חברת HTC משיקה את One M9 בטייוואן ומחליפה מנכ";ל

תומר צין
22-03-2015 20:57

שלושה שבועות אחרי שהוכרז, מתחיל להמכר ה- HTC One M9 בטיוואן במחיר 649 אירו. החברה מכריזה גם על מנכ"ל חדש.

שלושה שבועות לאחר ההכרזה הרשמית בתערוכת MWC 2015 בברצלונה, מכשיר ה-HTC One M9 הושק אתמול על מדפי החנויות בטיוואן, מגרשה הביתי של היצרנית. מחירו של המכשיר, יעמוד על 649 יורו עבור גרסת ה-32 גיגה בייט או על 749 יורו עבור גרסת ה-64 גיגה בייט. תחילה יוצע המכשיר בשני צבעים, שילוב של כסף וזהב ואפור כהה, שאר הצבעים יהיו זמינים לרכישה מאוחר יותר. 
 
לטענתם של כמה גולשים במערכת הקהילות, שהצליחו לשים את ידיהם על המוצר עוד בטרם השקתו, הם הצליחו להבחין בתקלה מטרידה, התחממות בלתי סבירה של גב המכשיר. בימים האחרונים השלימה החברה את פיתוחה של גרסת התוכנה ובה לא ניתן היה להגיע טמפרטורות כאלו גבוהות, שנרשמו בבדיקות.


ה-One M9 ישווק בתחילת אפריל באירופה, לארה"ב יגיע המוצר ב-10 באפריל, בסמוך להשקתו של מכשיר הדגל מבית סמסונג אס. 6. גם אצלנו ישווק בישראל, לא ידוע על תאריך סופי לעת עתה.


תפקיד המנכ”ל בחברת HTC עובר לשר וואנג זאת לאחר פרישתו של פיטר צ’ו לתפקיד אחר בחברה. קשה לומר כי ל- HTC היו חיים קלים - בשנים בהן כיהן כמנכ”ל, לחברה היו עליות ומורדות, במיוחד לנוכח התחזקותה של "סמסונג" ו"שיאומי" במזרח. צ’ו יעבור לתפקיד אסטרטגי ופיתוח עסקי למוצרים עתידיים.

מעבר לתגובות בפורום