CES 2016 - חברת LG תשיק מערכות אודיו לצעירים

dtown
16-12-2015 10:00

חברת LG תציג ב- CES 2016 מערכות אודיו X-Boom חדשות וצבעוניות למסיבות צעירים וגם מקרני קול אלחוטיים הנשלטים מהסמארטפון.

תערוכת CES 2016 מתקרבת וחברת LG, כהרגלה מקדימה להכריז על השקות מוצרים חדשים בשבועות שלפני התערוכה. ההודעה הראשונה מדברת על מערכות אודיו המיועדות בעיקר ל"חבר'ה", בעיצוב צבעוני ועם כל התכונות המודרניות הנדרשות ממערכת שכזו.

LG תחשוף במהלך CES 2016 שלוש מערכות X-Boom חדשות- שתי מערכות סולו (OM5560 ו- OM7560) ואת מערכת ה- CM9960. מערכות ה- X-Boom מהוות פתרון כולל למערכת בידור והן מעניקות למשתמש צליל חזק וחיבור אלחוטי גם כן. שתי מערכות הסולו מציגות פתרון אודיו ברמקול אחד, מה שמתאים למסיבות או מפגשים חברתיים. הרמקול מצויד ב- Sampler Creator, שמאפשר למשתמש להקליט כל צליל על הסמארטפון ובאופן אלחוטי להזין אותו לרמקול כך שיתנגן שוב בהמשך על ידי לחיצת כפתור.

LG X-BOOM
שלושת הרמקולים מאובזרים גם ב- Party Thruster, בעזרתו יכול המשתמש ליצור תאורה שמסונכרנת למוזיקה המתנגנת באותו הזמן ומקשטת את האווירה.

LG X-BOOM
מקרני קול
מקרני הקול החדשים, ה- SH8, SH7 מגיעים יחד סאב-וופרים אלחוטיים. דגם נוסף, מקרן ה- SH6 מורכב מ-6 יחידות רמקולים עצמאיות, שבעזרת תעלת אוויר ייחודית מדגישות ביעילות צלילים עמוקים – מה שאמור לספק צליל עוצמתי ממערכת קומפקטית.

LG SH7 SH8
מקרני הקול החדשים מאפשרים התקנה באמצעות לחצן אחד ולהישלט על ידי שלט הטלוויזיה של LG. המקרנים גם תומכים בפיצ'ר ה- Adaptive Sound Control שהמציאה החברה, בעזרתו ניתן להגדיר עוצמת קול למגוון רחב של אפשרויות מדיה, בכדי לשמוע כל סוג תוכן בעוצמה האופטימלית עבורו. בנוסף אפשרויות החיבור של מקרן הקול ל- Google Cast או לסמארטפונים / טאבלטים דרך Wi-Fi ו- Bluetooth מרחיבים את מגוון מקורות השמע.

מעבר לתגובות בפורום