יבוא רשמי של OnePlus One ע";י C-DATA

ליאור קורן
11-05-2015 13:00

חברת C-DATA מצהירה כי נבחרה להיות מפיצה רשמית של OnePlus One ותשווק את המכשיר במחיר של 2,199 ₪ לגרסת 64GB עם אחריות לשנה.

OnePlus One הפך להיות שם חם בעולם הסמארטפונים: החברה הסינית הצעירה הציגה בשנה שעברה טלפון עם חומרה שניצבת בקו הראשון ומחיר זול בהרבה ביחס למותגים הידועים. עד עכשיו, ניתן היה לרכוש את המכשיר ישירות מהחברה רק דרך אתר האינטרנט, (בתחילה בשיטת הזמנות בלבד) ולשלוח אותו למדינות כמו ארה"ב ומשם ארצה (החברה לא שלחה ישירות לישראל).

על פי הצהרת C-Data, הבחירה של ONE PLUS בה כיבואן רשמי ובלעדי של מוצריה בישראל מתבצעת לאור ביקוש רב למוצר בישראל (ההערכה היא כי כ- 50,000 ישראלים כבר רכשו את המכשיר באמצעות אתר האינטרנט ואצל משווקים מהשוק הפרללי). מוצרי ONE PLUS ביבוא רשמי של C-Data, יימכרו בחנויות הסלולר וברשתות השיווק המתמחות ויכללו אחריות יבואן רשמי לשנה. מכשיר ה- ONE PLUS ONE ימכר דרכה במחיר מומלץ לצרכן של 2,199 ₪ (כולל מע"מ) עבור גרסת ה- 64GB, של הדגם הבינלאומי, המותאם לשוק הישראלי והאירופאי, כולל ספק כוח מקורי. בנוסף, תשווק C-Data גם את מגוון המוצרים הנלווים המקוריים מבית ONE PLUS, דוגמת מגני מסך, מטענים, כיסויים ועוד.

חברת C-Data הקימה לטובת שיתוף הפעולה מערך שירות ותמיכה, בשיתוף רשת מעבדות DCS, ולהצהרתה, תדאג למלאי חלפים מקוריים ישירות מהיצרן. 


OnePlus Oneיבואנים נוספים

סי דאטה טוענת אמנם שהיא היבואנית הרשמית היחידה, אבל בשוק הישראלי פועלים לפחות עוד שני גורמים נוספים המייבאים את המכשיר: חברת China Buy המספקת שירות הזמנת מוצרים סינים בממשק עברי מאפשרת להזמין את ה- OnePlus One בשנה האחרונה, כולל אביזרים נלווים ואף בודקת אפשרות לפתוח חנות מותג בישראל בשיתוף עם היצרנית. ציינה ביי מציעה את המכשיר במחיר של 1,725 ₪ ומספקת אחריות לשנתיים. גם פלאפון מייבאת את אותו טלפון מתחילת השנה ומוכרת אותו באתר ה- Outlet שלה במחיר 2,299 ₪ עם אחריות לשנה.

מעבר לתגובות בפורום