המוצרים נבחרי השנה של DTOWN - 2014

dtown
29-12-2014 07:00

צוות כתבי האתר, בוחר במוצרים הטובים ביותר מתוך כל אלו שנבחנו בשנת 2014, קבלו את הזוכים בתחום האודיו, וידאו, צילום וגם סמארטפונים: הטלוויזיות הכי טובות, הרמקולים הכי מרשימים והמצלמות הכי מתקדמות. נבחרי שנת 2014 של DTOWN.

אנו מציגים לפניכם את "רשימת הזהב" - מוצרי שנת 2014 שהרשימו אותנו במיוחד בעזרת חדשנות, תכונות וביצועים בולטים במיוחד - לעין ולאוזן.

הזוכים נבחרו רק מתוך מוצרים אותם בדקנו לעומק והשווינו לאחרים, כתבי האתר משקיעים לילות וימים שלמים בבחינה מדוקדקת של טלוויזיות, רמקולים, מגברים ונגנים, מצלמות, טאבלטים וכמובן סמארטפונים.

הרי הם לפניכם - נבחרי שנת 2014 של DTOWN:


טלוויזיות


איכות תמונה - פנסוניק AX800


פנסוניק AX800עם ה-AX800, פנסוניק יצרה מסך שכל חובב וידאו ותמונה היה מתענג עליו. פנסוניק עברה אמנם השנה לייצור בלעדי של מסכי LED LCD, אבל שורשיה נטועים חזק בעולם הפלזמות וזה ניכר במסך הזה, עם איכות תמונה שמזכירה פלזמה (במובן החיובי מאוד שלה) במיוחד באופן הצגת הצבעים בתמונה. הוידאופילים מקבלים כאן אפשרות להתעמק שעות בתפריטי התמונה, אבל גם מי שאינו בקיא ברזי הכיול, יקבל איכות תמונה מצוינת היישר מהמפעל, עם מגוון גדול של מצבי תמונה לבחירה.


הסקירה המלאה: פנסוניק AX800

טלוויזיה קעורה - סמסונג HU9000


סמסונג HU9000מסך ה - HU9000 של סמסונג מתגלה כמרשים מאוד, השילוב של פאנל קעור, מעבד תמונה משופר ורזולוציית 4K מביא לתמונה מוצלחת – חדה וצבעונית. הביצועים והרושם שהמסך הזה משאיר אכן מתאימים לסדרת דגל והצורה הקעורה מיוחדת למראה (עיצוב) וגם עושה טוב לחווית הצפיה - מבלי להזדקק לאביזר חיצוני כמו משקפי תלת מימד.
התכונות החכמות במסך ממשיכות להשתכלל, מתוכן אהבנו במיוחד יכולת עבודה עם מסך מפוצל (שידור חי לצד אפלקציות ותכני אינטרנט), את הדפדפן המשופר ובכלל את מהירות התגובות הזריזה יותר בעת הרצת תפריטים, אפליקציות וגלישה באינטרנט. יכולות השליטה בעזרת קול או מחוות ידיים גם הן עברו שלב אבולוציוני, אבל נראה שהשלט המצביע החדש ישמור עדיין על המובילות שלו כאמצעי שליטה במסך. בנוסף, יש מקלט פנימי לשידורי עידן+ ויכולת הקלטה לכונן חיצוני וקישוריות עם סמארטפונים, התקני זיכרון חיצוני או שירותי ענן.

הסקירה המלאה: HU9000

מוצרי אודיו


רמקולים Chario Syntar 533


רמקולים Chario Syntar 533איזה יופי לגלות שיש רמקולים שמצליחים לשלב מחיר זול, איכות בניה מעולה, יכולת למלא חללים גדולים וביצועים מעולים ביחס למחיר. זהו רמקול שמציג כמה יתרונות שאותם בדיוק אנחנו מחפשים ברמקולים זולים יחסית בתחום. מצאנו כאן איזון טונאלי וטבעיות, ותכנון בסיסי מוצלח. הצליל של ה- Syntar מאוזן מאוד, עם תיבה שכמעט ולא מתערבת אלא במקרים קיצוניים של עוצמות לא ראויות במוסיקה מורכבת. זהו צליל טבעי מאוד וחי, לא מגלה חריפות אך לא מעיד על כהות משעממת, הוא מצליח להעביר פרטים שמדווחים על הכלי והניואנסים הבולטים בו.

הסקירה המלאה: Syntar 533

קדם מגבר ModWright LS 36.5


קדם מגבר ModWright LS 36.5ה- ModWright LS 36.5 הוא קדם מגבר אשר משקף בהחלט את מחירו ושווה כל אגורה שתשקיעו בו. הוא נשמע מעולה, מפורט, מהיר ומאוזן. הוא דינמי ומסוגל בהחלט להרשים מאוד ברוב סגנונות המוסיקה שתשמעו אך ירשים עוד יותר ויהיה דינמי מהיר ושקט יותר בשילוב ספק הכוח החיצוני (בתוספת מחיר). איכות הבניה ברמה גבוהה מאוד למעט בוררי העוצמה ובחירת הכניסות השונות שהרגישו מעט רופפים. אחד מהיתרונות הבולטים שלו הוא העידון שבצליל. ה-36.5 מסוגל לנגן כל דבר, בכל עוצמה מבלי לגלות אפילו רמז לחריפות.


הסקירה המלאה: LS 36.5

מגבר משולב – ימאהה A-S3000


ימאהה A-S3000כל מילה מיותרת. כאשר ימאהה מחליטים לעשות את זה כמו שצריך הם פשוט עושים את זה. זהו אחד מהמגברים המשולבים היותר טובים שמסתובבים כאן. צליל המגבר מאוזן, מפורט, מהיר, דינמי, רזולטיבי ונשמע ״יקר״. יש בו את כל מה שהאודיופיל המדופלם יחפש מבחינת ביצועים. הוא בנוי נהדר, מורכב מעולה, המראה הקלאסי בשילוב הפאנלים השחורים המבריקים בצדדים מציג מיזוג מוצלח של ישן עם מודרני ואופנתי. הוא מוצר נהדר בכל רמ"ח איבריו.


הסקירה המלאה: ימאהה A-S3000

רסיבר קולנוע ביתי – פיוניר SC-LX87


פיוניר SC-LX87פיוניר פשוט לא יודעים לאכזב כשזה נוגע לרסיברים לקולנוע ביתי. היחס בין הביצועים למחיר פשוט מלהיב. למרות שהוא לא זול, הוא פשוט לא יקר בהתחשב בכך שהוא יהפוך לכם את חווית ההאזנה והצפיה לסרטים לעונג של ממש.
זהו רסיבר עם יכולות אדירות בקולנוע ביתי ויכולות לא רעות באודיו דו ערוצי. הוא מסוגל להכניס את הצופה לסצינה עד כדי התעלמות מוחלטת ממה שקורה במציאות מסביב. הוא תלת מימדי, מאוזן ומסוגל לגרום לרמקולים לוויניים קטנים להישמע כמו רמקולי רצפה גדולים וכבדים. יכולת העיבוד שלו מאפשרת לצפות בתמונה טובה יותר דרכו, יכולת כיול הרמקולים מדויקת להפליא. השלט הרחוק פחות מלהיב – אבל תורידו את האפליקציה לסמארטפונים / טאבלטים ואחרי כן פשוט לא תגעו בשלט המקורי. הוא נראה מעולה, בנוי מרשים ונשמע מצוין.

הסקירה המלאה: פיוניר LX87

פונוסטייג' - Analouge Homage Virtuoso


פונוסטייג' - Analouge Homage Virtuosoמגבר פונו טרנזיסטורי זול שהצליח להפיל מגברי מנורות מדופלמים שעברו אצלנו. מיוצר בארץ הקודש, בנוי מעולה, נשמע הרבה מעבר למחירו והכי חשוב. משלנו. הפונו של וירטואוזו ביחס למחירו הוא אחד מהבודדים בשוק שמהווים ערך נדיר לכסף. הדינמיות, השקט, הפרטים והטונאליות המצוינת הם חלק מהסיבות. הווארסטליות של התאמה מדויקת יחסית לראש מהווה יתרון נוסף ובסופו של דבר המחיר העממי ביחס לביצועים שלא מוצאים בטווח המחיר הזה מהווים את היתרון האדיר והחשוב ביותר.

זהו לא מגבר פטיפון ״עשה זאת בעצמך״ טוב, זהו מגבר פונו ברמה שלא מביישת יצרנים גדולים ומכובדים ואף מול כמה וכמה מגברי פונו שאנחנו מכירים היטב הוא יצא טוב מהם משמעותית מבחינת ביצועים.

הסקירה המלאה: Virtuoso

אוזניות סנהייזר HD 558


אוזניות סנהייזר HD 558ל- HD558 יש אופי משל עצמן ולא משנה למה תחברו אותן. האופי שלהן מאופיין בבמת סאונד גדולה אבל לא מפילת לסתות ובדינאמיות מיקרו דינאמיות ופירוט יוצאים מגדר הרגיל ב- HD558 כל דבר ממוקם במקומו המדויק בבימת הסאונד, מפורט עד לרמת התנודה הרגעית של עור תוף הסנייר, רטט מיתר הכינור או מכת המצילה.

ברמת המחיר שלהן הן שוות כל אגורה ובהחלט שמחנו להאזין להן - בעיקר היכן שנדרש פירוט ומיקום הכלים בבמת הסאונד. זוהי אוזנייה שאפשר להאזין לה, להאזין לה ושוב פעם להקשיב לה מבלי להתעייף או לפספס אף פרט או פריט.

הסקירה המלאה: סנהייזר HD 558

אלבום מוזיקה – מלחמה, זה תופס אותך

זהו אמנם אלבום שהופק על סמך שירים שנכתבו עוד במלחמת לבנון השניה, אבל השנה הוא היה אקטואלי במיוחד, הקשבנו ברגש לתחושות הלב של לוחמים שעובדו לאלבום יחודי.

הסקירה המלאה: מלחמה זה תופס אותך

מצלמות השנה


סוני A7s


סוני A7sסוני הצליחה ליצר עם ה- A7s מצלמה מיוחדת בהחלט, חובבי הסטילס שאינם זקוקים להגדלות ענק, יהנו מביצועי החיישן מרגישות וטווח דינמי, אך אין ספק כי השוס הגדול כאן טמון בסעיף הווידאו, עם איכות תמונה יוצאת דופן בקטגוריה ואפשרות לצלם בתנאי תאורה בהם מצלמות אחרות מרימות ידיים. ה- A7s משנה במשהו את ההתייחסות לתאורה ובנוסף מספקת גמישות ניכרת לצלם ויכולת התמודדות במצבי אור מאתגרים שאינם רק לילה אלא גם סצנות הכוללות צל ואור חזק בו זמנית.


הסקירה המלאה: סוני A7s

פנסוניק GH4


פנסוניק GH4פנסוניק הצליחה לרקוח בדגם ה- DMC-GH4 מוצר שהקדים בדור אחד את דגמי החברות המתחרות, זוהי מצלמת 4K אשר מציעה שימושיות, נוחות תפעול ביחס למצלמות DSLR מקבילות ויתרון חדות אשר נראה בעין גם אם רוצים להפיק רק וידאו 1080p. בשלב זה, זו אחת המצלמות הבודדות בקטגוריה גם מול מצלמות יקרות פי שניים או שלוש (בעולם ה- DSLR / מצלמות ללא מראה) אשר מאפשרת לצלם וידאו 4K על גבי כרטיס הזיכרון הפנימי. ה-GH4 היא אחת מהמצלמות הבודדות שניתן להגדיר אותן כהיברידית אמיתית ואם תקדישו את הזמן המתאים ללימוד כל יכולותיה תוך הבנת גבולות החיישן בתנאי חשיכה (עם פתרונות כמו עדשות בעלות צמצם גדול), תקבלו כלי הפקת וידאו יעיל ושימושי ביותר.


הסקירה המלאה: פנסוניק GH4

סמארטפונים וטאבלטים

LG G3

LG G3ה-G3 ממשיך בצורה נאמנה את הדרך הסלולארית החדשה והמוצלחת של LG. מדובר במכשיר המיינסטרים הראשון שהגיע עם תצוגת מסך חדה QHD והדרך שבה אורז מסך של 5.5 אינץ', עם מסגרת כה דקה, מוסיפה לנוחות והאטרקטיביות שבו. המחיר שירד, הרלוונטיות והעקשנות גם מול מתחרים שהגיעו אחריו ובעיקר מבט יותר שלם מול כל המתחרים שהיו לו השנה, בהחלט ממצבים את ה-G3 כמכשיר פרימיום כדאי, אשר גם לא ישבור את כיסכם, וגם יספק תצוגה איכותית וגדולה ומפרט מכובד.
ממבט ראשון, נתקלנו בכמה בעיות במכשיר שהגיע עם הבטחה ענקית, בהתאם לציפיות גדולות מאוד שנוצרו מה-G2 המוצלח, אך עם הזמן ולאחר שהיצרן הוציא עדכונים רבים אשר פתרו בעיות יציבות הקשורות לתוכנה, ההבטחה מומשה. ומילה קטנה לשנה הבאה ל-LG: בבקשה זרמו עם קו הניקיון של הלוליפופ ודגם ה-G4 יככב כאן גם בשנה הבאה.

הסקירה המלאה: LG G3


OnePlus One

הפספוס היחיד כאן במבט אחורה, הוא שלא הצלחנו לשים את ידנו על המכשיר הזה מוקדם יותר השנה. השגנו הזמנה לפני כחודשיים ומאז אנו מאוהבים. זהו מכשיר זול בעל שורשים סיניים, שכלל לא עונה להגדרות והסטריאוטיפים של אחד כזה. ה-Oneplus, הוא בהחלט מה שהוא מבטיח להיות : Flagship Killer. במחיר של 349 דולרים בלבד, תוכלו לקבל מכשיר שמסתכל לאייפון 6, לנוט 4 וגם ל-G3 בלבן של העיניים, מבלי למצמץ. מדובר במכשיר חזק מאוד ועם תצוגה נאה וגדולה של 5.5 אינץ' מצד אחד ומצד שני, תוכנה מנצחת - גרסאת אנדרואיד נקייה של Cyanogen אשר מבטיחה עדכונים מהירים והתאמה אישית ברמות שטרם ראינו. ה-One יעשה טוב לכולנו - הוא ימשוך את השוק למעלה בכל נושא הקדמה הטכנולוגית ומנגד, ימשוך את כל השוק מטה בכל הקשור למחיר.

טאבלט סמסונג גלקסי טאב S


סמסונג גלקסי טאב Sהטאבלט של סמסונג משתייך לסדרה הגבוהה והוא מתאים במיוחד למי שמעריך את איכות המסך (מניסיון, כל מי שהציץ בו התלהב) ומחפש מכשיר אלגנטי למראה. מעבד חזק מספיק, מצלמה מוצלחת, גימור איכותי ומשקל קל יחסית לגודל המסך, מסך מבוסס טכנולוגיית AMOLED עם צבעים בוהקים, שחור עמוק, זוית צפיה מצוינת ורזולוציה גבוהה לתמונה חדה. מתאים לעבודה עם אפליקציית עריכת מסמכים, מצוין עם משחקים וכמובן גם לגלישה באינטרנט.

הסקירה המלאה: גלקסי טאב S

מעבר לתגובות בפורום