סמסונג השיקה רשמית את שירות המשחקים בטלוויזיה

ליאור קורן
24-08-2015 14:01

שירות הגיימינג בטלוויזיות סמסונג מסדרות H ו-J עבר את שלב הניסוי והושק רשמית בשם GameFly Streaming (לשעבר Playcast).

חברת סמסונג ישראל השיקה השבוע את שירות משחקי הענן GameFly Streaming (לשעבר Playcast) על גבי דגמי הטלויזיות החכמות שלה. השירות מושק בטלוויזיות החכמות בסדרות H ו- J החדשות.

שירות המשחקים מייתר עבור חלק מהרוכשים (אלו שאינם גיימרים כבדים שחייבים תמיד להשיג את המשחק החדש ביותר) את הצורך ברכישת קונסולת משחקים או מחשב רב עוצמה, כמו גם את הצורך ברכישת משחקים יקרים מדי כמה שבועות. הוא מאפשר משחק בעשרות משחקים, ללא קונסולה, בשיטה של הזרמת המשחק ישירות לטלוויזיה כאשר המשחק מאוחסן למעשה על שירות ענן באינטרנט. השליטה נעשית באמצעות שלט משחקים (גיימפד) אלחוטי או חוטי, המחובר באמצעות USB ישירות לטלוויזיה.

Samsung GameFly Streaming
מחירים


עלות המשחקים משתנה בהתאם לחבילת התוכן הנרכשת, כאשר ישנן 2 סוגי חבילות:

חבילת All Around המכילה כ 25 משחקים מז'אנרים שונים וחבילת Hardcore המכילה מגוון משחקים "כבדים" יותר (משחקים המשוחקים במשך שעות ברצף) או וחבילת משחקי הלגו הפופלאריים.

מחיר
חבילת All around: מחיר  24.90 ש"ח לחודש.
חבילת Lego : מחיר 29.90 ש"ח לחודש.
חבילת Hardcore : מחיר  29.90ש"ח לחודש.
התשלום מתבצע דרך ממשק המסך באמצעות חשבון פייפאל קיים או בהזנת כרטיס אשראי. על כך, יש להוסיף רכישה של גיימפד למשחקים (מתחבר עם דונגל אלחוטי למסך דרך שקע USB).

אביב הוד, מנהל תוכן בסמסונג ישראל מסר: "התגובות הנלהבות שקיבלנו לאחר הפיילוט שערכנו, גרמו לנו להבין כי מדובר במוצר שיעניק ללקוחותינו חווית משחק מהנה ללא השקעה מיותרת בקונסולה ורכישת סרטים, כך שיוכלו לחסוך אלפי שקלים ולקבל את אותה חווית משחקים ישירות בטלוויזיה החכמה שלהם. יחד עם שלל פתרונות ה VOD שאנחנו מציעים היום ישירות בטלוויזיה, מדובר למעשה בפתרון האולטימטיבי לסלון נקי מקופסאות".

קישור: הצצה לשירות המשחקים

מעבר לתגובות בפורום