רשמים ראשונים מהדגמות אודיו בתערוכת CES 2016

אלי כרמי - לאס וגאס
08-01-2016 03:51

כמו בכל שנה, גם הפעם מציגות ומדגימות יצרניות אודיו רבות בתערוכת CES 2016 בלאס וגאס, אלי כרמי מתאר רשמים מביקור ראשון והאזנות בחדרי המלון.

תערוכת האודיו מתקיימת בקומות הגבוהות של מלון Venetian היפה בלאס וגאס. היא היתה מבחינתי אי של שלווה מול הטירוף של שאר התערוכה. ברוב החדרים היה קשה לשמוע מוזיקה, בגלל שדיברו שם (אני מקווה עבורם שזה מתכון לעסקים מוצלחים) ולפעמים גם המערכות כלל לא נגנו.

להלן הרשמים שלי ממספר חדרים בהם ביקרתי:

התחלתי בחדר של חברת Grand Prix Audio. לאחר שאמרתי לנציג החברה החביב שאני מישראל הוא הזכיר שכעת אין לו נציג בארץ בגלל הסיפור העצוב של איל פור ז״ל. היה יפה לשמוע אותו מעודכן על המצב ולאחר מכן הבנתי שרוב המציגים / יצרנים מכירים אישית את הנציגים בישראל ומסרו להם ד”ש.

Monaco 2.0
בחדר הייתה הגברה של AVM, רמקולים Willson Saha, עם פטיפון, ה- Monaco 2.0, המערכת השמיעה צליל מאוד נקי ומסודר, עם באס הדוק וכך גם הבמה - מסודרת וגדולה, כמו שנהוג להגדיר “קיר” של מוזיקה. שמעתי תקליט של Queen והיה חסר לי פרוט בגבוהים ועומק במיד, אבל לאחר מכן הוא הוחלף לתקליט ג’אז איכותי וכאן כבר לא היה חסר דבר.

Zanden Speakers
בחדר של Zanden הודגם נגן Monaco 2.0 u עם רמקולים Sarastoro II s. המוזיקה ריחפה בחלל עם במה אחורית. טוויטר ריבון היה דומיננטי והבאס עם הרבה פרטים, אך לא מספיק מהיר ופאנצ’י.

Spendor
Dali Speakers
Callia
Brodmann
החדר של Brodmann הודגם עם הגברה של Hegel. שמעתי את הרמקולים הקטנים - “מדפיים”, שנשמעו מאוד טבעיים עם סאונד מפתיע בגודל הבמה ובבאס המלא עם מיד מדהים ורך.

mcintosh
Genesis
Mbl
בחדר של MBL הושמעה מוזיקת עכשווית כמו "מיאמי" של וויל סמית, כך ניתן היה לחוות רק באס מרשים וגבוהים דומיננטים, המקור היה מחשב מבוסס לינוקס.

e.One
Technics
בחדר של Technics הוצגה מערכת מלאה חדשה, כולל רמקולים והגברה. בביקורי שם, נינגנו רמקולים מדפיים חביבים ביותר שהפתיעו לטובה בסאונד מרשים, נקי ומרגש.

Rel
חברת REL הציגה מערכת עם רמקולים של Rockport עם 3 זוגות של סאבים, שמספקים נפח האוויר לקבל אווירה ראליסטית של הסאונד בחלל גדול, בהחלט חוויה מרשימה.

Metronome

Metronome

בחדר של  Metronome בשילוב עם רמקולים של B&W 803 היה סאונד נקי עם גוונים ופרוט במיד, הבאס היה גדול ורך חסר לי קצת פרוט בגבוהים, אבל זה בפרוש בגלל ההקלטה של “אדל” שנוגנה ברקע.

Craftsmen

Kharma
רמקולים של Kharma חוברו לאלקטרוטניקה של Exguisite והתקבל סאונד מאוד גדול עם במה קידמית, עם צליל מאוד מאוזן והפרדת צלילים טובה כך שבוב דילן אשר שר מתקליט הניצב ממש מולי באופן טבעי.

זו היתה טעימה ראשונה מביקורי, המשך המסע הקסום שלי יגיע בקרוב.

מעבר לתגובות בפורום