הוט משיקה ממיר mini FiberBox ויכולות חדשות בבית

ליאור קורן
26-10-2015 14:15

חברת הוט משיקה ממיר מיני FiberBox המאפשר קבלת WiFi בכל חדר, ענן הקלטות ביתי, סטרימינג online מהטלפון הנייד לטלוויזיה, מבזקי חדשות במסך, אפליקציית שלט ייחודית לילדים ועוד.

טל גרנות גולדשטיין – מנכ״לית הוט שהציגה את הממיר החדש, עסקה בתחילת מסיבת העיתונאים בנושא הרגיש שירות הלקוחות. על פי דבריה, בלי שירות איכותי אי אפשר להביא את החברה לעמדה מנצחת והחברה סוחבת עדיין על גבה גיבנת מהעבר אבל עושה מאמץ גדול בשיפור. לטענתה, בדיקה שנעשתה ע״י מכון דיאלוג מראה שזמני המענה במוקד כיום הם הקצרים ביותר בין החברות המוכרות במשק בתחום הסלולר והאינטרנט. על פי נתונים שהציגה, בקיץ 2015 היתה ירידה של 28% באחוז הפניות לעומת הקיץ הקודם בגלל השיפור בשירות – ללקוחות היה פחות על מה להתקשר ולהתלונן. יש גם ירידה של 30% בפניות לגופי צרכנות ורגולציה בהקשר להוט.

טל גרנות גולדשטיין - הוט
מיני פייבר בוקס

ממיר ה- mini FiberBox מיועד לשימוש בשאר חדרי הבית בעוד ה- FiberBox הרגיל משמש לב המערכת הביתית בסלון (או חדר טלוויזיה) עם כונן קשיח פנימי בנפח חצי טרה בייט (שחסר במיני). המטרה במערך הזה היא שכל הממירים יתקשרו האחד עם השני, לחוויה כוללת שמתרחבת מעבר לממיר המרכזי. כל ממיר מחובר אמנם לתשתית המוכרת של הוט, אבל במקביל הוא משמש כאקסטנדר WiFi בכל החדרים, כלומר מרחיב את טווח קליטת הרשת האלחוטית הביתית בכל חדר שהוא ממוקם בו. הוט נוקטת בגישה שונה מזו של חברת הלווין וממשיכה להרחיב את היכולות החכמות של הממיר, מעבר לצפייה בשידורים ותכני טלוויזיה מקובלים.

הוט mini FiberBox
הממיר החדש בצירוף חיבור הרשת הביתי מאפשר כמה תכונות מעניינות:

מולטי רקורד: אפשר להקליט בכל ממיר ולצפות בכל ממיר אחר בבית (דומה לשירות מולטי רום של יס).

Follow me: אפשר להתחיל צפיה בממיר אחד ולהמשיך בממיר אחר.

עדכונים חברתיים: אפשר לעלות דרך הממיר עדכונים לפייסבוק לגבי תכנים בהם צופים.


הוט mini FiberBox
מבזקים:  אפשר לבחור קבלת עדכוני חדשות משלל אתרי אינטרנט (בתחומים כמו חדשות, אופנה וכו') וזה יופיע על פס מבזקים קטן בתחתית התמונה.

HOT Kiddo – שלט מותאם לילדים בסמארטפון. זו אפליקציה שמציגה את התכנים בצלמיות (תמונות מקדימות של התוכניות) ולא במספרי ערוצים והילד יכול לבחור תכנים בערוצים שהוגדרו מראש באופן קל ופשוט.


הוט mini FiberBox

Multi Share – אפשרי לשתף תכנים שצולמו בסמארטפון מעל מסך הטלוויזיה – כולל שידור בזמן אמת מהטלפון למסך בבית (תלוי כמובן באיכות הרתש הסלולרית גם).

על פי ניתוח הרגלי שימוש הצופים, 63% מהצפייה היא בערוצי הוט, 27% בערוצי DTT (בעיקר ערוצי 1,2, 10), 6% ב-VOD  ו-4% בהקלטות. נתונים אלו שונים ממה שמציגה מתחרה יס – שם לפי דבריה יש שימוש הרבה יותר גדול בהקלטות. ומה לגבי שימוש בתכונות החכמות של ממיר ה- FiberBox? לפי נתוני החברה, 50% מהלקוחות צופים בתכני יוטיוב דרך הממיר, 35% עושים שימוש ביכולות המדיה סנטר ו-30% משתמשים בתכונת "תמונה בתוך תמונה".

הוט mini FiberBox
מחיר

לקוחות חדשים ב-HOT יוכלו להצטרף לטריפל HOT MULTI (ללא חבילת הספורט) עם תשתית אינטרנט במהירות 100 מגה וקו טלפון, ב- 279 ₪ לחודש למשך 4 חודשים ולאחר מכן ישלמו 389 ₪ בחודש. כל לקוח יקבל ממיר FiberBox וממיר מיני אחד. כל ממיר מיני נוסף יעלה 10 ₪ לחודש.

לקוחות קיימים עם Fiber Box יוכלו להצטרף ל- Multi Fiber ללא עלות, ולקבל ממיר Mini Fiber בנוסף לקופסא הקיימת בביתם. דמי התקנה לממיר 99 ₪. 

לקוחות קיימים ללא FiberBox שיצטרפו ל-Multi Fiber ימשיכו לשלם 3 חודשים ללא עלות חודשית נוספת ולאחר מכן ישלמו 30 ₪ לחודש ל-FiberBox  + ממיר Mini Fiber. ההתקנה ללקוחות אלו ללא עלות.

מעבר לתגובות בפורום