סיכום אירוע השקת טלוויזיות סמסונג SUHD לחברי האתר

ליאור קורן
29-06-2015 22:00

חברי האתר הוזמנו לאירוע השקת טלוויזיות סמסונג SUHD החדשות עם וידאו HDR ומערכת ההפעלה Tizen.

חברי אתר DTOWN הוזמנו לאירוע השקת טלוויזיות סמסונג החדשות - ביום השקת הדגמים בישראל.


מיד לאחר ההגעה למלון דניאל, ניתן היה להתרשם מהדגמות של סדרות SUHD הבכירות: JS8000 / JS9000 / JS9500 בגדלי מסכים של 55"-78".

סדרות JS 9000 / 9500 מגיעות עם מסכים קעורים, בעוד JS 8000 מציעה מסך שטוח.

אירוע טלוויזיות סמסונג SUHD

סמסונג משדרגת גם את שירות ה- Smart VOD ותאפשר גם לצד מודל השכרת הסרטים, גם מודל "שימוש חופשי" אשר לאחר תשלום יאפשר לצפות ללא הגבלה בסרט המבוקש, כולל הורדה פיזית שלו אל סמארטפון או טאבלט לשם צפייה במקום ללא אינטרנט.

אירוע טלוויזיות סמסונג SUHD


המוזמנים נכנסו אל אולם הקולנוע במלון וצפו בהסברים מפי עופר עלמני - סמנכ"ל השיווק של היבואנית סמליין וחן הראל - מנהל תחום האלקטרוניקה הבידורית בסמליין.

אירוע טלוויזיות סמסונג SUHD

סמסונג מתחילה לעשות שימוש בננו קריסטלים אשר הם מוליכים למחצה בגודל זעיר שנע בין 3nm-7nm אשר מיועדים לשיפור הצבע בתמונה ותמיכה במרחב צבעים רחב יותר מבעבר, עם פאנלים מסוג 10 ביט. גם הבהירות שופרה השנה. לראשונה, מוצגת גם טכנולוגיית HDR בווידאו אשר מאפשר לראות טווח דינמי גדול יותר בתמונה: לצפות בכל הפרטים הקטנים בחלקי התמונה הבהירים וחשוכים כאחד – מה שהיווה אתגר לא פשוט עד עכשיו.
נושא ה-HDR רק נמצא בחיתוליו, אולם הוא יכול לספק שיפור נראה בתמונה בתחום הטווח, סמסונג עושה ניסויים והדגמות פומביות וגם באירוע ראינו קטע הדגמה מהסרטים חיי פיי וגם אקסודוס אלים ומלכים. אגב, מסך שאינו תומך HDR יציג את קטעי ההדגמה הללו כבהירים מדי – "שרופים" לעין.

אירוע טלוויזיות סמסונג SUHD


על הבמה, הוצגה טלוויזית הדגל JS9500 עם מסך קעור בגודל 78", תמיכה בהצגת HDR, תאורת LED עם חלוקה ל-1,152 איזורי תאורה שונים, מעבד 8 ליבות, מערכת הפעלה Tizen ומחיר של 59,990 ש"ח.


הטלוויזיות החכמות של סמסונג, מגיעות מהשנה עם מערכת ההפעלה TIZEN שהוצגה לראשונה על גבי סמארטפונים של החברה, דבר המאפשר חיבור הדוק עם הטלפון החכם – כולל שידור חי ישירות למסך הטלפון הקטן.

אירוע טלוויזיות סמסונג SUHD


בסיום המצגת, נערכה ארוחת ערב מפוארת.

אירוע טלוויזיות סמסונג SUHD


תודה לכל מי שטרח בארגון האירוע, תודה לחברי האתר שהגיעו, נתראה באירועים הבאים!

אירוע טלוויזיות סמסונג SUHD

מעבר לתגובות בפורום