סמסונג מכניסה לשירות ה- VOD סדרות טלוויזיה

dtown
02-04-2015 11:19

שירות SmartVOD של סמסונג יציע מעתה גם סדרות טלוויזיה כמו "שובר שורות" וסדרות שלא הוצגו בישראל: "הוידוי", "The Confession", "Helix".

סמסונג ישראל השיקה את שירות ה-VOD בטלוויזיות החברה בשנת 2012 ולטענת אנשי החברה, מאז כ- 800,000 לקוחות נחשפו לשירות דרך ה-SmartTV של סמסונג,  סמראטפונים או טאבלטים.

עתה, מעדכנת סמסונג את מאגר התכנים ומוסיפה (לראשונה בשירות) גם קטגוריית סדרות טלוויזיה אשר תיכלל במנוי החודשי. חלק מהסדרות לא הוצגו עד עתה בישראל, כגון "הוידוי", "The Confession", "Helix", זאת לצד סדרות נפוצות כמו "הלא נודע", "שובר שורות", "Masters of sex" ועוד רבות אחרות. סדרות הטלוויזיה ב-SmartVOD יוצעו כעונה שלמה או סדרה שתאפשר ללקוחות Samsung SmartTV לצפות בסדרה שלמה בעת ובעונה אחת.

מחיר השירות, הכולל אפשרות לשיתוף על גבי עד שלושה מכשירים תומכים (טלוויזיה, סמארטפון, טאבלט או כל שילוב שלהם) ממשיך להיות 29.90 ש"ח לחודש במנוי חודשי מתחדש, ללא צורך בממיר/קופסה נוספים או תשתית מיוחדת. נועם יוספידיס, מנכ"ל Vonetize המפעילה את השירות: "בקרוב נעלה עוד מבחר סרטי אולפנים לשירות ביניהם הלהיט הגדול של דיסני Big Hero 6 ומבחר גדול של סרטים חדשים אחרים". אביב הוד, סמסונג ישראל: " אין ספק כי קטגורית הסדרות תהיה מהנצפות יותר בSmartVOD  במכשירי Samsung בישראל".

מעבר לתגובות בפורום