על הסמארטפון ההודי Micromax Informatics שמעתם?

תומר צין
05-05-2015 09:13

חברת האלקטרוניקה ההודית Micromax Informatics, המדורגת כיום כיצרנית הסלולר העשירית בגודלה בעולם, מתכוונת להיכנס לשוק הישראלי.

עם מחזור מכירות של יותר מ-1.2 מיליארד דולר בשנה, מיצבה Micromax את עצמה בעשור האחרון כמי שמביאה את בשורת הטלפונים החכמים להמונים. היא מחזיקה ב-22% מנתח השוק ההודי בטלפונים חכמים והיא מספר שתיים בשוק, אחרי סמסונג. קו המוצרים בתחום המובייל כולל כיום יותר מ-60 דגמים מטלפונים חכמים מבוססי אנדרואיד בעלי סים כפול, טאבלטים ו-data cards. 

היצרנית השיקה את הדגם Q372 Unite 3, מגיע עם מסך בגודל 4.7 אינטש, ברזולוציה של 800x480 פיקסלים וצפיפות של 199 פיקסלים לאינטש. המנוע הפועל מתחת למכסה מבוסס על ערכת השבבים מדיה-טק MT6582M, הכולל ארבע ליבות 1.3 גיגה הרץ ואילו Mali-400MP2 דואג לגרפיקה.

Micromax Informatics
ל-Micromax זיכרון ראם בנפח 1 גיגה בייט, מאיץ רכיב אחסון בנפח 8 גיגה בייט עם חריץ הרחבה micro SD  בנפח עד 32 גיגה בייט. המצלמה הראשית היא ברזולוציה של 8 מגה פיקסל, פוקוס אוטומטי, לצד המצלמה הראשית ממוקם הפלאש. תמונות הסלפי במצלמה הקדמית ברזולוציה של 2 מגה פיקסל, על המסך מגנה זכוכית גורילה 3 מבית קורנינג. על כל אלה מנצחת סוללה בעלת הספק של 2000 מילי אמפר לשעה, המספקת 8 שעות דיבור ו-225 שעות המתנה.


Micromax Informatics
ל- Micromax שני חריצים לכרטיסי SIM, מערכת ההפעלה המותקנת במכשיר היא אנדרואיד לוליפופ 5.0 ותומך קישוריות 3G. בפני הרוכשים תעמוד האפשרות לבחור בין שני צבעים לבן וכחול. המכשיר הושק בהודו ובעולם בסוף מאי יהיה זמין למכירה. החברה החליטה על כניסה לשוק הישראלי, האם זה נראה לכם מעניין?

מעבר לתגובות בפורום