Krell חושפת את Digital Vanguard – מגבר משולב סטרימר

נמר לוי
08-01-2015 21:47

Krell מציגה בתערוכת CES 2015 גרסה חדשה למגבר המשולב - Digital Vanguard עם כניסות רשת, USB ואינטרנט ותמיכה במגוון פורמטי אודיו דיגיטליים.

Krell מציגה את השחקן שלה בעולם האודיו הדיגיטלי: מהדורה חדשה של ה- Digital Vanguard כוללת שדרוג של מגבר משולב קיים ומוסיפה לו סטרימר / DAC לניגון קבצי אודיו ממקורות מגוונים. כמקובל אצל קרל, המגבר מציג נתוני הספק מרשימים: ה- Vanguard כולל יחידת הספק עם 200 וואט לכל ערוץ ב-8 אוהם ו- 400 וואט ב- 4 אוהם (עם ספק כוח טורידיאלי 750VA). זה המגבר המשולב הראשונה מתוצרת החברה אשר מכיל כניסות דיגיטליות כדוגמת USB, HDMI וגם SPDIF אופטי וקואקסיאלי וחיבור רשת. לצד זה, יש גם תמיכה באודיו Bluetooth עבור ניגון מוזיקה מסמארטפונים, טאבלטים ומחשבים.

אפליקציה יעודית (עבור מכשירי אפל iOS וגם אנדרואיד) מאפשרת לנגן דרך המגבר גם מוזיקת אינטרנט משירותים מוכרים כמו Deezer / Vtuner ובהמשך השנה, מבטיחה החברה גם תמיכה ברדיו פנדורה ו- Spotifi. כניסות האודיו הדיגיטליות תומכות באות עד לאיכות של 192kHz/24bit ופורמטי קבצים כגון MP3 / FLAC / WAV / ALAC ועוד.


על פי הצהרת החברה, זהו "אחד המוצרים הזולים והמתקדמים אותם הצגנו ב- CES", כמה זול? 6000$ בארה"ב, כאשר גרסת המגבר Vanguard (ללא יחידת הסטרימר) תמשיך להמכר במחיר של 4500$ ואילו שדרוג לבעלי המגבר הקיים (הוספת יחידת ה- DAC / סטרימר) תעלה 1500$.

 Krell Digital Vanguard

מעבר לתגובות בפורום