OnePlus 2 הוכרז – מה הוא מציע?

ליאור קורן
28-07-2015 09:06

הסמארטפון החדש OnePlus 2 מגיע עם גוף מתכתי, מסך בגודל זהה לקודמו, קורא טביעות אצבע, מעבד סנאפדרגון 810 ומחיר 389$ למהדורת 64GB. המפרט המלא בכתבה.

אחרי גל של שמועות והדפות בחודשים האחרונים, נחשף רשמית OnePlus 2, בעיצוב מודרני יותר בהשוואה לזה של הדגם הקודם, עם שלדת מגנזיום (לעומת פלסטיק ב- OnePlus One), קורא טביעות אצבע (לטענת החברה, מעט מהיר יותר מזה של אפל) ומחבר USB-C שאינו דורש להכניס את התקע בכיוון ספציפי כפי שקורה עם שקעי המיקרו USB המוכרים משאר הטלפונים. את הגב ניתן יהיה להחליף עם אפשרות בחירה בגב עשויי קוולאר, במבוק, שחור או עץ Rosewood. המחיר עבור כיסוי גב יעמוד על 26.99$.

החברה בחרה לשמור על אותו גודל מסך של 5.5" עם רזולוציה זהה – 1920x1080 פיקסלים, מה שאולי יאכזב חלק מהלקוחות שציפו למסך 1440p שמגיע במכשירים כמו LG G4 או גלקסי S6. זהו מסך LCD כמו בדגם הקודם, אבל הפעם הוא מציע בהירות משופרת, למעשה אחת החזקות בשוק עם 600 nits.

OnePlus 2
על המעבד דובר רבות באינטרנט, לאור העובדה ש- OnePlus בחרה לשים כאן סנאפדרגון 810 מתומן ליבות שהראה התחממות בחלק מהסמארטפונים איתם הגיע. בהקשר זה, מה שעשו אנשי החברה הוא להאט מעט את מהירות תדר הליבה ל- 1.8GHz ולדאוג לקירור הולם. המעבד הוא במהדורת 2.1V המעודכנת אשר לטענת יצרנית המעבדים קוואלקום אינה מתחממת כמו המהדורה הקודמת.


OnePlus 2
נפח אחסון פנימי

ה- OnePlus 2 יוצע בשתי מהדורות: אחת עם נפח אחסון של 64GB וזיכרון 4GB RAM והשניה עם 16GB וזיכרון 3GB RAM. בשתי המהדורות אין אפשרות להרחבה עם כרטיס זיכרון, אבל יש מקום לשני כרטיסי ננו סים.


המצלמה כוללת חיישן עם 13 מגה פיקסל, אולם מהחברה נמסר כי הוא רגיש יותר לאור, האם מדובר באותו חיישן RGBW שראינו אצל וואווי P8? לצד החיישן יש מנגנון מיקוד לייזר, פלאש כפול נורות וגם מייצב רעידות אופטי שמתקבל בהחלט בברכה.המצלמה הקדמית מציע חיישן של 5 מגה פיקסל.

בצד המכשיר, יש מתג לקביעת פרופיל קבלת התראות, בנוסף, גם כאן ניתן לבחור בין לחצני תפעול פיזיים בחזית המכשיר (עם תאורה) או בלחצנים וירטואליים על המסך. מערכת ההפעלה היא אנדרואיד 5.1 במהדורת OxygenOS. הסוללה אינה נשלפת ויש לה קיבולת של 3,300mAh. באופן מוזר, המכשיר אינו כולל NFC המשמש עבור תשלומים עם הנייד. משקל הטלפון עומד על 175 גרם.

OnePlus 2
מחיר

OnePlus 2 יצא למכירה באתר החברה בחודש אוגוסט, במחיר 389$ למהדורת 64GB ובשלב מאוחר יותר יגיע דגם ה- 16GB במחיר 329$. גם הפעם, המכירה תתבצע בשיטת ההזמנות, אולם אלו ינתנו בכמויות נדיבות יותר.

OnePlus 2

מעבר לתגובות בפורום