Huawei Mate S וה- Watch הושקו בישראל

ליאור קורן
21-10-2015 09:19

וואווי משיקה בישראל את הפאבלט החדש Mate S המגיע עם מסך AMOLED בגודל 5.5״ ושליטה במכשיר בעזרת מחוות מגע חכמות. במקביל, הושק גם השעון החדש Hawei Watch. מה המחיר? כל הפרטים בכתבה.

חברת וואווי משיקה בישראל את פאבלט ה-Mate S - מכשיר הדגל החדש של החברה:


מפרט ועיצוב

ה-Huawei Mate S כולל מעטפת מתכת מלאה, מסך  AMOLED FHD בגודל 5.5" עם Gorilla Glass 2.5D ועובי צד של 2.65 מ"מ בלבד. הפאנל האחורי קמור לאחיזה נוחה יותר. הפאנל האחורי הקמור של ה-Huawei Mate S יוצר בטכניקת הזרקה ננומטרית כדי ליצור חיבור רציף בין האנטנה של המכשיר לגוף המתכת (הזהה לה בצבעו). למכשיר גוף מתכתי ללא קווי תפר, אשר יוצר בטכנולוגיות מתקדמות, ביניהן חיתוך יהלום, חריטת CNC וננוטכנולוגיה; והכולל גם את מצלמת הספיר של המכשיר. מעבד המכשיר הוא Kirin 935 מתוצרת עצמית של החברה, בעל שמונה ליבות 64 ביט: ארבע מהן בתדר 2.2GHz וארבע ב- 1.5GHz.

Huawei Mate S
נראה כי המצלמה זהה לזו המוצלחת מדגם ה- P8: מצלמת ה-13 מגה פיקסל האחורית כוללת חיישן RGBW, מייצב תמונה אופטי, פלאש LED בשתי טמפרטורות צבע ויחידות עיבוד אות תמונה עצמאיות. המצלמה הקדמית לסלפי כוללת חיישן עם 8 מגה פיקסל וגם פלאש קדמי רך ליצירת תמונות סלפי משופרות ולא "שרופות" מבהירות יתר. ה-Mate S מגיע גם עם טכנולוגיית זיהוי טביעות אצבע, המאפשרת למשתמשים לצלם "סלפי טבעי" בנגיעה בחיישן שבגב המכשיר, להחזקה טבעית יותר ונוחה יותר של המכשיר בזמן הצילום. מצב הצילום המקצועי מאפשר שליטה ידנית בערכי ISO, פיצוי חשיפה, משך חשיפה, איזון לבן (white balance) ופוקוס, וכולל אפשרויות כגון צילום עם רשת קווים ושימוש בפלאש לשיפור הפוקוס.

קובי כליף

המכשיר כולל שלושה מיקרופונים מובנים ואלגוריתם כיווני חכם המייצר הקלטה ברורה יותר וממזער רעשי רקע. המיקרופונים מספקים תמיכת חומרה משופרת בקליטת שמע כיוונית, כולל הקלטה במצב ראיון (°180), מצב ישיבה (הקלטה מכל הכיוונים) ומצב רגיל. ה-Huawei Mate S תומך בהדפסה אלחוטית באמצעות הפרוטוקול הכללי Mopria, הכולל תמיכה במעל 800 סוגי מדפסות מ-16 מותגים מובילים, מה שמאפשר למשתמשים להדפיס מכל מקום.

Huawei Mate S

שימוש חכם במגע

Knuckle Sense 2.0 שהופיעה בגרסתה הראשונה ב- Huawei P8, מספקת למשתמשים מבחר אפשרויות לשליטה במכשירם באמצעות הקשות בפרק האצבע. למשל: מעבר מהיר בין אפליקציות באמצעות ציור אותיות על המסך – קיצורי דרך מובנים אלה כוללים את האות "c", שמפעילה את המצלמה, "m" להאזנה למוזיקה או “e” לגלישה באינטרנט. משתמשים יכולים גם ליצור ולשמור קיצורי דרך משלהם לכל אפליקציה, מ-WeChat ועד WhatsApp. גזירה והעתקה מהירים של חלקים מכל תמונה על ידי ציור קו המתאר הרצוי בפרק האצבע. כמו כן, הקשה כפולה על המסך בעת ניגון וידאו שומרת קטעי וידאו קצרים לשמירה ושיתוף קלים ומהירים.

ב- Mate S החדש, חיישן טביעות האצבע מסוגל להרבה יותר מפתיחת נעילת המכשיר או אבטחת אפליקציות תשלום. כעת, משתמשים יכולים לשלוט באמצעותה בסרגל ה-Notifications, לעבור בין תמונות, לצלם תמונות סלפי, לענות לשיחות נכנסות ואפילו לכבות התרעות קוליות במהירות ובקלות, הכול על ידי שימוש בקורא טביעות האצבע.

אחת מגרסאות המכשיר (עם נפח 128GB)
מגיעה עם טכנולוגיית ה-Force Touch החדשנית של וואווי שדומה ל- 3D Touch שהוצג בדגמי אייפון 6S / Plus. (גרסה זו תמכר בשלב זה רק בסין), מזהה רמות לחץ שונות על המסך ומאפשרת למשתמש לבצע פעולות שונות, כגון הגדלת תמונה או הפעלת אפליקציה, באמצעות הפעלת לחץ הולך וגובר. למשל, מסך הטלפון יכול לשמש כמשקל. וואווי מתכננת להשיק עוד יישומי Force Touch חדשים בעתיד.



Huawei Mate S
קובי כליף


מחיר וזמינות

הגרסה הסטנדרטית של המכשיר, הכוללת זיכרון פנימי של 32 גיגה בייט, תעלה בישראל בין 2,599-2,699 ש״ח (בהשוואה למחיר של 699 אירו באירופה), עם אפשרות הרחבה בעזרת כרטיס זיכרון (עד לנפח של 128GB). תימכר בישראל באפור טיטניום או גוון שמפניה, במחיר של 649 יורו. ערכת המכשיר של היבואן הרשמי כוללת גם כיסוי חכם. גרסת הפרימיום, הכוללת זיכרון פנימי של 64 גיגה בייט, תימכר בזהב יוקרתי או וורוד אלמוג, במחיר של 699 יורו. בשווקים נבחרים ניתן יהיה להשיג גם את גרסת ה-Force Touch של המכשיר; מידע נוסף על גרסה זו יפורסם במהלך החודש הבא.

שעון וואווי

במקביל, הוכרז בארץ גם ה- Huawei Watch, שעון חכם עם מסגרת עגולה צרה, בקוטר של 42 מ״מ, עם זכוכית ספיר (חומר חזק), עם מסך AMOLED עגול בגודל 1.4״ ורזולוציית 400x400 פיקסלים. השעון כולל חיישני תנועה, דופק ועוד, כמו גם מד צעדים. המטען נצמד בצורה מגנטית.

מחיר השעון יהיה 1,799 ש״ח בישראל לגרסה בצבע כסף והוא יתחיל להמכר בשבוע הראשון של נובמבר.

בתוך כך, החברה הכריזה על ירידת מחיר לדגם ה- וואווי P8 והוא יעלה מעתה כ- 2,000 ש״ח. בקרוב, יושק בארץ גם נקסוס 6P של גוגל המיוצר ע״י וואווי.

מעבר לתגובות בפורום