סמסונג מזמינה אתכם להיות הנסיינים הראשונים של שירות המשחקים בטלויזיות

dtown
08-05-2015 10:00

סמסונג מעניקה הזדמנות ראשונה להנות משירות הגיימינג לפני כולם, ומאפשרת למספר קטן של בעלי טלוויזיות סמסונג לחוות את השירות החדש והייחודי.

הזמנה להתנסות חינמית - גיימינג בטלוויזיה

סמסונג אלקטרוניקס ישראל מתקדמת לקראת ההשקה המסחרית של משחקי הענן פלייקאסט בישראל, ומעניקה הזדמנות נדירה לבעלי טלוויזיות חכמות שלה להתנסות בשירות המשחקים החדשני בביתם ראשונים מכולם. שירות משחקי הענן בטלויזיות סמסונג של חברת פלייקאסט מציע מבחר גדול של משחקים בחווית קונסולה על-ידי חיבור פשוט של שלט משחק (גיימפד) לשקע USB בטלוויזיה החכמה של סמסונג.

שירות המשחק בענן מאפשר משחקים ברמה גבוהה מבלי להעמיס על מעבדי הטלוויזיה, בכך שכל תהליך המשחק מתרחש למעשה בענן ועובר כאות וידאו באיכות גבוהה אל הטלוויזיה, ולכן יכול לפעול בקלות גם על דגמים בעלי מעבדים ברמות שונות. עיקרון הפעולה של פלייקאסט פשוט מאד ללקוח: כל שעליו לעשות הינו להוריד את האפליקציה ולחבר שלט משחק (השירות תומך במבחר גיימפדים פופולאריים).

השירות יושק בטלוויזיות החכמות של סמסונג בקרוב בישראל, בארה"ב, אירופה ואמריקה הלטינית ויציע מבחר גדול של משחקים בחוויית קונסולה על-ידי חיבור פשוט של שלט משחק (גיימפד) לשקע USB חוטי ואו אלחוטי בטלוויזיה החכמה של סמסונג. המשחקים בשירות יהיו בחבילות נושא שונות (חבילת בטמן, חבילת משחקי מירוץ, חבילת משפחה וכדומה) כך של אחד יוכל להרכיב לעצמו את החוויה המתאימה לו ביותר.

Playcast Samsung גיימינג

 

הצטרפו למשחק!

סמסונג פתחה טופס רישום ייעודי ובו מזינים בעלי הטלוויזיות החכמות מסדרה H  ומעלה את פרטיהם, ובמידה וישנה התאמה, מקבלים המשתמשים שם משתמש וסיסמה לכניסה לשירות עוד בטרם ההשקה המסחרית הצפויה.


בתקופת הפיילוט יינתנו כל המשחקים בשירות ללא תשלום למשתמשים, בתמורה לחוות דעתם על השירות. זוהי הזדמנות ייחודית לחוות משחקי ענן בצורה שטרם נראתה בארץ.

סמסונג מזמינה אתכם להירשם בחינם בקישור הבא: הרשמה לגיימינג


Playcast Samsung גיימינג

מעבר לתגובות בפורום