הכרזות LG בתערוכת IFA 2015 - OLED HDR

dtown
01-09-2015 07:00

LG מכריזה על טלוויזיות OLED 4K HDR, רמקולים אלחוטיים חדשים ספל קפה, שעון חכם Urban Luxe עם זהב 23 קראט וחיישן לחיבור מכשירים בבית ל-"אינטרנט של הדברים".

טלוויזיות HDR OLED באיכות 4K

HDR הוא הדבר הבא בעולם הטלוויזיות (כתבנו על הנושא כאן) ואנחנו מתחילים לראות ניצני דגמים ראשונים אשר מציגים את הטכניקה המעניינת המרחיבה את הטווח הדינמי בתמונה ומציגה שלל פרטים בחלקי התמונה הבהירים והכהים כאחד.

LG תחשוף בימים הקרובים ארבע טלוויזיות OLED חדשות באירועי תערוכת 2015 IFA בעיר ברלין. דגמי ה-65 אינץ' וה- 55 אינץ' עם רזולוציית 4K יציעו מעתה HDR בטכנולוגיית OLED. בכך יגיע היצע טלוויזיות ה- OLED של LG בשנת 2015 ל- 9 דגמים. על פי דברי אנשי החברה, תכני HDR יתמכו דרך תוכן סטרימינג וגם דרך מקורות חיצוניים.

דגמי הטלוויזיות יגיעו עם הגרסה העדכנית של מערכת ההפעלה webOS 2.0 כפי שראינו אותה בדגם ה-77" אותו סקרנו (בארץ הטלוויזיות מגיעות עם שירות סלקום TV). "כל מי שיראה את סדרת הטלוויזיות החדשות שלנו בIFA השנה יבין ללא ספק עד כמה השילוב בין הHDR לOLED משלים זה את זה בצורה מושלמת" אמר לי אינ-קוי, סגן נשיא, וראש חטיבת הטלוויזיות והצגים בחברת LG Home Entertainment. "הרחבת היצע הטלוויזיות בטכנולוגיית OLED K4, יראה ללקוחות שה OLED כאן כדי להישאר וש LG מתחייבת להוביל את הדור הבא של שוק הטלוויזיות".

סדרת הטלוויזיות החדשות תהיה זמינה לרכישה החל מסוף אוגוסט בגרמניה, קוריאה, ארה"ב ואנגליה ותוך מספר חודשים תמשיך להתרחב לשווקים נבחרים בעולם.

LG OLED 4K HDR

LG Watch Urban Luxe

השעון היוקרתי  החדש של LG, יושק במהדורה מוגבלת כחלק משיתוף הפעולה עם חברת התכשיטים האמריקאית Reeds. השעון מבוסס על מהדורת ה- Urban אבל הגימור ברמה אחרת: מעוטר בזהב 23 קראט, רצועות עור ומארז מהודר ויוקרתי. ה- LG Watch Urbane Luxe יהיה זמין לרכישה החל מסוף אוקטובר, ומחירו המשוער יעמוד על כ- 1200 דולר.


השעון מצויד באבזם פריסה שהומצא על ידי לואי קרטייה ב- 1910. על פי הצהרת החברה, רצועות השעון נעשו בעבודת יד על ידי 30 בורסקאים מנוסים בתהליך ארוך הכולל 50 שלבים שונים לרמת גימור גבוהה ביותר. הזהב ה- 23 קראט חזק וקשה יותר מזהב 24 קראט, המשומש בתכשיטים וכבד יותר מזהב 18 קראט, המשומש בשעוני יוקרה מסורתיים.
על כל אחד מ- 500 השעונים במהדורה המוגבלת תהיה חריטה של מספר סידורי ייחודי בשביל האותנטיות והשעון יהיה ניתן לרכישה מוקדמת באתר www.REEDS.com או באמצעות ביקור באחד מסניפי החברה REEDS החל מסוף ספטמבר.

LG Watch Urban Luxe
רמקולים אלחוטיים

Music Flow P5 וה- SoundPop 360 Combine
LG מרחיבה את קו מוצרי האודיו הניידים שלה, עם שני רמקולים ניידים חדשים בטכנולוגית Bluetooth אשר יחשפו לראשונה בIFA  2015 בברלין: ה-Music Flow P5 וה- SoundPop 360. ה- Music Flow P5 מכיל סוללה המאפשרת 15 שעות של נגינה רצופה בטעינה אחת בלבד. כחלק מסדרת smart Music Flow של LG, ה-P5 תומך בפיצ'ר ה- Auto Music Play שמתחיל לנגן את המוזיקה באופן אוטומטי כאשר מקור מוזיקה נכנס לטווח. דגמי ה-P5 וה-P7 מייצגים את הכוונות של LG להמשיך בפיתוח והרחבת שוק הרמקולים הניידים.

Music Flow P5 וה- SoundPop 360 Combine
ה- SoundPop 360 מכוון לניידות מרבית. הרמקול בעל העיצוב הלא שגרתי עוצב בצורת כוס קפה, כדי לסייע לו להשתלב באופן טבעי בחיי היומיום של המשתמשים. הרמקול בצורתו העגולה מאפשר פיזור צלילים ב- 360 מעלות, חיי הסוללה יכולים להגיע עד 20 שעות.
באמצעות ה- Multi Point הרמקולים יכולים להיות מחוברים לכמה מכשירים בו זמנית ולשלוט במוזיקה במקביל. בנוסף, הנגן המפוצל מאפשר למשתמשים לחבר שני מכשירי רמקולי בלוטות' למכשיר נייד אחד וכך ניתן לשמוע גם במצב סטריאו.

Music Flow P5 וה- SoundPop 360 Combine
חיישן ביתי חכם המבוסס על טכנולוגיית ALLJOYN

חיישן ה- SmartThinQ החדש של החברה יכול להתחבר למגוון מכשירים ביתיים ישנים ולהפוך אותם ל"מודעים" לטכנולוגיה החכמה. בנוסף תחשוף החברה תנור גלי אור ומזגן חכם, שמתאימים לטכנולוגיית AllJoyn- פלטפורמה שפותחה על ידי חברת Allseen Alliance  לשימוש ב 'אינטרנט של הדברים' במגוון מכשירי טכנולוגיה.

חיישן ה- SmartThinQ יכול להיות מקושר למכשירים קיימים בבית, להעביר פידבק כמו טמפרטורה או רטט ולתקשר באמצעות אפליקציית החיישן לסמארטפון של המשתמש. למשל, חיבור החיישן לדלת של מכונת כביסה סטנדרטית יאפשר התראה למכשיר הנייד כאשר הכביסה הסתיימה או חיבור למקרר יעביר התראה כאשר תאריך התפוגה של מוצר מסויים מתקרב. מעבר לשליטה במוצרים מרחוק, החיישן יאפשר מעקב אחר המוצרים, כמו כמה פעמים נפתחת דלת המקרר כאשר המשתמש אינו בבית.

SmartThinQ
AllJoyn היא תוכנת קוד פתוח שיתופית שמאפשרת למכשירים טכנולוגיים לתקשר ביניהם. הפלטפורמה אומצה על ידי כל 180 החברות המאוגדות תחת תאגיד Allseen Alliance, המתמחה   ב'אינטרנט של הדברים'. תנור גלי האור, שפותח על ידי LG ומבוסס על טכנולוגיה זו, מאפשר עדכון ושיתוף מתכונים עם חברים דרך המכשיר הנייד. התנור מתחבר לרשת Wi-Fi ובכך ניתן לשלוט בטמפרטורה, זמן ומידת הבישול של כל מנה. בנוסף התנור יכול להחליט בעצמו על זמן הבישול ולמצוא פתרונות אונליין (במקרה שהמנה השתבשה), דרך מרכז התמיכה של LG. בדומה לכך, גם המזגן החכם יכול ליידע את המשתמש מתי עליו להחליף פילטר והמשתמש מצדו יכול להפעיל את המזגן טרם הגעתו הביתה.

מעבר לתגובות בפורום