Huawei P8 הוכרז בישראל

ליאור קורן
12-07-2015 18:01

חברת Huawei משיקה את ה-P8 שאמור להסתכל למתחרים המובילים בעיניים במחיר זול יותר, ה-P8 עשוי אלומיניום בצבעי שחור או לבן, כולל מעבד 8 ליבות, מצלמת 13 מגה פיקסל עם רגישות מוגברת לאור ומצב בימאי המשלב צילומי וידאו מארבעה סמארטפונים שונים. מחיר המכשיר: 2,399 ש״ח.

חברת Huawei הסינית שהצליחה להתברג לחמשת הגדולות במכירת סמארטפונים בעולם משיקה בישראל את הסמארטפון החדש P8 ומכוונת אל קו מכשירי הדגל של מותגים כמו סמסונג או LG במחיר זול יותר. גוף ה- P8 עשוי אלומיניום אחוד בעובי 6.4 מ"מ בלבד ומשקל של 144 גרם (בהשוואה ל- 6.9 מ"מ של אייפון 6 ו- 6.8 מ"מ של גלקסי S6) והוא יוצע בישראל בשני צבעים: שחור ולבן. הוא כולל מסך IPS בגודל 5.2" עם רזולוציה של 1920x1080 פיקסלים ויש לו שוליים צרים יותר, מה שמאפשר לו לתפוס כ- 78.3% משטח החזית. על המסך מגנה זכוכית גורילה גלאס 3 (לעומת דור 4 בחלק מהדגמים המתחרים).

Huawei P8

מעבד הסמארטפון הוא מתוצרת Huawei, מדגם Kirin 930 ב- 64 ביט, עם 8 ליבות בתדר 2GHz. הוא נתמך בזיכרון RAM בנפח 3GB ואחסון פנימי של 16GB. במכשיר יש מקום לכרטיס סים 4G LTE וכרטיס זיכרון מיקרו SD. המעבד מהיר ב-80% מזה הקיים בדגם הקודם P7 ומציע ביצועי גרפיקת תלת מימד מהירים פי שניים.

Huawei P8
קיבולת הסוללה עומדת על 2680mAh ועל פי ההצהרה "היא יכולה להחזיק 1.5 ימים בשימוש רגיל ויום אחד בשימוש כבד". עבור מי שזקוק לחיסכון בסוללה, יצרה החברה אפליקציית "חומת אש APPs" שתפקידה הוא לחסום צריכת חשמל חריגה מכל אפליקציה המותקנת במכשיר וע"י כך להגיע ל-2.3 ימי שימוש במכשיר.

Huawei P8
דגש על מצלמה


חיישן המצלמה בו נעשה שימוש כאן (13 מגה פיקסל) הוא לפי הצהרת Huawei הראשון שעושה שימוש בארבעה "תת פיקסלים" של צבעי יסוד RGBW (עם לבן הנוסף לשלושת הצבעים המקובלים אדום, ירוק וכחול) המאפשר רגישות טובה יותר לאור ופחות רעש דיגיטלי בתנאי חשיכה. לטענת אנשי החברה, מעבד התמונה במכשיר הוא "ברמה של מצלמת DSLR" ומנגנן יצוב הרעידות האופטי הוא הטוב בקטגוריה עם אפשרות הטיה של עד 1.2 מעלות – פי שניים ביחס למנגנון באייפון 6.


Huawei P8
אם אתם ארבעה חברים עם סמארטפון מבוסס אנדרואיד (לאו דווקא של וואווי), תוכלו לשלב וידאו מארבעת הסמארטפונים עם ה-P8 בארבע זוויות שונות שיהפכו לסרטון אחד במצב "בימאי".


Huawei P8
ב- P8 מותקנות שתי אנטנות סלולאריות עבור קליטה משופרת בשיחות או העברת נתונים. המכשיר עשוי במבנה שאמור לשמור על טמפרטורה נמוכה יחסית ולפזר את החום ביעילות. החברה מצהירה על "עמידות לנתזי מים" עם ציפוי "ננו". ניתן לטפוח פעמיים על המסך בכדי לעשות צילום מסך או לסמן רק חלק מהתצוגה וללכוד צילום מסך של השטח המבוקש.


Huawei תציע מבחר כיסויים למכשיר כאשר אחד מהם יכלול גם מסך "דיו אלקטרוני" משלו בגודל 4.3" המאפשר קריאה נוחה באור שמש ישיר.

Huawei P8
מחיר בישראל


ה- P8 יעלה ישראל 2,399 ש״ח עם נפח אחסון פנימי של 16GB ושנה אחריות. המחיר באירופה למכשיר עם אותו נפח אחסון עומד על 499 אירו.

רוכשי המכשיר יקבלו גם ערכה הכוללת כיסוי מקורי מתנה, מגן מסך של Sling וכרטיס זיכרון בנפח 16GB. שווי החבילה כ- 299 ש"ח.

על פי דברי קובי כליף - מנכ״ל היבואנית אלפא טלקום, החברה מתכוונת להשקיע בקמפיין השיווקי כ- 15 מיליון שקל בכיכובם של גל גדות (״סופרמן נגד באטמן״) והזמר מוקי, המכשיר ימכר בישראל החל מיום רביעי הקרוב - 15/07/15 בצבעי שחור או לבן בכל המפעילות הסלולאריות ובחנויות הפרטיות. דגם P8 Max עם המסך הגדול יותר 6.8״ יושק בהמשך השנה.

מעבר לתגובות בפורום