innovaTV – סטרימר עם שירות VOD חוקי

dtown
09-11-2015 12:17

innovaTV הוא פרי שיתוף פעולה של גטר וחברת Vonetize, זהו סטרימר אנדרואיד הכולל שירות VOD כמו בטלוויזיות סמסונג וערוצי עידן+.

מזרים המדיה innovaTV הוא מכשיר מבוסס מערכת אנדרואיד, עם מעבד כפול ליבה ושלט רחוק מתקדם. יחודו של ה- innovaTV לעומת שאר המכשירים הנמכרים כיום בשוק הוא הסכם שיצרה היבואנית גטר עם חברת Vontetize המאפשר לשדר תכנים בעלי זכויות יוצרים, בין אם מדובר בסרטים, סדרות ותכני ילדים שחלקם משודרים כיום אצל יס והוט. שירות ה- SmartVOD קיים כיום רק בטלוויזיות של סמסונג.

שירות זה לא ניתן להתקנה על סטרימר אחר כיום, היות והוא כרוך בתהליך אישור ארוך של המכשיר מול ספקיות התוכן בעולם בכל מה שקשור לנושא שמירת זכויות יוצרים (DRM). בנוסף, המכשיר כולל מקלט עידן פלוס המאפשר לקלוט את ערוצים 1, 2, 10, 33, 99, 23 ותחנות רדיו אזוריות וארציות.

InnovaTV סטרימר
שירות ה-VOD כולל כיום כ- 500 סרטים, בינם ניתן למצוא שוברי קופות כמו סאן אנדראס, הפמליה, ממלכת הקופים - דיסני טבע, פדינגטון מדובב, מקס הזועם: כביש הזעם, הנוקמים: עידן אולטרון ועוד, באיכות Full HD 1080p. בנוסף לסדרות כמו בית הקלפים, שובר שורות וכו, כמו גם תכני ילדים ומעל ל-100 קלטות כמו מיכל הקטנה, קופיקו, רינת ועוד.


מחיר הסטרימר הוא 648 ₪ (12 תשלומים של 54 ₪) והוא כולל התקנה חינם בבית הלקוח ושלושה חודשים של שירות ה- SmartVOD. לאחר מכן, שירות ה-VOD עולה כ-30 ₪ לחודש והוא כולל עד שלושה ממירים באותו הבית באותו המחיר. חלק מהסרטים (בעיקר חדשים) מצריך תשלום נפרד לצפייה.

מעבר לתגובות בפורום