אייפד פרו של אפל – חזק וחד מתמיד

ליאור קורן
09-09-2015 20:57

iPad Pro של אפל מגיע עם מסך חד בגודל 12.9", מעבד שאמור להשתוות לזה של מחשבים ניידים או חזק מהם ומחיר התחלתי של 799$.

אפל פתחה את אירוע ההכרזות השנתי בהתמקדות בשעון – Apple Watch עם שלל אפליקציות, שני גימורים חדשים לשעון האלומיניום: זהב ו"זהב וורד" ושיתופי פעולה עם חברות בנושא. מערכת ההפעלה בגרסתה החדשה Watch 2 תושק ב- 16 לספטמבר.

אייפד פרו


עם מסך בגודל 12.9" ו- 5.6 מיליון פיקסלים בתמונה, מדובר בהישג מרשים בהחלט, קצב רענון התמונה משתנה במטרה לחסוך בחיי סוללה. עם מסך בגודל כזה, המקלדת התוכנתית דומה בגודלה כעת למקלדת חומרה ואפשר להשתמש בטאבלט כמכשיר נגינה (אורגן) בגודל נוח יחסית לשימוש.


iPad Pro
החומרה כוללת מעבד A9X, שבב מהדור השלישי עם 64 ביט, לטענת אנשי אפל, הוא מהיר יותר מרוב המחשבים הניידים, עם אפשרות להציג 3 קטעי וידאו של 4K במקביל בתוכנת העריכה iMovie.


הסוללה מספקת עשר שעות עבודה, יש למכשיר ארבע רמקולים (שניים בכל צד), יש לו כמובן גם כיסוי חכם – Smart Keyboard שכולל מקלדת פיזית מתקפלת המתחברת חשמלית לאייפד פרו דרך מחבר חדש (נראה כמו שלוש נקודות בצד המכשיר). יש גם עיפרון חכם שנקרא בפשטות Pencil.


iPad Pro
באירוע עלה על הבמה איש מיקרוסופט – מראה נדיר בהחלט כשהוא מציג את וורד, אקסל ו- Powerpoint ומדגים מה ניתן לעשות עם העט החדש. אפל משתפת פעולה עם אינטל וסיסקו בהרחבת השימושים המסחריים - עסקיים בטאבלטים.

טים קוק - iPad Pro

מחיר

מחיר הטאבלט יתחיל ב- 799$ לגרסת 32GB, מחיר 949$ לגרסת 64GB ו- 1079$ לגרסת 128GB.
מחיר אביזרים: $99 ל- Pencil ומחיר המקלדת אינו זול: 169$.

מעבר לתגובות בפורום