Gear VR מושק בגרסה לגלקסי S6

dtown
11-06-2015 16:29

משקפי המציאות המדומה Gear VR מושקים בגרסה חדשה ומשופרת ע"י סמסונג ישראל עבור גלקסי S6 / Edge.

על פי הצהרות החברות סמסונג ואוקולוס, הן שיפרו את ה- GEAR VR עם צפייה משופרת לצד עיצוב נוח יותר מבעבר והתאמה לסמארטפונים החדשים גלקסי S6  ו- S6 Edge עם מסך בגודל 5.1 אינץ' בטכנולוגיית התצוגה Super AMOLED. המוצר מאפשר למשתמשים לראות סרטים, סדרות טלוויזיה, שירותי  VOD  ותמונות. הוא ימכר ברשת חנויות סמסונג באמצעות היבואן הרשמי של מוצרי המובייל של סמסונג לשוק הפתוח סאני - סקיילקס.

מה שופר? על פי דברי החברה, נעשה צמצום של 15% בגודל, רצועות ארגונומית שתוכננו מחדש מעניקות איזון טוב יותר, ואילו איוורור מכני תומך בחוויית VR מורחבת. יש גם כוח מחשוב גדול יותר, גרפיקה משופרת וטעינה בעזרת שקע USB המאפשרת זמן שימוש ממושך יותר.
תכנים לצפייה: התוכן של ה- Gear VR זמין להורדה דרך חנות האוקלוס - Oculus VR app store. למשתמשים יש מגוון רחוב של תוכן מקומי וירטואלי, משחקי מציאות מדומה ב- 360 מעלות, כולל ביצוע חדש של Cirque du Soleil, Kurios.

מחיר: 999 ₪
ישווק בחנויות סמסונג, סלקום ועוד.

סמסונג GEAR VR
סמסונג בשיתוף פעולה עם האגודה לסוכרת נעורים


בתוך כך, הודיעה סמסונג כי תספק מערכות חדשניות לבדיקות דם שתופעלנה ב-16 המרפאות השונות לסוכרת נעורים ברחבי הארץ, ותעניק 11 מלגות השתתפות במחנות הקיץ של האגודה לילדים סוכרתיים.


מזה כשנתיים וחצי, סמסונג אלקטרוניקס ישראל תורמת מכשור וציוד רפואי מציל חיים לעמותות שונות בישראל ולמרפאות ולבתי חולים באיזורי הפריפריה. מדובר בפרויקט המנוהל במסגרת האחריות התאגידית של החברה המבקשת להעביר חלק  מרווחיה חזרה בחברה.
על כן, סמסונג אלקטרוניס ישראל מציבה מכשירי ספירת דם, כימיה וסמני לב במרכזים רפואיים המסייעים לאוכלוסיות מוחלשות המתגוררות באזורים מרוחקים ממרכזים רפואיים. מכשירים אלו מאפשרים לזהות מקרי זיהום, דלקת, אנמיה, בעיות בתפקודי איברים פנימיים וחשד לאירועים לבבים, כל זאת באמצעות דגימת דם מזערית ובדקות ספורות בעקבות הצלחת הפרויקט, החברה בחרה להרחיב את הפעילות לכל 16 מרפאות הילדים  של סוכרת נעורים הפרוסות ברחבי הארץ באמצעות יצירת שיתוף פעולה משמעותי ופורה עם האגודה לסוכרת נעורים (סוג 1) בישראל.

אנה ליפניק-לוי, סמסונג אלקטרוניקס ישראל: "כחברה גלובלית אנו מודעים לנושאים העומדים על סדר היום העולמי והמקומי ולכן אנחנו מחויבים לחברה שבה אנו חיים. כולי תקווה כי המצאות הציוד הרפואי במרפאות השונות תקל על המטופלים ככל הניתן, ותתמוך בהם".

מדי יעקבזון, מנכ"לית האגודה לסוכרת נעורים (סוג 1) בישראל JDRF: "האגודה פועלת בכלל המישורים בכדי להבטיח את הטיפול המיטבי עבור ציבור הסוכרתיים במסגרת מערכת הבריאות ועל כן מברכת את שיתוף הפעולה המרגש עם חברת סמסונג. שיתוף פעולה זה צפוי לסייע בהקלת שגרת הטיפול המתלווה למחלה כרונית זו ולשפר חייהם של אלפי ילדים סוכרתיים בארץ."

מעבר לתגובות בפורום