איידיגיטל משיקה את הנתבים של אפל

dtown
28-10-2015 13:15

סדרת ה- Airport של אפל מושקת בארץ ע"י iDigital עם דגם Extreme שכולל WiFi AC ודגמי Time Capsule עם כונן קשיח פנימי.

סדרת הראוטרים AirPort של Apple מגיעה לישראל. הסדרה הושקה בארה"ב כבר בשנת 2012 ולפי דברי אנשי iDigital, בשל מגבלות משרד התקשורת בישראל, לא ניתן היה לייבא את הדגמים לישראל. לאחר תהליך ארוך של למעלה משנתיים מול משרד התקשורת ואפל העולמית , הצליחה iDigital לעשות את ההתאמות הנדרשות כדי להביא מוצרים מותאמים המאושרים גם ע"י משרד התקשורת הישראלי.

בסדרה מגיעים שני מוצרים שיימכרו החל מחודש נובמבר:

AirPort Extreme
נתב המסוגל להעביר נתונים ברשת אלחוטית (WiFi) במהירות מוצהרת של עד 1.3Gbps, תומך בתקן AC העדכני.

מחיר : 999 ש"ח

AirPort Time Capsule
בנוסף לכל היכולות של ה-Air Port Extreme, מספק נתב זה לחזור במצב מסוים של המחשב בנקודת זמן ספציפית. באמצעות כונן קשיח המובנה בתוך הנתב בנפח 2 או 3 טרה בייט, מתבצע גיבוי אוטומטי. לבעלי מחשבי אפל מק, ה- time capsule מאפשר ממשק אוטומטי עם תוכנת הגיבוי time machine.

אפליקצית ה- time machine נמצאת בכל מחשב Mac והינה תוכנת הגיבוי מהמשוכללות הקיימות בעולם. בניגוד לגיבוי רגיל המעתיק את תכולת המחשב בזמן נתון, באמצעות ה-time machine ניתן לחזור על פני ציר הזמן ולשחזר קובץ ספציפי או את המחשב כולו, מכל נקודת זמן בעבר.

מחירים:
נפח 2TB – מחיר 1,499 ₪
נפח 3TB – מחיר 1,999 ₪

AirPort Time Capsule
לקראת כניסת הראוטרים החדשים לחנויות, ערכה רשת iDigital סקר בקרב האוכלוסייה בישראל בנושא איכות הגלישה ברשת הביתית. בסקר נמצא כי ל- 89% מהאוכלוסייה בישראל יש רשת אלחוטית ביתית, למרות ש 45% מהם גולשים במהירות של 40 מגה לפחות, 90% מהם חווים ניתוקים בגלישה ולא מרגישים את קיבולת המהירות שהובטחה להם.
עוד עולה מן הסקר כי 67% מבעלי הרשתות הביתיות קיבלו את הראוטר הביתי מספק האינטרנט ואין להם ידע על טיבו או איכותו.

מנכ"לית איידיגטל איילת צרפתי-רוזן מוסיפה: "פעלנו רבות על מנת לבצע את ההתאמה הדרושה מול אפל. כבר תקופה ארוכה שאנו עובדים על מציאת פתרון לתקני התקשורת והביורוקרטיה בארץ כדי לאפשר לצרכן הישראלי ליהנות מסדרת המוצרים המדהימה הזו".

מעבר לתגובות בפורום