נחשפו סמארטפונים חדשים ומתקדמים של Lenovo

תומר צין
21-02-2015 11:55

פרטי המכשירים החדשים של לנובו - Vibe X3, S1, P1 ו- P1 Pro דלפו לרשת, עם עיצוב מתכתי ומפרט מתקדם, הם יושקו רשמית בתערוכת ברצלונה MWC 2015.

לנובו (Lenovo) הסינית תגיע לתערוכת MWC 2015 בברצלונה עם חמישה מכשירים חדשים. מצד אחד, היא "מעלה הילוך" ולא מציגה מכשירים בעלי עיצוב בסיסי ותג מחיר נמוך, אם כי, דגמים בעלי עיצוב מוקפד, מרשימים ועם שילוב של מתכת. הבעיה היא, שאחרי מבט נוסף, שמים לב שכל המכשירים של "לנובו", מזכירים לנו הסמארטפונים אחרים מהעולם.

בין המכשירים אשר Lenovo אמורה להציג בתערוכה יהיו הדגמים: Vibe P1 ,Vibe P1 Pro ,Vibe S1 ,Vibe X3 ו-Vibe Shot.

Lenovo Vibe
הדגם הראשון הוא ספינת הדגל ה-Vibe X3 (ראשון מימין בתמונה העליונה), הוא יגיע עם מסך בגודל 5.5 אינטש, מצלמה אחורית בעלת 20 מגה פיקסל, כאשר מתחת למצלמה יש קורא טביעות אצבע. בחזית המכשיר זוג רמקולי סטריאו ורכיבי אודיו מתקדמים Hi-Fi 3.0. לא קשה לזהות שה-X3 דומה מאוד חיצונית ל-LG G3.  

Vibe X3
Vibe X3 

הדגם השני ה-Vibe P1 אמור לבלוט בזכות סוללה ענקית בנפח 4,000 מילי אמפר לשעה. שאר רכיבי המפרט כוללים מעבד שמונה ליבות 64 ביט, זיכרון פנימי (ראם) בנפח 2 גיגה בייט, קישורית דור 4 מסוג LTE ומערכת הפעלה אנדרואיד לוליפופ 5. גם כאן, לחצני התפעול ממוקמים מאחור, אבל בעיצוב הכללי, נראה כי אנשי "לנובו" שאבו השראה מיצרנית סינית אחרת, OnePlus One.    

Lenovo Vibe P1
הדגם השלישי ה-Vibe P1 Pro, יגיע עם סוללה ענקית עם קיבולת של 5,000 מילי אמפר לשעה, העיצוב נלקח הפעם מ- HTC One M8.

Lenovo Vibe P1 Pro 
הדגם הרביעי הוא ה-Vibe S1, המגיע בשלל צבעים עם מסגרת מתכתית.
 
Lenovo Vibe S1
הדגם החמישי הוא ה-Vibe MAX, כאן נראה הפעם כי החברה עיצבה אותו באופן מקורי ומציגה חדשנות אמתית. המכשיר יהיה ממוקד ביכולות צילום מתקדמות עם חיישן 16 מגה פיקסל, פלאש לד בשלוש טמפרטורות צבע ומייצב תמונה אופטי. שאר המפרט כולל מסך 5 אינטש Full HD, ערכת שבבים סנפדראגון 615 עם מעבד שמונה ליבות, זיכרון פנימי ראם 3 גיגה בייט, נפח אחסון מובנה 32 גיגה בייט ומערכת ההפעלה אנדרואיד לוליפופ 5.

Lenovo Vibe MAX

מעבר לתגובות בפורום