גלקסי S6 - מה אנחנו יודעים עליו?

תומר צין
28-02-2015 11:34

יום לפני הכרזת סמסונג על גלקסי S6 והגרסה הנוספת S6 Edge בעלת המסך הקמור, אספנו את כל המידע הידוע בשלב זה.

מה אנו יודעים על סמסונג גלקסי אס. 6 וסמסונג גלקסי 6 אדאג', בעל זכוכית מעוגלת העוטפת את שני הצדדים יום לפני ההכרזה בברצלונה?

01/03/15 עדכון - צמד הטלפונים הוכרז, הפרטים המלאים נמצאים כאן.

הגילוי הרשמי של הדגמים החדשים יתקיים מחר. סמסונג גלקסי אס. 6 וסמסונג גלקסי 6 אדאג' כבר מגיעים, אנחנו יכולים לצפות לכמה הדלפות ברגע האחרון. אירוע סמסונג MWC יתקיים ביום ראשון הקרוב, 1/3/2015, בשעת 11:30 בבוקר, ברצלונה.


כידוע, סמסונג תשווק בקרוב שני סמארטפונים חדשים, האחד עונה לשם גלקסי אס. 6 והשני עונה לשם גלקסי 6 אדאג'. החידוש המהפכני שיופיע בגלקסי 6 אדאג', הוא זכוכית מעוגלת העוטפת את שני צדדיו. סמסונג החליטה לוותר על חלק מהתכונות שהיו קיימות בדגמי העבר, כדי לתת לסמארטפונים החדשים תחושה של יוקרה.

סמסונג גלקסי S6 Edge
להלן מספר מאפיינים ייחודיים של הטלפונים החכמים החדשים: הגוף דק יותר ומעודן, המצלמה היא 16 מגה פיקסל משופרת, יש בה צמצם של  ,f/1.9זאת אומרת, שהמצלמה מסוגלת לצלם תמונות נהדרות גם בתנאי תאורה נמוכים, בהשוואה לגלקסי אס. 5. בצד הקדמי של המכשירים ישנה זכוכית גורילה 4 ומאחורה אלומיניום המקנה למכשירים יוקרתיות. לשני המכשירים 8 ליבות ו-3 גיגה בייט ראם, המסך 5.1 אינטש ברזולוציה 1440 על 2,560 פיקסלים, טעינה אלחוטית וסורק טביעת האצבע שודרג. סמסונג תקל על ממשק המשתמש "TouchWiz" המולבש על גבי אנדרואיד, שהפך עמוס ומסורבל עם השנים. האפליקציות הבודדות שמותקנות מראש על המכשירים החדשים הם: S Voice (סמסונג), S Health (סמסונג), WhatsApp, פייסבוק,Microsoft One Drive  (מיקרוסופט), Microsoft One Note (מיקרוסופט), Skype (מיקרוסופט), אפליקציות גוגל (Gmail, מפות, לוח שנה) ו-Galaxy Apps (חנות האפליקציות של סמסונג). יש לציין, שלגלקסי 6 אדאג' יש סוללה גדולה יותר בסדר גודל של 50 מילי אמפר לשעה.

סמסונג גלקסי S6 Edge

סמסונג גלקסי S6 Edge
 
כפי שניתן לראות ברשימה, האפליקציות שיגיעו עם הטלפון החכם לא יהיו "אפליקציות זבל", אלא כאלה שבאמת ייתכן שתעשו בהן שימוש. עבור אלה שרוצים להוסיף זיכרון נוסף, צריך להיות מודע לכך, שהדגמים החדשים לא מציעים חריץ microSD, הסוללה לא נשלפת ואין עמידות למים ואבק.

מעבר לתגובות בפורום