גלקסי S6 / Edge בישראל - הצצה ראשונה בתמונות

ליאור קורן ותומר צין
13-04-2015 15:00

סמסונג גלקסי S6 / Edge - התרשמות ראשונה בתמונות: עיצוב המכשיר, המסך הקמור, ממשק בעברית, מצלמה, איכות התמונה במסך ויכולות נוספות של סמארטפון הדגל החדש מקוריאה. ביקורת ראשונית בהחלט.

גלקסי S6 ו- S6 Edge הקמור מושקים הבוקר רשמית בישראל ואנחנו עושים סיבוב התרשמות בתמונות, מציצים על התכונות העיקריות ומנסים לקבל התרשמות ראשונה בלתי אמצעית. פרטים על המפרט הטכני ומחירים בישראל אפשר לקרוא כאן.

גימור: אפשר לעשות V

בסעיף הגימור, משהו תמיד היה חסר לכל דגמי הגלקסי הקודמים, זה לא איכות הגימור עצמה שהיתה טובה, אלא החומרים הפלסטיים בהם עשתה שימוש סמסונג אשר היו, איך לומר זאת, פחות נוצצים מאלו של דגמים כמו אייפון או HTC One המתכתיים. עכשיו, נסגר הפער סופית והשימוש בחומרי מתכת וזכוכית עושה שדרוג רציני - גם לעין המתבונן וגם ליד שאוחזת במכשיר.

סמסונג גלקסי S6 Edge

גלקסי נמכר מעתה בשני דגמים הנבדלים בינם בעיצוב המסך: שטוח לגמרי ב- S6 וקמור בצדדים בדגם ה- S6 Edge.

סמסונג גלקסי S6 Edge

אין ספק כי הקימור בשולי המסך ב- S6 Edge יפה ומרשים, אין לו משמעות פונקציונלית כמו ב- NOTE 4 Edge, כלומר, אין פס אפליקציות יעודי בצד הקמור, אלא השתפלות עיצובית יפה לעין. הגימור נראה איכותי והדוק.

סמסונג גלקסי S6 Edge

ה- S6 בדגם "הרגיל", מציג מסך שטוח ומסגרת מתכת מסביב (דומה במראה קצת לזו של אייפון 6).

סמסונג גלקסי S6

גב המכשיר עטוף זכוכית גורילה. עדשת המצלמה בולטת מעט החוצה, יוצרת מעין "גיבנת", לצידה ניתן לראות את מנגנון הפלאש וחיישנים נוספים. הסוללה ב- S6 אינה ניתנת להחלפה ע"י המשתמש וגם אין אפשרות הרחבה בעזרת כרטיס זיכרון.

סמסונג גלקסי S6 Edge

סמסונג מציעה הפעם אפשרות בחירה בין ממשק משתמש: "ידני" עבור צלמים חובבים המבקשים לשלוט על הפרמטרים השונים בצילום ואוטומטי עבור מי שרק רוצה ללחוץ ולקבל תמונה טובה ללא מאמץ. יש אפשרות לצילום בהילוך איטי, מהיר ומקדימה אפשר לצלם תמונת סלפי עם פנורמה וזווית משתנה. 

סמסונג גלקסי S6 Edge

רזולוציית צילום הסטילס עומדת על 16 מגה פיקסלים ו- 4K Ultra HD בווידאו.

סמסונג גלקסי S6 Edge

ואיך המעבד? סמסונג עושה כאן שימוש במעבד Exynos 7420 מתוצרת הבית, עם שמונה ליבות - ארבע מהן בתדר 2.1GHz וארבע בתדר 1.5GHz. נצטרך זמן ממושך יותר בכדי להעריך את ביצועי המעבד בפועל, באירוע ההשקה שיחקנו ב- Asphalt 8 והביצועים היו טובים מאוד - תמונה מרהיבה על מסך ה- AMOLED ותנועה חלקה של הגרפיקה - ללא גימגומים מיותרים.

סמסונג גלקסי S6 Edge

סמסונג הטמיעה בצמד הסמארטפונים מסך מסוג Super AMOLED ברזולוציה גבוהה של 2560x1440 פיקסלים, מה שיצר תמונה חדה, עם צבעים עזים וניגודיות מעולה. נצטרך לבדוק אותו גם בתנאי תאורה באור שמש בחוץ.

סמסונג גלקסי S6 Edge

ה- Galxy S6 מגיע עם אנדרואיד 5.02 וממשק סמסונג "טאצ'וויז" המוכר, אם כי הפעם, החברה צמצמה את מספר האפליקציות שהיא "מטעינה" בנוסף לאלו המקוריות של מערכת ההפעלה ועשתה גם ניסיון להציג מראה פשוט, נקי וקל יותר לעבודה.

סמסונג גלקסי S6 Edge

ה- S6 מגיע גם עם כמה ישומים המאפשרים לשמור על ביצועים אופטימליים: ניהול זיכרון RAM, שטח אחסון וחיי סוללה, כמו גם מערכת ה- Knox לאבטחה של סמסונג.

סמסונג גלקסי S6 Edge

דוגמה לשימוש ביישום ניהול זיכרון ה-RAM במטרה לייעל את פעולת המכשיר:

סמסונג גלקסי S6 Edge

יש גם אפליקציות של מיקרוסופט.

סמסונג גלקסי S6 Edge

גלקסי S6 וגרסת ה- S6 Edge מסמלים שינוי מגמה אצל סמסונג: גימור מתכת וזכוכית, מסך קמור בדגם ה- Edge וחידושים נוספים. זו היתה התרשמות ראשונה בהחלט ואת התוצאות של ביקורת מקיפה נפרסם בהמשך.

סמסונג גלקסי S6 Edge

מעבר לתגובות בפורום