דיגיטאון 2015 - חוויה של תערוכה - רשימת מציגים

dtown
06-12-2015 19:00

רשימת מציגים ב"חוויה של תערוכה" בתחומים: מערכות אודיו אלחוטיות, מסכים, רמקולים, מגברים, רסיברים, סטריאו, קולנוע ביתי, סטרימרים, נגנים, תחנות עגינה, אוזניות, מערכות מיני, בית חכם, נגני תקליטורים, מגברי מנורות, רמקולים למחשב, כבלים, מכשירי DAC, פטיפונים, מצלמות ואביזרי צילום.

רשימת מציגים:

DIGITOWN מביאה כבר בפעם הרביעית לארץ את מסורת התערוכות המובילות בעולם, שלוש קומות של חדרי הדגמה - בכל חדר תודגם מערכת אודיו אחת לפחות, בין אם מדובר במערכות אודיו אלחוטיות ועד לאודיו Hi End במחיר של מאות אלפי שקלים ויותר.

מתי? יום רביעי וחמישי הקרובים 09-10.12.15 בין השעות 11:00-22:00, כפר המכביה, רמת גן.

מערכות אודיו אלחוטיות מסכים רמקולים מגברים רסיברים סטריאו קולנוע ביתי סטרימרים נגנים תחנות עגינה אוזניות מערכות מיני בית חכם נגני CD מגברי מנורות רמקולים למחשב כבלים מכשירי DAC פטיפונים מצלמות ואביזרי צילום.

רשימת מציגים לפי סדר א'-ב'


IL-Audio: הדגמת מערכת עם רמקולים Triangle, אלקטרוניקה Pass Labs, רמקולים Rockport Technologies. פטיפונים Triangle Art, סטנדים Harmonic Resolution System, כבלים Tara Labs.

אודיו זיפ: רמקולים של Marten עם וופרים קרמיים - דגמי Django L / FormFloor, אלקטרוניקה של קונסטליישן, פטיפון נוטיגהאם, סטנד סוליטק, כבלים של סטילט, אודיו ארכימי אלקטרוניקה, מחשב ו- DAC של ברקלי.

רמקולים Marten

אודיו קלאב + סיריוס אלקטרוניקה: סדרת Definitive Technology המוגברת – כולל רמקולים שטוחים, פרה פאוור של Cambridge Audio, פולק אודיו סדרת SL, רמקולים של Elac, תקליטים למכירה, הגברה של ATI.


אודיופריק: רמקולים Magico S-1, סאב וופרים JL Audio F110, קדם מגבר Luxman C-700u, מגבר M-700u, ממיר של מטרונום C6 Signature, פטיפון Brinkmann Bardo. תצוגת מוצרי Luxman ועוד.


אודיו אקסטרים: הדגמת ארבע מערכות היי אנד בשילובים שונים של וינטאג' ומודרני.


אלגזי אודיו: מגברים, נגנים ורסיברים Cambridge Audio, פטיפונים Rega.


דיגיטאון 2015 תערוכה של אודיו - קולנוע ביתי

ארליך מרכז הצילום: מצלמות DSLR ו- Mirrorless ממיטב היצרנים, אביזרי צילום לסטילס וגם וידאו.



מצלמות - תערוכת דיגיטאון
ביקונקט: B&O Play + Philips Fidelio, רמקולים מעוצבים, מערכות אלחוטיות, אוזניות איכותיות ועוד.


רמקולים - תערוכת אודיו דיגיטאון
טופ אודיו + פיוז סטריאו: רמקולים B&W מסדרת 8XX הבכירה עם טוויטר יהלום, אלקטרוניקה של Classe, שלל דגמים של NAD, Rotel, מיוזיקל פידליטי, Jamo, רמקולים איטלקיים אודל, מערכת משולבת סטרימר מתקדמת "קוקטייל".


ט.ר אלקטרו סטריאו + החנות פיוצ'ר: רמקולים של Cabasse, מערכת סטרימינג אלחוטית, קו הרסיברים החדש של דנון, מערכת מלוטי רום אלחוטית Denon HEOS, כבלים של אודיוקווסט, מוצרים של חברת Oppo (אוזניות, מגברי אוזניות ונגני Blu-ray). במקום יהיו גם נציגי החברות מחו"ל.


יורוטל טק: פטיפונים של Thorens, אלקטרוניקה ורמקולים של וינסנט, ראשי פטיפונים של ציקרו בנדס.

מ. דגן: מערכת בית חכם מתקדם, רמקולים שקועים, רמקולים שקופים Fergunson.


מיוזיק אנד דיזיין: תקליטים ודיסקים של אולפני SDS היוקרתיים, ציוד מיוחד לטיפול וניקוי תקליטים, מבחר גדול של תקליטים ודיסקים לקנייה.


דיגיטאון - רכישת כרטיסים
מוראל + אניגמה אודיו + LG: רמקולים סונוס פאבר והפתעה קומפקטית... מגברים של מקינטוש האמריקאית, רמקולים מוראל, הגברה של Marantz, הדגמות של קולנוע ביתי בתקן דולבי Atmos. שותפים לחדר הם LG, שידגימו את מסך ה-65 אינץ' בטכנולוגית OLED, רזולוציית 4K ומחיר 55,000 ש״ח.


רמקולים - תערוכת אודיו דיגיטאון
סטריאו סטאר + ס.ג אלקטרוניקה: מערכת האודיו האלחוטית של ימאהה - MusicCast, מקרן קול YSP, תצוגת מגברים ורסיברים, רמקולים פארדיים, מסכי טלוויזיה TCL.


דיגיטאון 2015 תערוכה של אודיו - קולנוע ביתי

סמסונג אלקטרוניקס: הדגמת מערכת אודיו אלחוטית מתקדמת, מקסימום פיזור צליל במינימום כבלים ושליטה על כל חדר בנפרד - עד 20 חדרים בבית, מערכות אודיו קומפקטיות עם שפופרות, רמקול WAM 360 המפזר את הצליל ברדיוס, מקרני קול ותחנות עגינה, כמו גם טלוויזית ענק SUHD 4K.

NStudio: רמקולים של Artos Audio מדגם Moon Glow, הגברה של אקוסטיק ארט ו- Karan Accoustics, שרת מוזיקה Core Audio Technology, כבלים של Heavens Gate סטנד של Gregitek Italia. 

קודו אודיו: סט אודיו שלם של החברה השוויצרית Revox עם שרת מוזיקה, הגברה ורמקולים, יודגם סט הכולל סטרימר ומגבר מתוצרת Lindemann הגרמנית אשר יחוברו לרמקולים תוצרת Manger ולחילופין Stirling. תצוגת פטיפונים Pro-Ject וגם ראשי פטיפון Ortofon.


שוחט סל המוסיקה: הדגמת אוזניות סנהייזר לחובבי האודיו בשלל דגמים HD600 – HD700 – HD800. חשיפה ראשונה בארץ של אוזניות HD630VB, דגם מומנטום 2 החדש, אוזניות DJ ועוד.

אוזניות - תערוכת אודיו דיגיטאון

Hi Fi Buzz: הדגמת מערכות מבוססות אלקטרוניקה של Accuphase Laboratory, רמקולים Hales T8.

תדי פרדו: מערכת שלמה פרי פיתוח וייצור ישראלי, מקור, DAC, קדם מגבר, מונובלוקים, שני דגמי רמקולים ואפילו הרהיט למערכת.

רמקולים - תערוכת אודיו דיגיטאון


איג'קט - Crystalusion: מגן מסך נוזלי לסמארטפון.


להתראות בתערוכה!דיגיטאון - רכישת כרטיסיםחופשת חנוכה בין התאריכים 10.12.15 - 09.12.15 בשעות 11:00-22:00, כפר המכביה רמת גן, חניה חופשית, מחיר כרטיס ₪50

מעבר לתגובות בפורום