Cabasse מציגה את Murano - רמקולים חדשים בתערוכה

dtown
24-05-2015 12:00

Cabasse Murano הם רמקולים חדשים של החברה הצרפתית - מוצגים לראשונה בתערוכת מינכן, עם יחידת טוויטר - מיד קואקסיאלית וטכנולוגיות שפותחו במקור לרמקול הדגל La Sphère.

זוג רמקולים מדפיים חדש מוצג בפרמיירה עולמית במינכן, מסדרת הארטיס החדשה, שתצא בספטמבר 2015, מחברת Cabasse הצרפתית. מוראנו הם רמקולים קטנים יחסית, עם מנעד תדרים רחב, בקטגוריית ה-High-End, שנבנו באמצעים טכנולוגיים מהמתקדמים ביותר וכוללים דרייברים מסדרות גבוהות של החברה.

Cabasse MURANO

המוראנו בעלי מבנה אלגנטי, צרי מימדים, יוכלו להשתלב בקלות בכל חלל נתון ולפי דברי החברה, הם ידידותיים לכל סוג של מגבר. ברמקולים הוטמעו חידושים שפותחו במקור ל-La Sphère, כמו יחידת מידרינג'-טוויטר קואקסיאלי והצליל שיוצא מנקודת שמע אחת.

הרמקול כולל 3 יציאות קואקסיאלי TC23, מורכב במפעל בצרפת, שם הוא עובר בקרת איכות, במקום שהדגמים היקרים וספינות הדגל La Sphère ו-,L’Océan של החברה מורכבים. ה-BC13 מבטיח לאוזן טונאליות נאמנה ללא כל מאמץ, לקבלת צליל עמוק ומציאותי.

 Cabasse MURANO
יחידת הבאס ND17 החדשה, פותחה במיוחד עבור המוראנו, כדי להעביר באס נמוך ועמוק, אך עדיין, הדוק ומהיר, בתיבה קטנה. מהנדסי החברה מזערו את הקונספט של ה-La Sphère בעל הוופר 55 ס"מ. מעטפת הוופר בנויה בצורת משושה קעור, מציעה קשיחות ודעיכה מצוינת, ומאפשרת חזרה ללא עיוות. 

Cabasse MURANO

הדרייבר של הבאס כיפתי 17 ס"מ, המספק למוראנו תדירויות נמוכות ונקיות עם 1,000 וואט בשיא העוצמה ולפי הצהרת אנשי החברה, מתאים לכל סוג מוזיקה, בהספק חלש או חזק, בחדרים קטנים או גדולים.

חברת Cabasse שהוקמה ב-1950 על ידי ג'ורג'ס קאבס בצרפת, שבא ממשפחה של מוזיקאים ויצרני כלי נגינה. אביו פרש, הדור השני הבן קריסטופה קאבס, מציע מגוון עשיר של רמקולים אשר משלבים במדויק את צרכי השוק, עיצוב וצליל. החברה ידועה בייצור רמקולים הכוללים תיבה כדורית, בתוכה דרייבר קואקסיאלי והצליל יוצא מנקודה אחת. הרמקולים דינמיים מאוד ואינם נכנעים לקטעים תובעניים, מעוצב בצורה אסתטית עם איכות גימור מצוינת.

Cabasse
מפרט טכני: יציאות: 3, דרייברים: קואקסיאלי מידרינג'-טוויטר BC13, וופר: 1 x 17 ס"מ 17ND, נקודות החיתוך במפצל התדרים הם: 800 הרץ - 3,500 הרץ, תחום תדרים של 48 - 24,000 הרץ, הספק מגבר מומלץ עד 150 וואט לערוץ, נצילות dB87, עכבה נומינלית 8 אום. מידות התיבה: אורך 38.5 ס"מ x רוחב 24.8 ס"מ x עומק 30 ס"מ, משקל כל רמקול: 14 ק"ג, מחיר לזוג בצרפת לא כולל מעמד הוא 4,000€.


Cabasse MURANO


הסרטון באדיבותה הרבה של Cinenow.com

מעבר לתגובות בפורום