CES 2016 - מסכי מחשב חדשים של LG

dtown
21-12-2015 20:00

ברוח החדשה, מציגה היצרנית הקוראנית דגמי מסכי מחשב קעורים, רחבים במיוחד (21:9) וכמובן כאלו עם רזולוציית UHD וחיבור USB-C שטוען את המחשב במקביל להעברת מידע ותמונה. ויש גם שואב רובוטי הכולל מציאות רבודה ונשלט דרך הטלפון.

בתערוכת CES 2016 הקרובה שתפתח בשישי לינואר תציג LG דגמים חדשים של מסכי מחשב למטרות גיימינג ומולטימדיה.

דגם ה- 34UC98 הוא מסך אולטרה רחב ביחס תמונה 21:9 וגם קעור, ברזולוציית 3440x1440 פיקסלים עם פאנל LED LCD מבוסס IPS לזוויות צפייה רחבות וצבע עשיר. המסך כולל גם חיבור Thunderbolt 2 התומך במחשבי מק של אפל. שני מסכים נוספים יגיעו עם טכנולוגיית AMD FreeSync ששומרת על תמונה אחודה (ללא "קריעות" בתמונה בין החלק העליו והתחתון): דגם ה- 34UC88 עם רזולוציה דומה לזו של 34UC98 ופאנל קעור גם כן ומסך ה- 27UD68 בגודל 27" ורזולוציית 4K UHD עם 3840x2160 פיקסלים.

LG 34UC98
מסך סופר חד נוסף עם Ultra HD 4K הוא ה- 27UD88 (עם פאנל IPS) אשר כולל גם את החיבור החדש USB-C שהתחיל להופיע בטלפונים חכמים. חיבור ה-USB החדש במסך יאפשר להטעין דרכו מחשב לפטופ במקביל להצגת תמונה מהמחשב על המסך והעברת מידע במהירות של USB 3.0.

LG 27UD88
דגם 27UD88 תומך בהצגת פרופיל צבע של Rec. 709 המקובל בטלוויזיות HDTV וגם תקן הברודקסטינג SMPTE-C, אולם לא צוין האם תהיה גם תמיכה בתקן הצבע הרחב יותר של DCI P3. בסעיף העיצוב, החברה תציג מסך מחשב מדגם 24MP88 עם מסגרת דקה במיוחד "בלתי נראית".

שואב אבק רובוטי מתקשר עם הטלפון

HOM-BOT Turbo+, שואב האבק הרובוטי של LG, נעזר בטכנולוגיית מציאות רבודה בעזרת פיצ'ר ה- Home-Joy. ממשק משתמש חדשני זה מאפשר למשתמש להכניס הוראות לשואב בצורה אינטואיטיבית על מנת שיגיע למקומות הזקוקים לניקיון נוסף, כל זאת בעזרת המצלמה הנמצאת בכל טלפון חכם. לחיצה על תמונת החדר ועל האזור המלוכלך יותר תגרום ל- HOM-BOT Turbo+ להגיע לנקודה המדויקת ולהתחיל לנקות.

LG HOM-BOT Turbo+
ה- HOM-BOT Turbo+ מכיל את חיישני המצלמה ה- Triple Eye, אשר מקליטים את האזור הסובב אותם. המצלמה הממוקמת בחזית ה- HOM-BOT Turbo+מאפשרת שימוש בתכונות חכמות אחרות כגון: Home-View ו- Home-Guard. פיצ'ר ה- Home-View שולח לסמארטפון תמונת מצב בזמן אמת, המעניקה אפשרות לשליטה מרחוק על ה- HOM-BOT Turbo+, כך שתוכלו לנקות את הבית מתי ומהיכן שנרצה. פיצ'ר ה- Home-Guard מבצע שליחת תמונות מתוך הבית ישירות לטלפון החכם בזמן שהשואב חש בתנועה ובכך מהווה מעין "כלב שמירה" גם בזמן שאינו מנקה.

מעבר לתגובות בפורום