אוזניות ורמקולים אלחוטיים של B&O Play הושקו בישראל

ליאור קורן
30-06-2015 13:29

קו המוצרים של B&O Play מושק בישראל עם דגמי אוזניות – רגילות ואלחוטיות עם סינון רעשים, רמקולים אלחוטיים ומערכות מדיה לבית בעיצובי מתכת ועור יוקרתיים.

היבואנית ביקונקט הכריזה היום על תחילת שיווק בישראל של קו מוצרי האודיו למובייל B&O Play. חברת האם BANG & OLUFSEN הצליחה למתג עצמה במהלך השנים כמותג יוקרתי, היא הוקמה בשנת 1925 בעיירה Struer דנמרק והציגה מוצר מהפכני לתקופתו: מקלט רדיו עם תחנות קבועות. כיום מעסיקה החברה כ-2000 עובדים ומשרדי החברה והמפעל נמצאים עדיין באותה עיירה בה הוקמה. המותג מחזיק כ-700 חנויות ברחבי העולם.

B&O PLAY הוא מותג חדש יחסית אותו יצרה החברה בשנת 2012 ומיועד לקו מוצרים במחירים זולים יותר מכפי שהיה מקובל עד עתה. קו המוצרים כולל רמקולים אלחוטיים, אוזניות כאשר כל אוזניות המותג מותאמות לאפל, עם מיקרופון ושלט על כבל האוזנייה. על פי דברי רונן ברקוביץ' – מנכ"ל Bconnect, הסיגמנט של אוזניות אלחוטיות BT עם מסנן רעשים אקטיבי, צפוי להיות מנוע צמיחה בעולם האוזניות.

רונן ברקוביץ'
אוזניות

אוזניית Earset i3
אלו אוזניות In-Ear במשקל 22 גרם המיועדות לפעילות ספורטיבית. יחידת השמע ניתנת להזזה למעלה ולמטה או לצדדים עד למציאת המנח הנוח ביותר למשתמש ולפי דברי החברה, המבנה הארגונומי של אוזניות ה-i3 מבטיח שהאוזנייה תישאר במקומה בכל מצב, גם בריצה ובפעילות גופנית נמרצת. בחוט האוזנייה יש שלט לשליטה על עצמת השמע והעברת השירים. האוזנייה כוללת 3 זוגות מתאמים ונרתיק נשיאה.
מחיר: 749 ש"ח

B&O Play i3
אוזניות H2
 אוזניות On-Ear בעלות עיצוב אופנתי ואורבני במגוון צבעים ובמשקל של 155 גרם. טכנולוגיית Adaptive fit מאפשרת התאמה של האוזניות לכל גודל ראש שניות לאחר ששמים אותן על הראש. חוזרות לגודלן המקורי ברגע שמסירים אותן מהראש. האוזניות עשויות מחומרים עמידים, לחצן השליטה בהעברת השירים ובמענה לשיחות ממוקם בגובה הכתף, כך שנוח וטבעי לקבל שיחות ללא צורך בהוצאת המכשיר הסלולרי מהכיס.
מחיר: 899 ש"ח

B&O Play H2
אוזניית H3
אוזניות מעוצבות כיחידה שלמה מגוש אחד של מתכת חזקה במיוחד, עמידה בשריטות וקלת משקל, רק 16 גרם. מתאימות למבנה האוזן בקלות וללא מאמץ. 26 נתיבי אוויר בגב האוזנייה מאפשרים נוחות גבוהה ושמירה על איכות הצליל. מבנה האוזנייה תוכנן כך שלא תהיה זליגה של הסאונד החוצה, מיקום המיקרופון ומקשי השמע על חוט האוזנייה מאפשר שליטה מהירה ונוחה.
מחיר: 899 ש"ח

B&O Play H3
אוזניות H6
אוזניות סגורות BeoPlay H6 כוללות יחידה בגודל 40 מ"מ עם מגנטים. הן עשויות מתכת ועור אמיתי, לאוזניה יש גם יציאת בס פנימית במטרה להשיג בס מאוזן.
מחיר: 1790 ש"ח

B&O Play H6
אוזניות H8
אוזניות אלחוטיות קלות המצוידות במסנן רעשים פעיל,  BeoPlay H8 Bluetooth, כוללות סוללה הניתנת להחלפה, עד ל- 14 שעות של האזנה באופן רציף. עשויות עם גימור יוקרתי של אלומיניום ועור, כולל שלט רחוק בכבל.
מחיר: 2199 ש"ח

B&O Play H8
רמקולים

קו הרמקולים כולל דגמים המתחילים במחיר של 1,990 ש״ח לדגם BeoPlay A2 ועד ל- 11,990 ש״ח לדגם A9. הרמקולים האלחוטיים יכולים לשמש גם כסוללה חיצונית לסמארטפון. בהאזנה ראשונית באירוע ההשקה, ה-A2 הקטן נשמע מרשים בהחלט בחדר גדול, עם צליל טבעי, פתוח ולא צורם. ה-Beolit 15 הוסיף לצליל גם בס מודגש יחסית.

B&O Play A2
רמקול אלחוטי מעוצב, מצויד בסוללה נטענת מובנית המספקת עד 24 שעות שימוש רציף ללא צורך בהטענה. גוף הרמקול עשוי אלומיניום וכולל רצועת נשיאה הניתנת להארכה לפי בחירה. 2 רמקולים בכל אחד מצדי הרמקול מספקים שמע סטריאו היקפי True360 על אף המבנה השטוח של הרמקול. טעינה דרך חיבור USB.
מחיר: 1990 ש"ח

B&O Play A2
B&O Play A9
דגם ה-BeoPlay A9 נראה כמו מגש שטוח ומעוצב כרהיט. הוא כולל חיישני תנועה לשליטה בהעברת שירים ובהשתקת השמע, מגיע עם כיסוי קדמי ו - 3 רגליים, בצבעי בסיס שחור ולבן אך אפשרי גם בצבעים נוספים. ניתן להתחבר לרמקול בצורה אלחוטית באמצעותAirPlay, DLNA  או Bluetooth 4.0, עם גישה מובנית לשירותי המוזיקה האינטרנטיים Spotify, Deezer ו- TuneIn. ניתן לתלות אותו על הקיר, עם מנגנון המתקן את הפגיעה בבאסים שנגרמת בשל הקרבה לקיר להציב בפינת החדר או במרכזו.
מחיר: 11,900 ש"ח

B&O Play A9
B&O Play Beolit 15
מערכת הסאונד האלחוטית החדשה היא שדרוג של המערכת הקודמת Beolit 12, במגוון צבעים אופנתיים ועם צליל היקפי True360 sound. המערכת ניתנת לחיבור לחשמל על ידי כבל נסתר הממוקם בתא מיוחד בדופן המערכת. כמו כן, סוללה נטענת מובנית מאפשרת להאזין למוזיקה עד 24 שעות ברציפות. ה- Beolit 15 מצוידת ב-4 דרייברים אקטיביים ו-2 באסים פסיביים, המונעים בעזרת 2 מגברים קלאס D, שיחד מעניקים למערכת עוצמה של עד 240W. על פי הצהרת היצרן, המערכת מתאימה גם לחדרים גדולים ולמסיבות, תומכת בטכנולוגיית Bluetooth 4.0 וזוכרת עד 8 התקנים שונים ועד 2 משתמשים בו זמנית. המשטח העליון של המערכת עשוי מגומי נגד החלקה ונגד אבק ומותאם להנחת המכשיר הסלולרי אשר לא יזוז ממקומו אפילו כשהבאסים עובדים, רצועת הנשיאה של המכשיר עשויה מעור אמיתי.
מחיר: 2690 ש"ח

B&O Play Beolit 15
B&O Play S8
זוהי מערכת רמקולים מוגברים אלחוטית אשר עשויה חומרים עמידים ומיועדת לבית, מתחברת לכל התקני המוזיקה הביתיים באמצעות חיבור Bluetooth ובאמצעות חיבורי RCA או 3.5 מ"מ (AUX). שני הרמקולים העגולים ניתנים לתלייה על הקיר או הנחה על שולחן באמצעות מעמדים ייעודיים, בלחיצה אחת תתאים המערכת את הבאסים באופן אופטימלי למיקום הנבחר. המתג כולל את המיקומים הבאים האפשריים: עם הגב לקיר, מרכז החדר או פינת החדר.

מחיר: 6990 ש"ח

B&O Play S8
על כל המוצרים יש אחריות של 3 שנים, הם ימכרו בחנויות איידיגיטל, אלמ דיוטי פרי ובשבועות הקרובים בחנויות ביג בוקס, רשת דינמיקה, שקם אלקטריק ו- Best Mobile. חנויות סטריאו כמו פיוז, אלגזי ועוד. באיידיגיטל יש נקודות האזנה לאוזניות והרמקולים.

מעבר לתגובות בפורום