פיליפס HUE – הנורות החכמות הושקו בישראל

dtown
01-06-2015 18:59

הנורות החכמות – פיליפס HUE מבוססות תאורת LED ונשלטות מהסמארטפון לשינוי צבע, תזמון הפעלה ותרחישים שונים.

לפני מספר שנים, השיקה פיליפס את HUE, היום הן מושקות רשמית בישראל. פיליפס חיברה את תחום התאורה לבית החכם ומאפשרת לשלוט על הנורות בצורה חכמה דרך הסמארטפון והטאבלט. הנורות מוברגות לכל בית מנורה קיים ואת המגשר מחברים לרשת האלחוטית בבית באמצעות חיבור פשוט לראוטר. לאחר חיבור המגשר והנורות, מורידים את האפליקציה הרשמית של hue App ומתחילים להשתמש.

יש נורות לבנות בטמפרטורות צבע שונות (סולם קלווין) לאפקט של לבן חם (גוון צהבהב) או קר (כחלחל) ויש נורות המסוגלות להחליף צבעים שונים. בעזרת האפליקציה, אפשר לתכנת מראש שינוי גוונים, המערכת ניתנת להפעלה מחוץ לבית ולסנכרון עם שירותי המיקום בסמארטפון, כך שניתן להגיע לבית מואר או לתזמן תרחישים רנדומליים של הפעלת האור באופן אוטומטי ובכך להציג מצג שווא שיש אנשים בבית. ניתן להגדיר טיימרים ושעוני שבת שיפעלו לאורך השנה ובשיתוף עם IFTTT ניתן ליצור התראות שונות לגבי מזג האוויר, הטלפון, תזכורות על תוכנית טלוויזיה אהובה או שהתנור סיים לאפות.

פיליפס HUE
מחיר

הדגם הבסיסי בסדרה, Hue Lux בעל אור בגווני לבן בלבד, עולה 499 שקל לערכת בסיס של שתי נורות ויחידת מגשר, מחיר לכל נורה נוספת עומד על 149 ש"ח. נורות צבעוניות יקרות יותר: ערכת בסיס של שלוש נורות צבעוניות ויחידת מגשר עולה 999 ש"ח וכל נורה נוספת 299 ₪.
המחירים דומים לאלו של אירופה ויקרים יותר מארה"ב, אך זכרו כי נורות בארה"ב פועלות על 110V לעומת 220V בישראל.

מערכת hue כוללת מגוון רחב של נורות וגופי תאורה ומוצרים נלווים נוספים המתקשרים יחדיו, למשל: hue ו-hue Lux - נורות בגווני לבן שונים ובכל צבעי הקשת, - Light Strips פסי תאורה הניתנים לחיתוך, Tap - מפסק אלחוטי לשליטה ללא סמארטפון / טאבלט, Go – גוף תאורה נטען שניתן לקחת לכל פינה בבית וגופי תאורה מעוצבים מסדרות Iris, Phoenix, Bloom ו- Beyond,

מעבר לאפליקציות שפיליפס פיתחה לשליטה על ה-hue, המערכת תומכת בלמעלה מ-230 אפליקציות שונות המתאימות לסמארטפון וטאבלט במערכות IOS,ANDROID , Window Phone, Kindle ודרך השעון החדש של אפל.

חברת Top-Audio היא היבואנית הרשמית של Philips hue בישראל, הלקוחות יוכלו להזמין את המוצרים דרך האתר הייעודי בעברית, לרכוש באתר "וואלה שופס", בחנויות IDigital, ובמגוון חנויות מתמחות בכל רחבי הארץ.

מעבר לתגובות בפורום