שירות טלוויזיה של סלקום הושק במחיר 99 ₪

dtown
29-12-2014 15:00

שירות טלוויזיה חדש - סלקום TV מתיימר לספק אלטרנטיבה לשידורי יס וגם הוט, במחיר צנום יותר, כולל ממיר מקליט, ערוצים ישראלים, בינלאומיים ו- VOD.

סלקום מכריזה הבוקר על שירות טלוויזיה חדש אשר כולל ממיר מתקדם ויכולת צפיה בשידורים ישראלים, ערוצים זרים וגם ספריית תכני VOD. מחיר השירות עומד על 99 ₪ לחודש – מחיר זול בהרבה בהשוואה לחבילות הרגילות אותן מציעות המתחרות יס וגם הוט.

תכנים

סלקום tv מאפשרת צפיה בערוצים ישראליים כמו  2, 10, 1 באמצעות שירותי שידורי עידן +, יחד עם שידורי ספורט חיים מבית ערוץ הספורט, כגון: ליגת האלופות, ליגה ספרדית, ליגה איטלקית, NBA ועוד.

רוב התכנים הבינלאומיים יהיו זמינים לצפייה באמצעות שירות ה-VOD  של סלקום. על פי הצהרת החברה, היא תציג סדרות טלוויזיה חדשות בסמוך לשידורן בארה"ב, ביניהן: Better Call Saul, Alfa House, Mozart in the Jungle ,Manhattan Betas, Outlander , The After, Transparent, כמו גם, סדרות טלוויזיה מוכרות מהעונות הקודמות, כדוגמת: בית הקלפים, כתום זה השחור החדש, הרשימה השחורה, סקנדל, מד-מן, Master of Sex , Grey's Anatomy, שובר שורות ועוד.
תוכן ישראלי: סרטים ישראלים כדוגמת בופור, זוהי סדום, רוק בקאסבה, אביבה אהובתי ושלל סרטי נוסטלגיה וכן סדרות דרמה וקומדיה כגון רמזור, בני ערובה, פולישוק, עבודה ערבית, פלפלים צהובים, שנות ה - 80, הפרלמנט וגם תוכניות ריאלטי ואקטואליה כדוגמת הכוכב הבא, עובדה, מועדון לילה ומצב האומה. תוכניות ילדים: פיניאס ופרב, דוג-בלוג, ג'סי, קסם של הורים, דייגו, פינגווינים ממדגסקר, גראויטי פאלז וזאת בנוסף לסרטי ילדים ואנימציה וקלטות לילדים החל מגילאי הגיל הרך.
סלקום תאפשר גם לצפות בתכנים משידורים חיים שפספסתם - שירות CATCH-UP בשם "השבוע שהיה" אשר יאפשר לצפות בתוכניות מהשבוע דרך שירות ה- VOD.
מוזיקה: סלקום משלבת בסלקום tv את שירות המוסיקה הקיים שלה מעולם הסלולר "ווליום". ספריית מוסיקה עם למעלה ממיליון שירים שתהיה זמינה ללא תשלום ובכלל זה גישה ישירה לתחנות הרדיו הארצי והאזורי.

Cellcom TV
ממיר

הממיר הינו מקליט ויכול לשמש גם כסטרימר, עם תוכנת חיבור למחשב הביתי. הוא מגיע עם שלט רחוק הכולל מקלדת מלאה בצידו האחורי. איכות התמונה אותה מספק הממיר עומדת על 1080p (בערוצי HD), אפשר להתחיל צפיה במכשיר אחד (כמו הטלוויזיה בסלון) ולהמשיך ולצפות בו במכשיר אחר המחובר לשירות (טאבלט או סמארטפון).

רוחב פס נדרש באינטרנט: החברה מגדירה מהירות של 10 מגה באינטרנט הנחוצה לשם תפעול כל ממיר (כלומר 20 מגה לשני ממירים וכו').

Cellcom TV
מחיר שירותים נוספים

מחיר השירות כולל גם אפליקציה סלולארית המאפשרת צפיה בשני מכשירים נוספים (סמארטפון או טאבלט). התקנת הממיר יכולה להתבצע באופן עצמאי ע"י הלקוח באמצעות איסוף הערכה במרכז שירות של סלקום – ללא תוספת תשלום או באמצעות טכנאי החברה במחיר של 99 ₪. מחיר כל ממיר נוסף עומד על 29 ₪ לחודש. אפשר לרכוש גם בנפרד אפליקציה סלולארית סלקום TV ולהשתמש בה בשני מכשירים שונים, במחיר של 39 ₪ לחודש. מחיר תוכן למבוגרים עומד על 29 ₪.

חבילת סלולאר משולבת: סלקום מציעה חבילת שירותי טלוויזיה + 3 קווים סלולאריים, במחיר של 198 ₪ לחודש.

מעבר לתגובות בפורום