מחשבי ASUS Transformer Book Chi הושקו בישראל

dtown
27-05-2015 15:00

אסוס השיקה סדרת מחשבים ניידים היברידיים מעוצבים שהופכים לטאבלטים, עוד הציגה החברה ערוצי שירות לקוחות חדשים.

חברת ASUS השיקה הבוקר בישראל  את סדרת ה- Transformer Book Chi, מחשבים ניידים היברידיים שנחשפה לראשונה מוקדם יותר השנה בכנס CES 2015. בסדרה שני דגמים של מחשבים ניידים שהופכים במהירות למחשבי לוח (טאבלטים) באמצעות ניתוק פשוט של המקלדת. הדגמים בסדרה מצוידים במעבדי Intel Core M ומתאימים לשימושים כלליים עבור מי שחשובה לו יכולת הניידות; פנאי, לימודים, עבודה ועוד ופחות ככלי עבודה עבור משימות תובעניות כמו עריכת וידאו וכד'.

הדגם הראשון בסדרה הוא ה- Transformer Book Chi T300, בעל מסך QHD בגודל 12.5", מבוסס טכנולוגיית IPS לצפייה בזווית רחבה של 178 מעלות, עם כונן קשיח בנפח 128-256GB SSD, בעובי 7.6 מ"מ בלבד ובמשקל 760 גר' בלבד. ה- T300 Chi מגיע במארז אלומיניום One  ולהצהרת החברה, מאפשר עד 8 שעות עבודה רצופות עם הסוללה הפנימית. הדגם השני, Transformer Book Chi T100, מצויד במסך 10.1" WQHD, גם הוא מבוסס IPS ובחיי סוללה ארוכים במיוחד – עד יום שלם של עבודה רצופה. ה- T100 Chi מצויד בזיכרון בנפח 32-128GB SSD.

Asus T300
מחירים מומלצים לצרכן: Transformer Book Chi T300: החל מ- מחיר 3,965 ₪, דגםTransformer Book Chi T100 יעלה החל מ- 2,590 ₪.


את סדרת ה- Transformer Book Chi ניתן להשיג ברשתות המתמחות ואצל המשווקים המורשים, כולל אחריות ל- 3 שנים, עם שירות איסוף והחזרה מבית הלקוח ללא תוספת תשלום. שני הדגמים בסדרה כוללים את טכנולוגיית האודיו של החברה ASUs SonicMaster.

Asus T300

ערוצי שירות לקוחות חדשים

בעקבות טענות הצרכנים על שירות הלקוחות, הציגה אסוס ישראל שלושה ערוצי שירות לקוחות חדשים, שיתחילו לפעול כבר בימים הקרובים. החברה תציע שירות צ'אט אנושי באתר החברה (לטענתה בפעם הראשונה בעולם המחשוב הישראלי) לתמיכה טכנית וטיפול בפניות שירות. בנוסף, תאפשר ASUS ללקוחותיה הישראליים גם שירות באמצעות הודעות טקסט (SMS), במסגרתו יוכלו לעקוב אחר סטטוס הטיפול בקריאות שירות, לתאם ולפתוח קריאות חדשות ואף לבקש מנציג שיצור עמם קשר. ערוץ השירות השלישי הוא לשונית שירות לקוחות חדשה ואינטראקטיבית בעמוד ה- Facebook הרשמי של החברה, שגם במסגרתה יתאפשר ביצוע פעולות הנוגעות לשירות ותמיכה, בדומה לערוצים האחרים. כל אלו מצטרפים לערוצי הקשר הקיימים של טלפונים, פתיחת קריאת שירות ומעקב באמצעות אתר האינטרנט של החברה בישראל.

מעבר לתגובות בפורום