OnePlus X הוכרז: בגוף מתכת וזכוכית או קרמיקה

ליאור קורן
29-10-2015 14:58

OnePlus X – הדגם השלישי של החברה מציע גימור מתכת עם זכוכית או גוף קרמי, עם מסך 5", מעבד סנאפדרגון 801 ומחר החל מ- 249$.

ה- OnePlus X החדש מציע מפרט חזק מספיק לרוב השימושים, אבל כזה שאינו שובר שיאים וייחודו הוא בעיקר בגימור שאמור להראות יוקרתי – הרבה יותר מעל למחירו הרשמי של 249$. ה- X בשם המכשיר מגיעה מהמילה Experiment ורומזת על קו דגמים שמושך לכיוונים של ניסיונות שונים ומשונים.

ה-X יגיע עם שני סוגי גימור: האחד קרוי Onyx ועשוי מתכת וזכוכית במשקל 138 גרם, בעוד הגימור האחר יציע גוף קרמי (Ceramic) קשיח שעשוי מתרכובת עם חול "מיובא מאוסטרליה" והחברה טוענת כי בתהליך הייצור הייחודי (שכולל מעבר בתוך תנור לוהט) רק 20 יחידות מתוך 100 יעמדו בסטנדרט הרצוי ויועברו ללקוחות. מחיר המכשיר הקרמי יעמוד על כ- 414$ (או 379 אירו באירופה) והחברה תמכור רק 10,000 יחידות כאלו. משקל הגרסה הקרמית עומד על 160 גרם.



ומה לגבי המפרט? מסך המכשיר – בגודל 5" ורזולוציית 1080p מבוסס על AMOLED, בעוד מעבד המכשיר הוא סנאפדרגון 801 (שהיה בחזית לפני שני דורות מכשירים), עם זיכרון 3GB RAM, מקום לשני כרטיסי ננו סים – כאשר אחד מהם יכול להתפס גם ע"י כרטיס זיכרון מיקרו SD להרחבה. נפח האחסון הפנימי במכשיר עומד על 16GB.

לטענת אנשי OnePlus, השימוש במפרט שחלקו מגיע מטלפונים מלפני שני דורות כבר פחות מפריע ללקוחות, בעוד הביצועים אמורים עדיין לספק את רוב המשתמשים בשימוש המקובל (ואכן, ה-801 עדיין חזק דיו בהחלט). מצלמות הטלפון כוללות חיישן 13 מגה פיקסל מאחור ו-8 מגה פיקסל עבור סלפי מקדימה.

OnePlus X
מערכת ההפעלה היא Oxygen המבוססת על אנדרואיד 5.1.1. ה- OnePlus X בגרסת הזכוכית והמתכת צפוי להגיע לישראל לקראת סוף השנה ויצטרף לדגם ה- OnePlus 2 שכבר נמכר כאן. מחיר המכשיר באירופה 269 אירו (לגרסת Onyx) ושם יחל להמכר החל מהחמישי בנובמבר.

מעבר לתגובות בפורום