HTC One M9 יחשף בעוד פחות משבועיים

תומר צין
19-02-2015 09:11

חברת HTC אישרה כי מכשיר הדגל הבא שלה, HTC One M9, יחשף באירוע Utopia in progress שייערך בברצלונה בתאריך ה-1 במרץ.

חברת HTC אישרה כי מכשיר הדגל הבא שלה, HTC One M9, ייחשף באירועUtopia in progress שייערך בברצלונה בתאריך ה-1 במרץ. כחלק מתערוכת MWC 2015. התמונה התבהרה, כאשר HTC UK פרסמה בחשבון הטוויטר שלה פוסטר חדש לאירוע.
 
בפוסטר ניתן לראות פרח ומעליו הכיתוב “Let them stare”, תנו להם לבהות ומתחתיו מופיע הכיתוב “The new HTC One”. החברה לא משאירה מקום לספק, בראשון למרץ נראה את מכשיר הדגל החדש של החברה לשנה הקרובה. המכשיר יהיה מצויד ברמקולי ה-BoomSound של חברת Bose האמריקנית אשר נמצאים בחזית, הם יזכו לעיצוב מינימליסטי ויידחקו לשוליים. הצמדתם של הגרילים למסגרת מאפשרת ל-HTC להניח בחזית הסמארטפון לוח זכוכית שיימתח מקצה לקצה וגם להעלים את הפס השחור שהאריך את גופו של המוצר. המכשיר החדש מקבל מעבד סנפדרגון 810, הכוללת מעבד 64 ביט עם ארבע ליבות Cortex-A57 בתדר עבודה 2.0 גיגה הרץ וארבע ליבות Cortex-A53, בתדר עבודה של 1.5 גיגה הרץ. זיכרון בנפח 3 גיגה בייט ובמאיץ גרפי עוצמתי מסוג Adreno 430.

המסך בסמארטפון החדש יהיה ברזולוציית Full HD 1080p ובגודל 5 אינטש, כמו בשנתיים האחרונות. לגבי הצילום, השנה HTC תנסה לתקן את העוול הזה, באמצעות חיישן המציע כמות גדולה יותר של פיקסלים. המכשיר החדש יצויד בחיישן T4KA7 מבית טושיבה, המציע צילום תמונות סטילס ברזולוציית 20.7 מגה פיקסל. עם זאת, טכנולוגיית ה-UltraPixel של החברה לא תיזנח ותשולב ככל הנראה בחיישן הצילום שבחזית. הסוללה תהיה 2,850 מילי אמפר לשעה. תחילת השיווק בעולם תעשה באפריל.

 


מעבר לתגובות בפורום