אייפון 6S ואייפון 6S Plus הוכרזו

ליאור קורן
09-09-2015 22:22

אייפון 6S ואחיו הגדול 6S Plus זהים מבחוץ לדגמים הקודמים אבל כוללים מצלמה חדשה עם וידאו 4K, מעבד חזק וזיהוי עוצמת לחיצה 3D Touch להרחבת אפשרויות השליטה בטלפון.

הצגת המכשירים החדשים נפתחה בהצהרה של מנכ"ל החברה על כך שאייפון 6 הוא האייפון הפופולרי ביותר אותו מכרה אפל. שני המכשירים נראים זהים מבחוץ לקודמים עם אותם גדלי מסך – 4.7" ו- 5.5", אבל התוכן עודכן ושודרג, טים קוק מגדיר אותו כסמארטפון המשוכלל בעולם.

אייפון 6S Plus
3D Touch

המכשיר מזהה מעתה לא רק מחוות דו מימדיות אלא גם את עוצמת הלחיצה על המסך. חיישנים בתוך המכשיר מודדים שינויים מיקרוסקופיים במרחק לזכוכית המגע שמשתנה כאשר לוחצים עליה חזק יותר.


אייפון 6S Plus
השימושים? למעשה, זיהוי הלחיצה התלת מימדי מאפשר לדלג על תפריט משנה ולחיצה חזקה מפעילה יכולות שבעבר היינו צריכים לפתוח תפריט פעולות במטרה להגיע אליהן.

אייפון 6S Plus
12 מגה פיקסל
מצלמה חדשה עם 12 מגה פיקסל, אנשי אפל מתגאים בטווח הדינמי והצבע אותו יכולה להפיק המצלמה, נצטרך לבדוק זאת כמובן בפועל. יש אפשרות צילום פנורמה עם 63 מגה פיקסל. וידאו – בפעם הראשונה באיכות 4K באייפון. אפשר גם לערוך סרטוני 4K ישירות בטלפון. המצלמה הקדמית – סלפי כוללת חיישן עם 5 מגה פיקסל. האייפון החדש עושה שימוש במסך לתאורת פלאש טבעית בעת צילום סלפי – המסך מאיר בעוצמה כפולה פי שלוש מאשר במצב רגיל.
מעתה, ניתן לצלם גם Live Photos שהן למעשה וידאו קצר שמופעל רק כאשר לוחצים בחוזקה על התמונה הסטטית, במצב זה, מצולם וידאו קצר באורך של שניה וחצי לפני ואחרי הרגע המצולם.

אייפון 6S Plus
מחיר ה- 6S / Plus זהה לזה בו יצאו דגמי אייפון 6 הקודמים ( החל מ-650$ בארה"ב ללא התחייבות). באירוע הוכרז על תוכנית שדרוג חדשה בחנויות אפל בארה"ב בשלב זה ובשלב מאוחר יותר בשווקים נוספים, החל מ- 32$ לחודש, כולל אחריות Apple Care. מערכת ההפעלה iOS9 תגיעה ב-16 לספטמבר. יש גם אביזרים חדשים: מעמד טעינה שולחני, כיסוי עור בצבעים שונים. תחילת מכירת מכשירים בפועל תהיה ב-25 לספטמבר.

Apple TV

המכשיר המדיה הביתי (סטרימר) יפעל מעכשיו על מערכת הפעלה יעודית tvOS. אפל מפגיזה את הטלוויזיה בשלל אפליקציות חדשות, כאשר השליטה בתכנים נעשית בעזרת העוזרת הקולית סירי והשלט הרחוק עם מחוות מגע.


Apple TV
Apple TV
האפל טיווי מריץ משחקים כמו Star Wars infinity, אפשר לבצע משחק מרובה משתמשים עם ה- Apple TV וגם מכשירי אייפון ואייפד. למעשה, אפל הקדישה כל כך הרבה זמן מסך למשחקים באירוע שנראה כי היא עומדת להתחרות בקונסולות משחקים כמו פלייסטיישן ואקסבוקס. אפשר להתחיל לשחק באייפון, להגיע הביתה ולהמשיך במשחק על מסך הטלוויזיה בסלון מאותה נקודה בה הפסקתם.

Apple TV
ולא רק משחקים, אלא גם חווית קניות של בגדים לכל המשפחה ומוצרים חדשים:

Apple TV
המכשיר מספק מידע על משחקי ספורט, כולל תמיכה בווידאו בקצב 1080/60p וצפייה בשני משחקים בו זמנית במקביל (שני חלונות על המסך). הצופה מקבל התראות, סטטיסטיקות על הליגה ועוד.

Apple TV
החומרה כוללת מעבד 64 ביט, קישוריות WiFi MIMO וגם IR.


Apple TV
מחיר

149$ לגרסת 32GB ו- 199$ ל- 64GB. המכשיר יחל להמכר בעולם בסוף חודש אוקטובר.

מעבר לתגובות בפורום