פרטים חדשים על ה- LG G4: מסך וממשק חדש

ליאור קורן
06-04-2015 00:00

LG חושפת מסך חדש לסמארטפונים עם איכות צבע וניגודיות משופרת, כמו גם מגע רגיש יותר. בנוסף, מוצג ממשק ה-LG G4.

על פי דברי אנשי חברת LG, המסך החדש לסמארטפונים אותו הציגו, יציע שיפור ניכר באיכות הצבע, בהירות, רגישות למגע וחיסכון בחיי סוללה. המסך, מבוסס טכנולוגיית LCD, אך עתיד להציע שיפור של 50% בניגודיות (מה שיאפשר להציג שחור כהה יותר ולקרוא בנוחות יתרה בזכות אותיות כהות יותר על רקע לבן) זאת לצד בהירות חזקה יותר ב-30% (יתרון בשימוש בחוץ – באור שמש), כל זאת ללא צריכת חשמל גדולה יותר מהסוללה. בנוסף, טווח הצבעים עתיד להיות 120% מהתקן המקובל לתמונה עשירה יותר בצבע.

LG הטמיעה במסך החדש טכנולוגיית מגע שהיא קוראת לה Advanced In Cell – AIT אשר מחברת את חיישני המגע ופאנל ה-LCD בשכבה אחת, מה שמשפר את רגישות המגע והופך את המסך לדק יותר. המסך מגיע בגודל 5.5" ועם רזולוציה של 2560x1440 פיקסלים – כמו זו של LG G3, אבל, כאמור עם איכות תמונה משופרת.

ממשק חדש ב- LG G4

מכשיר ה LG G4 אשר אותו תחשוף החברה בסוף החודש (28/04) יושק עם הממשק המשתמש הסלולארי החדש, LG UX 4.0. הממשק החדש והמשודרג מבטיח לדברי אנשי LG "חוויית משתמש פשוטה יותר, אינטואיטיבית יותר ומותאמת יותר לצרכי המשתמש".

ממשק המצלמה מציע שלושה מצבי שימוש: מצב פשוט המצלם באופן אוטומטי, מצב ידני מאפשר שליטה של הצלם על פרמטרים שונים בצילום. בנוסף, אפשר יהיה לצלם באופן מיידי - גם כאשר המסך כבוי, בעזרת לחיצה כפולה על לחצן הגב. לוח השנה המשופר מציע גם הוא יותר אפשרויות בחירה שונות, על ידי כך שהוא מאפשר למשתמש לבחור ולארגן את האירועים האישיים והחברתיים המתפרסמים בחשבון האישי ברשתות החברתיות, על ידי גרירה פשוטה לתאריך הרצוי.

ב- LG G3, הציגה החברה ממשק התראות על מזג אוויר אשר יעץ למשתמש האם, למשל, כדאי לו לקחת מטריה. ה- Smart Notice החדש מצליב את התחזית עם שגרת היום יום ולוח הנסיעות של כל משתמש והצלבת המידע עם הרגלי אורח החיים. לדוגמה, משתמש שאוהב לרכב על אופניים, עשוי לקבל התראת מזג אוויר האומרת: "מזג האוויר יהיה שמשי, כדאי לצאת ולרכב".

LG G4 - ממשק

מעבר לתגובות בפורום