LG G Flex 2 – סמארטפון קעור חדש

ליאור קורן
05-01-2015 19:16

LG מכריזה על G Flex 2 – דור שני של סמארטפון קעור, הפעם עם מסך מעט קטן יותר (5.5") ונוח לאחיזה, רזולוציית 1080p, עם מעבד Snapdragon 810 בעל 64 ביט ושיפורים נוספים.

LG G Flex הראשון היווה קריאת כיוון והדגמת יכולת טכנולוגית של החברה. הוא הציע מסך קעור שהיה יוצא דופן בעיקר בזכות צורתו השונה משאר הסמארטפונים השטוחים. אבל, לדור הראשון היו כמה חסרונות, כמו רזולוציה נמוכה יותר משל המתחרים (720p) שהתפרשה על גבי שטח תצוגה גדול יחסית (6").

כאשר ביקרנו במפעלי LG בקוריאה, לפני מספר חודשים, תפס את עיננו דגם בלתי מוכר עם מסך קעור, נציגי החברה הודו כי אכן מדובר בדגם חדש, אבל לא חשפו פרטים נוספים. הפעם, בהשקה רשמית, נראה כי LG G Flex 2 מציע ממדים יותר שימושיים עבור המשתמש הטכנולוגי: המסך הוקטן קמעה לגודל מקובל של 5.5" והרזולוציה שלו צמחה ל- 1080p. זה אמנם פחות גבוה מה- 1440p של דגם ה- LG G3, אבל זה כבר מספיק בהחלט עבור הרוב המוחלט של השימושים. הצורה הקעורה מתאפשרת בזכות השימוש של LG בטכנולוגיית P-OLED וגם מעטה הזכוכית הקדמי פותח ע"י החברה עצמה אר מצהירה כי הוא חזק יותר ב-20% בהשוואה לזכוכית גורילה 3. צורתו הקעורה של המכשיר, אמורה להיות נוחה יותר לאחיזה ובנוסף מקרבת את המיקרופון לפיו של המשתמש.

הגב האחורי עשוי חומר פלסטי, נושא גם הוא את טכנולוגיית "העלמת שריטות" שהושקה בדגם הקודם, אבל על פי דברי אנשי LG, זמן העלמת השריטה צומצם מ- 3 דקות ל- 10 שניות בלבד, את זה נצטרך לבדוק בפועל כמובן.




לב חזק


ה- LG G Flex 2 מגיע עם דור המעבדים החדש עם 8 ליבות – Snapdragon 810 שפועל בתצורת 64 ביט בתדר עבודה של 2.0GHz, זאת לצד זיכרון 2GB RAM ונפח אחסון אשר עומד על 16GB/32GB ואפשרות הרחבה בעזרת כרטיס זיכרון.

הטלפון החדש, מקבל את מצלמת ה- G3, עם 13 מגה פיקסל ומנגנון מיקוד מבוסס לייזר, נורת לד כפולה כמנגנון פלאש ומצלמה קדמית צנועה יחסית עם 2.1 מגה פיקסל. המכשיר תומך כמובן בטכנולוגיית LTE ומציע נפח סוללה מכובד העומד על 3,000mAh.

LG G Flex 2 יחל להמכר בסוף החודש בקוריאה, בצבעי כסף ואדום, עם מערכת הפעלה אנדרואיד לוליפופ 5.0, לאחר מכן תחל הפצתו בשאר מדינות העולם.

מעבר לתגובות בפורום