ברייטלינג B55 – שעון עם אפליקציה לטייסים

תומר צין
19-03-2015 13:33

השעון החדש של ברייטלינג ה-B55, פועל במקביל לאפליקציה הנמצאת בטלפון החכם, המפעילה את הפונקציות המתקדמות בשעון.

חברת ברייטלינג (Breitling) משוויץ מציעה שעונים מקצועיים שנועדו במקור לשימוש על ידי טייסים ולצרכי תעופה. לאחרונה השעונים מוצגים גם כשעוני יוקרה אופנתיים גם לאלו שאינם טייסים או מתחום התעופה. הם מיוצרים אך ורק בשווייץ ועשויים מחלקים שוויצריים. לרוב דגמי השעונים יש מנגנון אוטומטי והם מצוידים במאפיינים חדישים ביותר בתחום ייצור כלים למדידת זמן.

לשעון החכם שני מסכי LCD בעלי תאורה חזקה, אשר מופעלים בנגיעה בכתר של השעון או בנפנוף היד. השעון הוא בעיקר כרונוגרף המכוון לטייסים היכולים להקליט בטלפון את נתוני הטיסה. יש לו טכומטר דיגיטלי, מערכת ספירה לאחור וספירה קדימה, מערכת מדידת זמן המשימה, מערכת אחסנה של נתוני טיסה (כמו זמן המראה), זמן נחיתה, תאריך הטיסה, ועוד נתונים. הכול מופעל יחסית בפשטות גם מהשעון על ידי סיבובים בכתר. מנגנון הקוורץ של השעון מאושר על ידי ה-COSC, מכון התקנים השוויצרי של השעונים הכרונוגרפים.

ברייטלינג B55
אין לשעון הזה שום תלות בטלפון שלכם בשביל להפעיל פונקציה כלשהי בו. כל התכונות של השעון יכולות להיות מופעלות מהכפתורים שבמכשיר. בשעון הזה האפליקציה של הטלפון עשויה רק בשביל לשפר את הידידותיות למשתמש של הפעלת השעון.

 

התמחור והזמינות של ברייטלינג B55 לא ידועים לרגע זה, יש הערכת מחיר של 8,000 דולר בארה"ב.
קישור: אתר החברה

מעבר לתגובות בפורום