וואווי משיקה את Mate 8 וגם שעון חכם לנשים

ליאור קורן - לאס וגאס
06-01-2016 03:42

חברת וואווי מכריזה בתערוכת CES על טלפון חכם חדש בסדרת הפאבלטים – Mate 8 עם סוללה גדולה - 4,000mAh, מסך 6״ ומעבד מתומן ליבות עוצמתי, לצידו הושק שעון חכם לנשים שזור קריסטלים של סברובסקי.

חברת וואווי אשר משקיעה מאמץ רב בחדירה לשווקים חדשים בעולם, הצליחה להגדיל את מחזור המכירות העולמי בכ- 70% בשנה החולפת לכ- 20 מיליארד דולר ב- 2015. בתערוכת CES הוכרז דגם חדש בסדרת הפאבלטים: ה- Mate 8 שעבר מקצה שיפורים לעומת קודמו ה- Mate 7. הוא רחב רק ב- 2.7 מ״מ מאשר אייפון 6S Plus אבל מציע מסך 6״ לעומת 5.5״ במכשיר של אפל. למכשיר יש מעבד Kirin 950 חדש וחזק ב- 100%-125% יותר מאשר המעבד הקודם. המעבד מתומן ליבות: ארבע מהן פועלות בתדר 2.3GHz וארבע אחרות בתדר 1.8GHz. יש גם מנגנון פיזור חום לשמירה על קרירות גוף המכשיר גם בעת עבודה מאומצת יחסית. המסך שומר על רזולוציית 1920x1080 פיקסלים אבל קיבל שיפור בסעיפי הניגודיות ורווית צבע. 


ב- Mate 8 החדש, יש סוללה גדולה יחסית בקיבולת של 4000mAh והיא מספיקה לתפעול בין 1.5-2.5 ימים בהתאם לשימוש רגיל או כבד. זה כולל למשל 20 שעות של גלישה ברשת 4G, או צפייה של 17 שעות בסרטי HD. יש טעינה מהירה אשר לטענת החברה תספק יום עבודה תוך 30 דקות טעינה בלבד. בגב הטלפון, ניתן לראות את עיגול מנגנון סריקת טביעות אצבע שקיבל שדרוג לרמת סריקה ואבטחה Level 3 ותגובה משופרת מהירה יותר להנחת האצבע עבור שחרור נעילת מסך או כשימוש כמשטח מגע זעיר בגב הטלפון עבור צילומים וכו׳. ה-Mate 8 משתמש בשני תקנים לזיהוי טביעות אצבע, Fast Identity Online - FIDO ו-Android M Standards, כדי לספק חווית תשלום ברמת אבטחה גבוהה למשתמשים שמבצעים תשלומים דרך הסמארטפון. מנגנון האבטחה במכשיר מציע גם נעילת מקלדת ונעילת כרטיס זיכרון SD שתחסום גישה למידע מהגנב.

Huawei Mate 8
המיקרופון רגיש יותר עם טווח של 3 מטרים לקבלת פקודות קוליות, ה-Mate 8 מאפשר גם הקלטת אודיו רב כיוונית והשמעה כיוונית - שלושת המיקרופונים של המכשיר מזהים כיווניות של מקורות קול. חיישן המצלמה חדש מתוצרת סוני (דגם IMX298) עם16 מגה פיקסל ושטח גדול ב- 23% מאשר החיישן הקודם במטרה לשפר את הרגישות לאור ויש מנגנון איזון רעידות אופטי בשלושה צירים. המצלמה הקדמית מציעה 8 מגה פיקסל. יש במכשיר מקום עבור שני כרטיסי סים ננו או סים וכרטיס זיכרון מיקרו SD.

מערכת ההפעלה של וואווי עם ממשק EMUI 4.0, מבוססת על מרשמלו 6.0 של אנדרואיד, כולל מצב "מסך מפוצל" למולטיטסקינג משופר ומעבר יעיל יותר בין אפליקציות. אפשר לעשות גם צילום מסך של מסמך מלא או דף אינטרנט ולא רק את החלק שמופיע על המסך. אפשר לעשות גם עריכת וידאו בסיסית – לבצע קרופ לחלק קצר מתוך וידאו ארוך. בעת נדידה בחו״ל, מחייגים רגיל לאנשי הקשר והטלפון מוסיף אוטומטית את קוד מדינת האם.

Huawei Mate 8
עיצוב ומחיר
ה-Mate 8  עשוי מתכת (אלומיניום) בגימור יפה (מהתרשמות ראשונה) עם יחס גוף-מסך של 83 אחוזים,  זכוכית המסך קמורה בצדדים 2.5D בחיתוך יהלום. מחיר ה- Huawei mate 8  עומד על 599 אירו לגרסת 32GB עם זיכרון RAM 3GB ו- 699 אירו לגרסת 4GB RAM / 64GB בארבעה צבעים: זהוב-שמפניה, כסוף-ירח, אפור-חלל וחום-מוקה.

Huawei Mate 8

שעון בגרסה לנשים

וואווי משיקה שעון חכם לנשים בשני דגמים שעוצבו בשיתוף עם סברובסקי - מותג הקריסטלים הוותיק. דגם Jewel מצופה זהב אדום ומשובצות בו 68 אבני "סברובסקי זירקוניה" נוצצות, כל אבן בגודל 1.5 מ"מ. הדגם השני, שנקרא Elegant, הוא גרסה מעודנת יותר, המצופה זהב אדום ללא אבני חן. מבחינת מפרט טכני, נראה כי השעון הנשי זהה למהדורת Huawei Watch המוכרת עם מערכת הפעלה אנדרואיד Wear. רצועת השעון עשויה עור איטלקי אמיתי, בגווני לבן-פנינה וכחול-ספיר ויש גם עשרה עיצובים של מסך הבית בסגנון נשי.

Huawei Watch Ladies
מחיר וזמינות
מחיר דגם ה-JEWEL  יעמוד על 599$ וה- ELEGANT ימכר ב- 499$ החל ממרץ 2016 בארה"ב, בריטניה, ארגנטינה, אוסטרליה, ברזיל, קנדה, דנמרק, פינלנד, צרפת, גרמניה, הונג קונג, איטליה, יפן, נורבגיה, רוסיה, הפיליפינים, סינגפור, דרום קוריאה, ספרד, שוודיה, שוויץ ואיחוד האמירויות הערביות.

Huawei Watch Ladies

מעבר לתגובות בפורום