עדכון תוכנה חדש של LG לטלוויזיות webOS 1.0

dtown
27-09-2015 07:00

עדכון תוכנה חדש של LG לטלוויזיות מבוססות מערכת הפעלה webOS 1.0 משפר את מהירות התגובות ומעדכן את מסכי הגדרות לאלו של webOS 2.0.

LG העלתה לאוויר עדכון למערכת ההפעלה webOS 1.0 עבור הטלוויזיות החכמות. העדכון מתבצע באופן אוטומטי בכל הטלוויזיות של LG עם מערכת הפעלה webOS 1.0 (בהן מסומן לבצע עדכונים באופן אוטומטי. לחילופין, המשתמש יכול לעדכן ידנית דרך תפריט ההגדרות במסך ולמשוך את הגרסה החדשה מהאינטרנט.

עדכון הגרסה משנה את התצוגה של תפריטי ההגדרות במסך והופך אותה דומה לתצוגה שמופיעה ב-webOS 2.0 החדשה. זה אומר בפועל שבמקום שהגדרות התמונה, הצליל, הרשת ועוד יתפסו חצי מסך, הם יופיעו באייקונים זעירים בצד המסך (צילום מסך מצורף בהמשך הידיעה).

השינוי מאפשר גישה נוחה יותר להגדרות וגישה נעימה יותר לעין המסוגלת לכוון את הגדרות התמונה, השמע וכו' תוך כדי צפייה בתוכנית. אפשר לראות את רשימת ההתקנים (מקורות וידאו ומכשירים מחוברים) בצד התמונה ולעבור אליהם, מבלי להסתיר את המסך.

בנוסף, לפי הצהרת LG, זמן התגובה של המערכת יהיה מהיר יותר, למשל, הופעת הסרגל הצף – Launcher מתבצעת בזמן מועט יותר ואפליקציות שונות כמו יוטיוב עולות ומגיבות במהירות גבוהה יותר.

LG webOS 1.0 update

מעבר לתגובות בפורום