - ממש קיר של מוזיקה.

MARTIN LOGAN

MARTIN LOGAN

 

Dan D'agostino Mlife: מכשיר הכל באחד עם 200W בתצורת Class AB. הדגמה של סט קטן רמקולים המוצבים במרחק של פחות ממטר האחד מהשני - קשה לקבל רושם אמיתי, אבל הצליל נשמע מפורט. בעת הדגמה, השליטה על הציוד התבצעה דרך iPad. כאשר שאלתי בקשר לתוכנה נאמר לי שהלקוחות מקבלים את ה- iPad יחד עם ההגברה.

CES2016

CES2016

CES2016

CES2016

NAD

 

Cabasse: עם הגברה של Esoteric בשני חדרי הדגמה עם רמקולים רצפתיים שהשמיעו צליל נקי עם באס מפורט ורך - רמקולים מאוד מנומסים, מצד שני עם רמקולים מדפיים זה נשמע יותר בשרני, פחות טבעי ובמה קצת יותר קטנה, אבל עם יותר רגש. שמעתי את ההדגמה עם סאב וללא סאב שהוסיף נפח וללא שינוי טונלי או השתלטות על הצליל.

CES2016

 

TAD + Audio Alchemy: צליל מאוד משוחרר ומדויק, מהיר וטבעי.

audio alchemy

PASS

 

Constellation: המונובלקים הבכירים של החברה עם רמקולים גדולים של Martin Logan Neolith. צליל שקוף גדול מאוד, בעצם ענק מאוד, מאוזן ומפורט אך לא "קליני" מדי, כך כך הרבה פרטים בכל טווח התדרים - פשוט תענוג, הסאונד המרשים והטוב ביותר בתערוכה לטעמי. התמוגגתי שם וכאשר שמעו שאני מישראל הפתיעו אותי עם קטע של אבישי כהן.

Conatellation

Conatellation

 

כאן מסתיים המסע הקסום שלי בממלכת האודיו של CES 2016, זה היה סיבוב קצר כאשר לרשותי רק יום וחצי לסיקור זה. זה היה קצר, אינטנסיבי ומהנה מאוד. אני מקווה לחזור על החוויה הזאת עם קצת יותר זמן בפעם הבאה. נהניתי מאוד ואני ממליץ לכל חובב מוזיקה לעבור חוויה שכזו.

CES2016

מעבר לתגובות בפורום