HTC Desire Eye בישראל – עם שתי מצלמות 13 מגה פיקסל

dtown
23-12-2014 15:00

ה- HTC Desire Eye כולל מצלמה קדמית (סלפי) באיכות זהה לזו האחורית, זאת לצד מסך 5.2" ברזולוציית 1080p ומעבד סנאפדרגון 801, במחיר 2,850 ₪

דגם ה- Desire Eye של HTC מציג מפרט דומה לזה לשל מכשיר הדגל One M8 כאשר בחלק מהפרמטרים אף עולה עליו, כמו מצלמה קדמית של 13 מגה פיקסל וגוף עמיד למים ואבק. שתי מצלמות המכשיר כוללת חיישני BSI של סוני ברזולוציית 13 מגה פיקסל וגם נורת פלאש (כולל למצלמה הקדמית).

תכונות צילום מתקדמות

פונקציית Split Capture החדשה משלבת בו-זמנית תמונות ווידיאו שצולמו במצלמה הקדמית והאחורית לתמונה או סרטון אחד במסך מפוצל. יכולת זו מאפשרת לתעד למשל טיול שעשיתם ואת התגובות של המטיילים לאטרקציות השונות באופן משולב במקום בתמונות בודדות. תכונת Crop-Me-In מאפשרת גזירת הדמות שלכם מהתמונה או הווידיאו שצולמו במצלמה הקדמית ומיקומם בסצנה שצולמה עם המצלמה האחורית. הפעלה קולית של צילום הסלפי מאפשרת להורות על שחרור הצמצם בפקודה אחת כמו "say cheese" או "לחייך" לאחר שהתייצבתם בתנוחה או להפעיל את הווידיאו בפקודת "action" או "rolling" קולית. תכונה נוספת - "face fusion", מאפשרת למזג את פני המשתמש בפנים של חבר או סלבריטי וליצור מראה מקורי, זאת לצד "live makeup", המאפשר לקבוע את רמת החלקת העור ולצפות בתוצאה בזמן אמת לפני ביצוע הצילום בפועל.


HTC Desire Eye
מפרט טכני

ה- HTC Desire Eye מגיע עם מעבד בעל אגב ליבות בתדר 2.3GHz, עם זיכרון 1GB RAM, נפח אחסון פנימי של 16GB ואפשרות הרחבה עם כרטיס זיכרון. מסך המכשיר מציע גודל של 5.2" ורזולוציית 1080p, עם זוג רמקולים קדמי, כאשר גוף הסמארטפון שוקל 154 גרם, ברוחב של 73.8 מ"מ ואורך 151.7 מ"מ. הדבר היחיד, אולי, שנראה פחות מרשים במפרט הוא קיבולת הסוללה שעומדת על 2400mAh והשאלה האם היא מספיקה ליום עבודה מלא בשימוש אינטנסיבי.
מחיר המכשיר אצל היבואנית Touch Group עומד על 2850 ₪.

מעבר לתגובות בפורום