MSI – מותג הגיימינג מגיע לישראל בקנה מידה מלא

ליאור קורן
12-05-2015 16:00

מותג המחשבים MSI מגיע לישראל - הפעם בהרכב מלא עם דגש על דגמי לפטופים ומחשבים שולחניים עבור גיימרים, מקצועני גרפיקה ותוכנות עריכה. לצידם, ישווק גם המחשב הזעיר Cubi.

החברה הטיוואנית מיצבה עצמה בשנים האחרונות כמותג גיימינג ושולחניים עוצמתיים המכוונים למקסם את חווית המשחקים במחשב עבור גיימרים הנזקקים לחומרה עוצמתית עבור משחקים ברזולוציה גבוהה. בארצות הברית, ביצעה החברה כניסה מרשימה לשוק ולפי סקר שערכה קבוצת המדיה שכוללת אתרים מובילים כמו Toms Hardware ו- Laptop Magazine, המותג MSI הגיע למקום הרביעי בקטגוריית הלפטופים, אחרי חברות כמו אפל, דל ו- HP ולפני סמסונג, לנובו ואסוס. MSI היא מותג הגיימינג היחיד בחמישייה המובילה.

המותג MSI אמנם אינו חדש בישראל אך מעתה, מי שאחראית על יבוא מוצרי החברה היא קבוצת גטר טק. מי שייבאה אותו לישראל בשנים האחרונות היתה אייבורי, אך היא התמקדה בעיקר ברכיבי מחשב כמו לוחות אם או כרטיסי מסך. גטר, אשר לפי דברי המנכ"ל בועז יהודה, הופכת מעכשיו ליבואנית בלעדית ומסתערת במלוא הכוח על סדרות המחשבים, בין אם מדובר בלפטופים, תחנות עבודה או מחשבים זעירים כדוגמת Cubi.

היצע מוצרים


בארץ, ישווקו מחשבים ניידים, נייחים ותחנות עבודה, מחשבי All in One, טאבלטים ואביזרים.


GT-80
באירוע ההשקה, הוצג ה- GT80 שנחשב למחשב הנייד החזק בעולם לגיימינג. המפרט כולל כרטיס מסך כפול Nvidia GTX 980M בתצורת  SLI עם זיכרון VRAM 8GB GDDR5 ויציאה לחיבור של שלושה מסכי 4K חיצוניים (כולל תמיכה ב- 4K 60p).

MSI GT80
יש גם 4.1 רמקולים מתוצרת יצרנית האודיו Dynaudio (כולל סאב וופר), מעבד אינטל i7 מהדור הרביעי, מסך 18.4" ברזולוציית 1080p ויותר (תלוי בקונפיגורציה) ומקלדת מכנית מתוצרת היצרנית Cherry עם תאורה פנימית אדומה. פד המגע בצד ימין יכול להפוך בלחיצת כפתור למקלדת נומרית מוארת.


MSI GT80

לצידו, הוצגו לפטופים נוספים לגיימינג: דגמי Apache / Leopard / Stealth Pro ועוד, כמו גם תחנת עגינה ביתית מדגם GS30 למחשב הנייד שתהפוך אותו למכונת משחקים, עם רמקולים פנימיים וכרטיס מסך מדגמי GTX 960-980.

MSI GS30
דגם ה-  GS30 2M SHADOW אשר מוגדר כמחשב מנהלים, עם מסך 13.3" ברזולוציית 1080p ומשקל של 1.2 ק"ג, מעבד i7-4720HQ מרובע ליבות וכונן SSD בנפח 256GB במחיר 9,999 ש"ח ושנתיים אחריות.


מחשב נייד נוסף הוא ה- GE62 2QE Apache אשר כולל מסך 15.6" ברזולוציית 1080p, מעבד i5, כרטיס מסך GTX 960, דיסק קשיח 1TB 7200rpm, מקלדת מוארת, רמקולים של Dynaudio ומשקל כולל של 2.4 ק"ג. מחיר דגם זה יעמוד על 6,999 ש"ח עם שנתיים אחריות.

מחשבי All in One ותחנות עבודה


המחשבים שכוללים מחשב שלם בתוך מסך הניצב על שולחן העבודה, כוללים את סדרת G המתאימה לגיימרים וגם גרפיקאים עם כרטיס מסך GTX, עם מסך מגע 1440p בגדלי 22"-27" ויציאת וידאו 4K, כרטיסי מסך עוצמתיים מדגמי GTX, ומעבדי i5 / i7. לצידה, ימכרו סדרת Adora – דקה ומעוצבת, סדרת E עם מסך 1080p ומיקוד במולטימדיה ועסקים וסדרת P העסקית. בנוסף, הוצגו תחנות עבודה לגרפיקאים, עם כרטיסי מסך QUAD.


מחשב זעיר – Cubi: זהו מחשב קטן במידות 115x111x35 מ"מ, הכולל מעבד אינטל מסדרת U, כרטיס מסך אינטגרלי התומך ב- 4K דרך יציאת מיני DP, קישוריות אלחוטית מסוג WiFi 80.2.11AC ו- BT ומערכת הפעלה חלונות 8.1. המחשב יכול לשמש לצרכים ביתיים או עסקיים למגוון מטרות בהן נדרש מחשב קטן במיוחד.


MSI CUBI
מצלמת רשת פנורמית – Panocam: זוהי מצלמת רשת עם עדשת עין הדג לתמונה פנורמית ברזולוציית 1600x1600 פיקסלים, עם התממשקות לסמארטפונים וצפייה בוידאו בזמן אמת.

msi panocam
ומה עם אחריות?
אחריות היא עניין קריטי – במיוחד למקצוענים ואפילו גיימרים שאינם יכולים לתפקד ללא המחשב האהוב שלהם. על התיקונים אחראית מעבדת סרב פרו והשירות יתבצע בחלק מהמקרים בבית הלקוח ובאחרים ע"י שליח שיעביר את המחשב למעבדה. תקופת האחריות תנוע בין שנה לשלוש שנים ובחלק קטן מהמקרים, גם לחמש שנים.

מעבר לתגובות בפורום