LG Watch Urbane 2 הוכרז עם חיבור סלולארי

dtown
01-10-2015 18:39

השעון החכם LG Watch Urbane 2 במהדורתו השניה המבוססת אנדרואיד Wearכולל חיבור סלולארי ואינו מחייב סמארטפון צמוד בכדי לעבוד באופן עצמאי.


במקביל להשקת סמארטפון ה- LG V10, הציגה החברה את המהדורה השניה של השעון החכם LG Watch Urbane 2nd Edition. הפעם, מגיע השעון עם קישוריות סלולארית ויכול לעבוד באופן עצמאי. זהו שעון ראשון מבוסס Android Wear עם חיבור שכזה. ל- LG יש כבר שעון חכם  Watch Urbane LTE עם קישוריות סלולארית, אבל הוא מבוסס מערכת webOS וגם למתחרה סמסונג יש את Gear S הפועל על מערכת Tizen.

קישוריות השעון כוללת חיבור באמצעות 4G, 3G, Wi-Fi או Bluetooth והשעון יכול לעבוד כמובן גם עם טלפון אנדרואיד וגם iOS. שאר המפרט, זהה כמעט לזה של דגם Urban הקודם, אבל עם סוללה גדולה יותר בקיבולת 570mAh על מנת לשמור על חיי סוללה של יום עבודה (במצב חיסכון אנרגיה), למרות החיבור הסלולארי.
שלושה כפתורים בצידו הימני של ה- LG Watch Urbane 2nd Edition מספקים גישה להגדרות קיצורי דרך כמו אנשי קשר, LG Health ורשימת אפליקציות. מצב הארה יכול להיות כעת כבוי או דלוק בעזרת לחיצה פשוטה על כפתור הכתר. בנוסף ל-16 האפשרויות לרקע השעון, מוצעים גם יישומי בריאות כמו קצב הלב, טיפים לאימונים וניטור רמת הלחץ.  

LG Watch Urbane 2
ה- LG Watch Urbane 2nd Edition יהיה זמין תחילה בארה"ב וקוריאה, ולאחר מכן באירופה, מדינות חבר העמים, אסיה ובמזרח התיכון. מידע הנוגע למחיר ותאריך הזמינות יוכרז באופן מקומי בשבועות קרובים.

מפרט עיקרי: מעבד סנאפדרגון 400 בתדר 1.2GHz, מסך עגול P-OLED ברזולוציית 480x480 פיקסלים, זיכרון 768MB RAM, נפח אחסון 4GB, עמידות בנתזי מים ואבק בתקן IP67.

מעבר לתגובות בפורום