Marshall לונדון – סמארטפון לאודיופילים?

ליאור קורן
19-07-2015 10:16

סמארטפון חדש London עם שם המותג של יצרנית המגברים Marshall מותאם במיוחד לחובבי המוזיקה, עם שתי יציאות לאוזניות, כרטיס קול איכותי ועיצוב שחור זהב.

חברת Marshall ידועה כאייקון בעולם המוזיקה בזכות מגברי הגיטרות מתוצרתה. כפי שקורה לא מעט בעולם המודרני, במקרים רבים נעשה שימוש במותג של חברה פופולרית בקטגוריית מוצרים אחרת וכך גם במקרה הזה: מארשל העניקה את שמה לקו אוזניות ורמקולים אלחוטיים שנוצר במקור ע"י חברה שוודית Zound Industries. בהתחלה, איכות המוצרים לא היתה מרשימה במיוחד, אולם חלה השתפרות גדולה בהחלט במוצרים שהגיעו לאחר מכן.

Marshall London
כעת, נולדה קטגוריית מוצרים חדשה: סמארטפונים לאודיופילים עם דגם ראשון שעונה לשם Marshall London. מבחינת חומרה, המפרט אינו מרשים, אבל הטלפון הזה בהחלט מציג תכנון רענן ושובה לב עבור חובבי מוזיקה או אודיופילים כבדים. ראשית, יש עיצוב בשחור עם זהב וכיסוי אחורי דמוי עור המדמה מגבר של החברה. באופן יחודי, יש כאן שתי יציאות נפרדות לאוזניות – לכל אחת שליטת ווליום נפרדת. בצד הטלפון יש גלגלת ווליום גדולה, מצופה זהב וחזית זוג רמקולים להאזנה ללא אוזניות. החברה גם עיצבה בראש הטלפון לחצן מוזהב -  M-Button המספק גישה ישירה למוזיקה מכל מצב או אפליקציה. בטלפון הוטמעה כרטיס קול מדגם Wolfson WM8281 לאיכות צליל משופרת ויש גם איקוולייזר גרפי ותמיכה ב- Bluetooth aptX דרך האוויר.

Marshall London
מערכת ההפעלה היא אנדרואיד 5, עם אפליקציות יעודיות לניגון מוזיקה, להקלטה (LoopStack – מקליט בארבעה ערוצים), DJApp לתפעול כמו DJ. למכשיר שני מיקרופונים להקלטת סטריאו עם מנגנון אקטיבי לסינון רעשים.

Marshall London
החומרה של הטלפון בינונית, עם מסך בגודל 4.7" ברזולוציית 720p ומעבד סנאפדרגון 410 (ארבע ליבות 1.2GHz) בצירוף 2GB RAM שאינו מיועד לשבור שיאי ביצועים. נפח האחסון הפנימי מציע 16GB עם אפשרות הרחבה בעזרת כרטיס זיכרון (הכרחי עבור ספריית מוזיקה בגודל מכובד).

Marshall London
בנוסף, יש מצלמה אחורית עם 8 מגה פיקסל וקדמית עם 2 מגה פיקסל, תמיכה ברשתות דור רביעי. סוללת המכשיר מציעה קיבולת של 2500mAh והמשתמש יכול להחליף אותה בקלות, באם הוא רוצה להאזין למוזיקה במשך שעות ארוכות.

מחיר המכשיר: כ- 600$.

מעבר לתגובות בפורום