סמסונג גלקסי S6 ו- HTC One M9 נחשפים בטעות

תומר צין
31-01-2015 11:32

עוד לפני ההכרזה הרשמית בתערוכת MWC, תמונות ברורות של סמסונג גלקסי S6 ו- HTC One M9 נחשפות ע"י יצרנית כיסויים, האם אנחנו צפויים לחידושים משמעותיים בדגמי הדגל הבאים?

לקראת תערוכת הסלולר השנתית MWC 2015 שתתקיים ב-2 למרץ, החלו יצרניות הכיסויים להציע במכירה מוקדמת, כיסויים עבור מכשירי דגל כמו סמסונג גלקסי S6 ו-HTC One M9, שני טלפונים חכמים חדשים, אשר כידוע, טרם הוכרזו רשמית.

Samsung Galaxy S6

השקת סמארטפון הדגל הבא של סמסונג, מלווה בסקרנות רבה, בציפייה לראות מה תעשה היצרנית הקוריאנית לאור הירידה במכירות הטלפונים שלה בשנה החולפת. על פי התמונות שנחשפו, ניתן לראות ארבעה כיסויים במספר, זמינים במגוון צבעים באתר אמזון .יחד איתם מוצגת גם הדמיה של מכשיר הגלקסי אס. 6 החדש. ניתן לראות את הקווים הכלליים: מצלמה מאחור עם פלאש ה- LED בצמוד אליה וחיישן מד הדופק שעברו לימין העדשה, בצד השני - בקדמת המכשיר נמצאים כפתור הבית, החזרה וחיישן התאורה בקצה העליון לצד המצלמה הקדמית. אמנם לכאורה, לא נראה שינוי גדול אך מה שמסתיר בעיקר את גבולות הגזרה של המכשיר הוא הכיסוי, לפי תמונות אחרות שדלפו השבוע לרשת נראה כי אכן סמסונג עוברת לשימוש במתכת במקום הפלסטיק.
 
סמסונג גלקסי S6
סמסונג גלקסי S6 



HTC One M9

בתערוכת הסלולר בברצלונה תכריז גם HTC על מכשיר דגל מתוצרתה, פאבלט בעל מסך גדול יותר, שיקרא HTC One M9. הוא כולל חיישן נוסף בצידו התחתון של המכשיר ועל פי ההשערות לא מדובר בלחצן בית אלא בקורא טביעות אצבע כמו זה שקיים במכשיר גלקסי S5. גריל הפלסטיק המחורר שעטף את הרמקולים הסטריאופוניים יוחלף בפס מתכתי צר ובנוסף, השטח הבלתי מנוצל בחזית יצומצם משמעותית. רמקולי ה-Boom Sound אשר מיוצרים ע"י חברת Bose נמצאים בחזית יזכו לעיצוב מינימליסטי ויידחקו לשוליים, כאשר הקטנת הגרילים של הרמקולים והצמדתם למסגרת מאפשרת ל-HTC לכסות את חזית הטלפון החכם בלוח זכוכית שיימתח מקצה לקצה.


HTC One M9
HTC One M9
 
הלוגו של HTC ימשיך להופיע מתחת למסך, אולם הוא ישולב בצורה אלגנטית יותר. בינתיים, אין התייחסות מצידם של המקורות לשינויים נוספים בעיצוב פרט לציון העובדה שהמראה הכללי יהיה מעודן בהשוואה למוצרים קודמים של החברה.

מה לגבי LG G4 / Sony Z4?
על פי מידע שהגיע לאתר, נראה שספנות הדגל של היצרנים LG G4 וגם סוני אקספיריה Z4, לא יוצגו במרץ והם עשויים להתעכב עד לחודש מאי. בסוף שנת 2014 עלו דיווחים על כך, שבסוני החליטו להרחיב את זמן השירות של הסמארטפונים לשוק הגבוה, משמע, לחדול מהשקתם של שני מכשירי דגל בשנה. בנוסף, נראה שהחברה מעדיפה שלא לגשת להשקות גדולות בזמנים בעיתיים מבחינה כלכלית.

מעבר לתגובות בפורום