תערוכת מינכן 2015 - High End Society

תומר צין
13-05-2015 07:00

השבוע תפתח תערוכת ה-High End בעיר מינכן, מציגים בה מאות יצרני אודיו יוקרתי תחת קורת גג אחת, מערכות שמע עליהן חולם כל חובב סטריאו. תומר צין ואורי יהיו שם להתרשם ולדווח.

מחר תפתח התערוכה הבינלאומית המאורגנת על ידי ה-High End Society בסימן 34 שנים מאז נפתחה לראשונה. תערוכה זו נחשבת לגדולה ולמקצועית ביותר בתחומה באירופה ואולי בעולם. היא תתקיים השבוע בין התאריכים 14-17 למאי 2015, בגרמניה, בפעם ה-12 במרכז הכנסים של מינכן - Munich Order Center - M.O.C, ברחוב Lilienthalallee 40.

תערוכת מינכן 2015 - High End Society
השנה, יבקרו בארבעת ימי התערוכה, מעל ל-18,000 מבקרים, חובבים, עיתונאים, יצרנים, יבואנים, מפיצים, ספקים, קמעונאים ועוסקים רבים מהתחום, המגיעים מכל קצוות התבל. מגוון רחב של הרצאות יתקיים במהלך האירוע, השנה יופיעו למעלה מ-400 יצרנים עם מעל 900 מותגים מכל העולם. הם יציגו בשטח של למעלה מ-20,000 מטרים רבועים, מוצרי אלקטרוניקה ושמע יוקרתי, רמקולים ומגברים, אוזניות ונגנים ניידים, טלוויזיות LCD LED ו- OLED, תקליטורים ותקליטים, סטרימרים, אביזרים נלווים שונים ומוצרי מוזיקה דיגיטלית, גאדג'טים ובית חכם יישומים עבור iOS ומכשירי אנדרואיד (להורדה), כמו גם מערכות שמע לרכב.

ניתן להוריד את אפליקציית התערוכה עבור מכשירי אנדרואיד בקישור הזה.

תערוכת מינכן 2015 - High End Society
זה סוד גלוי, שרבים מהעיתונאים ויצרני האודיו מחשיבים את התערוכה השנתית במינכן ורואים בה כאירוע ה- High End של שנה. התערוכה מציגה צמיחה מחודשת בביקוש לשטחי תצוגה, צפויות מספר גבוה יותר של הכרזות לעיתונות, לטענת המארגנים היא תהיה הגדולה ועשירה מאי פעם והחשובה ביותר בתחום.

כדי שכל זה יהיה מוצלח מאוד, התערוכה מאורגנת זמן רב מראש על ידי Renate Paxa וצוות העובדים. בחדר העיתונאים מחשבים עם אינטרנט לרשות המשתמשים, הוא נגיש ונוח ויש בו כיבוד ושתייה. התצוגות נהדרות וההדגמות מקצועיות.

תערוכת מינכן 2015 - High End Societyלתערוכת HIGH END במינכן מגיעים מעל ל-18,000 אנשים מכל העולם

שעות פתיחה

התערוכה אורכת ארבעה ימים, מיום חמישי עד ראשון מ-10:00 ועד 18:00. כמו תמיד, היום הראשון יהיה פתוח רק לסוחרים ועיתונאים. מחיר: כרטיס כניסה לתערוכה למבקר עם הרשמה מראש יעלה 20 אירו, כרטיס תערוכה למבקר מקומי יעלה 40 אירו, כרטיס יומי מיום שישי עד יום ראשון יעלה 12 אירו ליום, כרטיס ליומיים (שישי-שבת-ראשון) יעלה 20 אירו, ילד עד גיל 14 יכנס בחינם. 

יותר שטח תערוכה

בקומת קרקע קיימים אולמות ענקיים 1 - 2 - 3 - 4 (בתוספת K1-K2-K3-K4), עם תצוגה סטטית וכמה ביתנים הכוללים הדגמות. בקומה זו נמכרים תקליטים רגילים ונדירים, תקליטי מונו ובמשקל עד 200 גרם, כמו גם, תקליטורים רגילים, כאלה המצופים זהב ו-SACD.

תערוכת מינכן 2015 - High End Society
תרשים של התערוכה בשלוש קומות

בקומות שנייה ושלישית, קיימים אטריומים (חללים מרכזיים), 3.1 - 4.1 - 4.2, עם עשרות חדרים עמוסים בציוד אקזוטי - בהם המותגים הנחשבים בעולם.

מציגים בתערוכת מינכן HIGH END 2015 אפשר למצוא כאן.

קטלוג שנתי ותקליטורים

כמו בכל שנה, מוצג קטלוג של תערוכת HIGH END guide 2015, הוא מדריך של כל המציגים בתערוכה, מכיל מעל ל-400 דפים ואת ההיסטוריה של HIGH END SOCIETY - זמין כרגע להזמנה. כמו כן, ניתן להזמין תקליטורים עם מוזיקה טובה מאוד.


כמו בכל שנה, הנהלת התערוכה מארגנת למבקרים, הסעות של אוטובוסים חופשי ללא תשלום ל-M.O.C ובחזרה ממנו לבית מלון, עבור אלה שהם אורחי המלון ונרשמו תחת קוד: HIGH END 2015.

תערוכת מינכן 2015 - High End Society
אוזניות חדשות חצי פתוחות מסביב לאוזן AudioQuest דגם NightHawk, זמינות להדגמות בתערוכה במחיר 599

מגוון שלם של מוצרי היי-אנד

פעם בשנה מארחת העיר מינכן תערוכת אודיו High End בקצה העליון, תחת קורת גג אחת. אודיו בקצה העליון, הוא מונח המשמש לתיאור דרוג של ציוד אודיו ביתי-צרכני, המשווק לצרכני ציוד אודיו, על בסיס מחיר גבוה, תכנון, בניה ושימוש ברכיבים ללא פשרות, או שיחזור צליל נאמן למקור.

יצרני ומתכנני אודיו רבים, הונעו בעבר על ידי תשוקה טהורה ופנאטית, לשלב בין אומנות למדע, רחוק ככל שיכלו להגיע. כל אחד מהם ניסה בדרכו ולפי תפיסתו, למחוק את הגבולות בין אירוע מוזיקלי חי ובין אותו האירוע, המשוחזר על ידי מערכת שמע, או לשחזר את החוויה של האירוע החי בסביבה ביתית. רובם סברו שכל מוצר העשוי כראוי - בין אם הוא שעון-מכונית-רהיט או רמקול צריך לשקף את האינטליגנציה והלהט של המתכנן.

תעשיית האודיו בקצה העליון, גדלה מאוד בשנים האחרונות, אלפי מוצרים נמכרים במחירים של עשרות ועד מאות אלפי אירו. חלק מהיצרנים מאמינים, שמוצרים יקרים מאוד חייבים להציע לקונה ערך אמיתי לכספו. אחרים, מתייחסים לתחום כאל עוד עסק מסחרי, תחרותי וחסר מעצורים, המונע כמעט אך ורק, על פי שיקולי רווח.

תערוכת מינכן 2015 - High End Society
פטיפון TriangleArt Reference SE יוצג במינכן במחיר של 27,000€

המחירים שיוצגו בסקירות ודיווחים מהתערוכה מחושבים לפי שער מ-14 במאי 2015:
1€ = 4.32 ₪
1$ = 3.87 ₪
1
= 1.12$
אם סוג המטבע לא מוזכר, המחיר הוא באירו.

מעבר לתגובות בפורום