LG חושפת את OLED SIGNATURE בעובי 2.57 מ״מ

ליאור קורן - לאס וגאס
05-01-2016 19:15

חברת LG חושפת בתערוכת CES 2016 טלוויזית דגל חדשה - OLED SIGNATURE עם רזולוציית 4K UHD, וידאו HDR להצגת צבעים בוהקים עם שחור מוחלט, תמיכה בתקן Dolby vision ועובי דקיק של 2.57 מ״מ בלבד.

במסיבת העיתונאים הפותחת של LG בתערוכת CES, סיפר מנכ״ל החברה על ההחלטה להכנס לתחום הרכב, לא בייצור מכוניות אלא בפיתוח מערכות מתוחכמות המשלבות מערכת תצוגה מתקדמת, מצלמה, חיישנים ותקשורת. שילוב של מערכת בידור ובטיחות והרחבה של החיישנים המנטרים את סביבת המכונית.

תחום עניין אחר הוא האינטרנט של הדברים: LG נוקטת בגישה ״פתוחה״ בשיתוף פעולה עם שלל חברות ותקנים, כך שמוצרי החברה יעבדו בצוותא מול גורמים ומוצרים נוספים ולא יחייבו את הצרכן לעבוד רק במערכת סגורה. על הבמה עלתה מנהלת בכירה בגוגל העולמית ודיברה על הצורך בעבודה על תקן פתוח, כך שמוצרי החברות השונות יוכלו לתקשר זה עם זה באופן פשוט אך גם מאובטח.

LG OLED SIGNATURE

LG SIGNATURE

השנה, יצאה החברה בקו מוצרים חדש בתחום הטלוויזיות, מקררים ומכונות כביסה. בכל קטגוריה מדובר על סדרת מוצרי יוקרה.

בתחום שהכי מעניין אותנו - טלוויזיות, הציגה LG מסך OLED גדול ומרשים במיוחד בעובי סופר דק של 2.57 מ״מ, הרמקולים ממוקמים במעמד המסך היחודי בעיצובו, כולל וופרים לקבלת בס נמוך ממסך דק כל כך. פאנל וגם עיבוד צבע 10 ביט להצגת מיליארד גוונים, מצב וידאו HDR להצגת שחור מוחלט ולבן בוהק.

LG OLED SIGNATURE

המסך תומך בתקן Dolby vision המיועד לשיפור הטווח הדינמי בתמונה. זוהי שיטת מאסטרינג בה נעשה שימוש בחלק מהסרטים החדשים השנה כמו ״מקס הזועם״ ואחרים להצגת צבע עז. המטרה היא להציג את אותה איכות צבע גם בבית.

טלוויזיות ה-OLED וה- LCD LED UHD החדשות של LG תומכות בסטנדרט ה- HDR הקיים בתעשייה בפורמטים כמו 10HDR ו- Dolby Vision. חברות LG , דולבי ונטפליקס איחדו כוחות על מנת ליצור תוכן באיכות 4K עבור סדרת "דרדוויל" המותאמת לטלוויזיות ה-OLED של LG. טכניקת עיבוד ה- Dolby Vision מנצלת את היכולות של ה - LG OLED להציג בהירות חזקה, שחור עמוק יותר וצבע עז יותר מטלוויזיה רגילה.

LG חברה למספר ספקיות תוכן גלובליות כדי להבטיח שירותי הזרמת תוכן באיכות HDR. תוכניות מקוריות באיכות HDR מבית אמאזון כמו: The Man in the High Castle, Red Oaks, Transparent and Mozart in the Jungle, יוצגו בתא של LG בתערוכת CES 2016 בלאס וגאס. גם תוכן יוטיוב יוצג באיכות HDR בעזרת ה-Google’s VP9-Profile 2 codec. יוטיוב גם הצהירה כי מאוחר יותר השנה היא תספק אפשרות צפייה באיכות HDR דרך האפליקציה שלה.
 
בנוסף יוצגו בתערוכת CES 2016 גם סצנות מהסרט "להציל את מארק ווטני", ששודרג לאיכות HDR, עם דגש על השחור בסצנות חלל ואור הכוכב ברקע. כדי להדגים את המגוון הרחב של שיתופי הפעולה, התא של LG בתערוכת 2016 CES יכיל חדר חשוף המותאם להצגת קליפים באיכות HDR שצולמו ע"י נאס"א וחברת 'הרמוניק' - השותפה הרשמית של נאס"א לצילומי UHD, כולל סרטון בו צולמו סופות ענק על השמש.

עם הפנים לעתיד, LG תחשוף בנוסף גם את טלוויזית ה- 8K SUPER UHD בגודל 98 אינץ׳, כאשר התכנון הוא להתחיל את ההפצה בחציון השני של שנת 2016.

מחר נבקר בביתן החברה ונוסיף פרטים נוספים.


תמונות נוספות:

LG OLED SIGNATURE

LG OLED SIGNATURE

נשיא חברה LG OLED SIGNATURE

מעבר לתגובות בפורום