גלקסי S6 ו- S6 Edge של סמסונג מושקים בישראל

תומר צין
13-04-2015 09:30

סמסונג משיקה בישראל צמד מכשירי דגל שלה - גלקסי S6 לצד S6 Edge עם זכוכית קמורה, רזולוציה של 2560x1440 פיקסלים, עיצוב חדש ומצלמה ראשית משופרת. האם זה ישכנע את המשתמשים לשדרג? ידיעה מתעדכנת.

שלושה ימים לאחר ההשקה הרשמית ברחבי העולם, נערכה הבוקר בישראל (13/4/2015) מסיבת עיתונאים, בה הוכרז על הגעת שני דגמי הדגל החדשים של החברה: סמסונג גלקסי S6 לצד גלקסי S6 Edge. מהיום, יוכלו לקוחות סמסונג בישראל לרכוש בחנויות את אחד מהטלפונים החכמים S6 ו-S6 אדאג' ולדברי אנשי החברה, המכירות המוקדמות של המכשירים כבר כמעט הכפילו את עצמם לעומת הדגם הקודם, גלקסי S5.

נראה כי השנה, סמסונג בניגוד לאפל, החלה להקשיב ללקוחותיה והתאימה את עצמה אליהם ולא פחדה לחדש, לשנות ולהיפטר מכמה "פרות קדושות". אין ספק, כי 2015 צפויה להיות שנה משמעותית ותחרותית ביותר בין שתי החברות השולטות בשוק הטלפונים החכמים ביד רמה. הן סמסונג והן אפל, צמודות בתחרות על תואר "יצרנית טלפונים החכמים הגדולה בעולם", כאשר סמסונג מתכננת ל"חטוף" את הכתר שוב מידיה של אפל.מכשיר הדגל הקודם ה-S5, הציע מעט מאוד שינויים מהותיים ובעיקר נישא על גלי ההשקות המוצלחות של קודמיו הגלקסי S4 וה-S3. לעומת קודמו ה- 5S שלא הציג שינוי משמעותי ביחס לעבר, הגלקסי S6 והגלקסי S6 אדאג', כפי הנראה, יהיו מועמדים להיות הלהיטים התורניים של קיץ 2015. שני המכשירים קיבלו ריענון משמעותי בצד עיצוב המכשיר והפונקציונאליות.

גלקסי S6

למרות השינויים החיוביים והחיוניות השופעת משני הדגמים, במבט לעומק, המכשירים עדיין לא הגיעו לכלל שלמות ולא הפכו ידידותיים למשתמש הקצה באופן מלא. לדוגמא, המכשירים החדשים נעימים מאוד למגע, אך חלקלקים ובקלות עלולים להחליק מכף היד. בנוסף, בצד האחורי קיימת מעין "דבשת" קטנה בגלל המצלמה הראשית, דבר הפוגם באסתטיקה ובנוחות האחיזה של המכשירים. כמו כן, הם מתמלאים טביעות אצבעות רבות על המתכת, בגב המכשירים. מכאן, שנרתיק קשיח היוצר אחיזה חזקה ומונע החלקה הוא חובה.

סמסונג גלקסי S6 Edge
סוללה קבועה

לקוחות סמסונג נהנו לאורך השנים מסוללה שניתנת להסרה והחלפה מהירה. ההיגיון היה פשוט: אם סוללת המכשיר התקלקלה, באופן פשוט רוכשים חדשה ומתקינים לבד, מבלי להזדקק למעבדה. היום הדברים השתנו ואין דרך להחליף סוללה ידנית על ידי המשתמש, אלא, באמצעות מעבדה בלבד. במכשירי S6, החברה החליטה לזנוח את העמידות למים ולאבק, דבר שמחייב את המשתמש לשים לב ביתר שאת, לשמור על המכשיר היקר שלא ייפול לים, לבריכה או לאסלה רחמנא ליצלן.בניגוד לעבר, בגלקסי אס. 6 לא תמצאו חריץ הרחבה לכרטיס Micro SD, אלא, עומדים לבחירתכם דגמים בנפח 32 גיגה בייט, 64 גיגה בייט ו-128 גיגה בייט. הקפיצות בעלויות הדגמים נאמדות בארץ על סך 400 ₪ לכל קפיצת מדרגה, פי ארבעה יותר ממחיר של כרטיס Micro SD באותו נפח.

מכשירי הסמסונג מגיעים ישירות מהקופסה עם מערכת ההפעלה אנדרואיד לוליפופ 5.0.2, הממדים הם: 143.4 מ"מ לגובה, 70.5 מ"מ לרוחב ועובי של 6.8 מ"מ, משקלו עומד על 138 גרם. בגלקסי 6S אדאג' המידות הן: 142.1 מ"מ לגובה, 70.1 מ"מ לרוחב ועובי של 7 מ"מ, משקלו עומד על 132 גרם. מכשיר ה-S6 נמכרים בצבעים: לבן פנינה, ספיר שחור וזהב פלטינה.

גלקסי S6

מחיר

בתקופה אחרונה חווה על בשרו שוק הטלפונים החכמים, את העלייה בשער הדולר, העומד כמעט על 4 ₪ לדולר, דבר המשפיע רבות על התמחור של סמסונג וחברות האחרות בישראל. כתוצאה מכך, מחירי הטלפונים החכמים עלו בצורה מורגשת.החל מהיום הגלקסי S6 נמכר תמורת 3,750 ₪ לגרסת ה-32 גיגה בייט ו- 4,200
לגרסת 64GB וגלקסי 6S אדאג' נמכר תמורת 4,250 ₪ לגירסת ה-32 גיגה בייט ו- 4,700 לגרסת 64GB.

סמסונג ישראל פתחה במכירה מוקדמת באתר, לרוכשים הראשונים של גלקסי S6 במחיר של 3,750 ₪ עד 12 תשלומים, כמו כן, תעניק ל-500 ו/או עד גמר המלאי, מטען אלחוטי מקורי של סמסונג בשווי 300 ₪ מתנה.

לקריאה נוספת: הצצה ראשונה על גלקסי S6 Edge

מעבר לתגובות בפורום